۱۳۸۹/۰۳/۲۹

جام جهانی در جمهوری اسلامی

خدا نیاورد آن روزی را که قرار شود مسابقات جام جهانی در جمهوری اسلامی برگزار شود. چنان مسخره بازی راه بیاندازند که نگو!
اولین مشکلی که پیش می آید هرج و مرج و بی برنامه گی سفارتخانه های جمهوری اسلامی در دادن ویزا به بازیکنان و همراهان تیم های شرکت کننده است. اولا به بازیکنانی که ظواهر اسلامی را رعایت نکرده اند و مثلا موهایشان را بلند کرده اند و دم اسبی درست کرده اند ویزا نمیدهند. فقط به بازیکنان  ریش و پشم دار و دارای قیافه های قناس  ویزا میدهند آن هم با یکی دو روز تاخیر. بسیاری از تیم ها یکی دو هفته بعد از شروع مسابقه به تهران میرسند. به داورهای فیفا ویزا نمیدهند و میگویند ما خودمان قاضی داریم . میروند چند تا از طلبه های قم را با عقب وانت بار می اندازند و می آورند و به آنها میگویند امر قضاوت بعهده شماست.
البته به همه مردم عادی که از سراسر دنیا میخواهند برای تماشای بازیها به ایران بیایند ویزا نمیدهند بلکه هر منطقه را سهمیه بندی میکنند و باید شورای نگهبان صلاحیت آنها را تایید کند. الکی که نیست! تازه وقتی هم که می آیند در فرودگاه امام خمینی چمدان هایشان گم میشود و بعضی از آنها توسط نیروی انتظامی دستگیر و مورد تجاوز اسلامی قرار میگیرند که تا درس عبرتی برای جهانیان شود.
بعد به تماشاچیان خانم اجازه نمیدهند وارد استادیوم شوند. آنها را سوار چند تا اتوبوس میکنند و می برند قم زیارت حضرت معصومه.
داخل استادیوم ها هم هیچ شرکت خارجی و مخصوصا امریکایی و صهیونیستی حق ندارد تبلیغات کند بلکه بجای آن سخنان گهربار مقام عظمای ولایت  در مورد راه آهن و هواپیما و بصیرت و غیره را باید نصب کنند وحداکثر تبلیغات محصولاتی نظیر ساندیس و کالاهای بی خطری همچون ماکارونی پفک نمکی قارچ سینا و ماست کاله و گیوه و دم پایی.
قبل از برگزاری مسابقات باید مراسم سینه زنی برگزار شود و تماشاچیان و بازیگران باید گریه کنند . آبغوره دربیاورند. هنگام مسابقه هم هیچ بازیکی حق ندارد سر خود کاری کند که موجب تشویش اذهان عمومی و برادران بسیج و دادستانی و بیت رهبری گردد. اگر مقام ولایت مثلا از تیم بورکینافاسو خوشش می آید همه باید از ایشان تبعیت کند و هر کس به آن تیم گل بزند جایش در کهریزک است و بس!
ملاک در انتخاب قهران جام جهانی همان تیمی است که مقام ولایت انتخاب کند و حرف ایشان فصل الخطاب است. جایزه تیم برنده مسابقات فینال جام جهانی یک سفر زیارتی به سوریه خواهد بود و تیم های دوم و سوم را به هر بازیکنان یک ربع سکه و صحیفه نور هدیه میدهند. روز آخر هم همه را می برند بهشت زهرا و مرقد امام.
هر روز چند اتوبوس گله های بسیجی ها را می آوردند جلوی استادیوم ها خالی میکنند تا تجمعات تماشاچیان را در استادیوم با گاز اشک آور و باتوم و زنجیر پراکنده کنند.
کار و کاسبی مراجع تقلید داغ تر میشود و بجای رسیدگی به مشکلات اساسی مردم که همیشه سکوت میکنند به سوالات شرعی و سکسی تماشاچیان می پردازند و احکام شرعی فوتبال را در توضیح المسایل خود اضافه میکنند شامل : احکام نیت شوت کننده به دروازه حریف- احکام دخول توپ به دروازه از جلو و یا پشت (قبل یا دبر) - میزان دخول توپ چه اندازه باید باشد؟ تا ختنه گاه یا یا تا آخر؟ آیا بر گل زننده و گل خورند غسل واجب میشود؟ شکیات در فوتبال. اگر داور شک کند که پنالتی شده و یا نشده حکمش چیست و از این دست مزخرفات.

۷ نظر:

  1. mola aleeee bood mordam az khandeh

    bita

    پاسخحذف
  2. طنز امروز شما پنج از پنج رو گرفت.
    چرا که در عین کمدی بودن کاملا بر مبنای حقیقته.

    زنده و یار باشی
    دفترها

    پاسخحذف
  3. آریا از بلژیک
    مثل همیشه قشنگ و با طنزی لطیف نوشتید ولی فکر کنم با آن روز که جام جهانی در ایران صورت بگیرد هنوز سالیان سال فاصله داریم موفق باشید

    پاسخحذف
  4. دمتون گرم که همیشه مطالبتون لبخند را روی لبهای هر خواننده ای می آره.

    پاسخحذف
  5. این مطلبو من تو یه سایت دیگه هم دیدم
    یا شما کپی کردین یا ایشون
    اینم لینکش
    http://www.goftegu.com/vb/showthread.php?t=42&p=1289#post1289

    پاسخحذف
  6. در مورد نظر ناشناس عزیز در مورد کپی:
    نویسنده مطلب در اون سایت خودش اشاره کرده که منبع از همین وبلاگ است. و لینک به وبلاگ را هم گذاشته.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا