۱۳۸۹/۰۳/۳۱

رمز یا زهرا در خلیج مکزیک

قرارگاه خاتم الانبیا به امریکایی ها اعلام کرده: بروید کنار. شما بلد نیستیدد. بگذارید ما مشکل لکه نفتی خلیج مکزیک را حل کنیم. (این هم شاهد)
حالا یکی نیست بپرسد شما چجوری میخواهید این کار را بکنید؟
خب. جوابش ساده است. لااقل برای ما ایرانی ها که سی سال است این آقایون را می شناسیم و توانمندی اجرایی و علمی و عملی آنها را با گوشت و پوست خود لمس کرده ایم شنیدن این ادعاها سوال برانگیز نیست. ولی برای این خارجی ها بد نیست راهکار و شیوه برادران پاسدار قرارگاه خاتم الانبیا را توضیح دهیم:

اگر قرار شود قرارگاه خاتم الانبیا بیاید جلوی نشت نفت در خلیج مکزیک را بگیرد هیچ بعید نیست کل منابع نفت در آن منطقه دود شود برود هوا.
این عملیات با رمز یا زهرا شروع میشود و سه لشگر پیاده در حالیکه سربندهای "جانم فدای رهبر" و "رهسپاریم تا شهادت" به پیشانی دارند به خلیج مکزیک اعزام میشوند.  یک کشتی کانتیر بر حاوی ساندیس و دیگر نوشیندنی های ارزشی آنها را همراهی میکند.در آنجا مراسم دعای ندبه خوانده میشود. سپس پیام مقام عظمای ولایت قرائت و برادران ایثارگر سپاه وصیتنامه خود را نوشته و غسل شهادت میکنند و هرکدام یک عدد چوب پنبه بدست میگیرند و با رمز یا زهرا می پرند وسط دریا. از آنجایی که برادران رزمنده شنا بلد نیستند و از آنجایی که توی این مدت حسابی پول بیت المال را خورده و فربه شده اند لذا سنگینی جسم آنها باعث میشود تا عمق دهانه چاه نفتی مذکور پایین رود. بعد همین که به دهانه چاه رسیدند چوب پنبه های خود را داخل چاه فرو میکنند و همگی سالم به مقرهای خود برمیگردند.
بعد از این عملیات موفقیت آمیز دوباره مقام عظما برای آنها پیام میدهد که "صحنه را دیدم" و همچنین در داخل کشور اعلام جشن ملی میشود و صدا و سیما کلی علیه بیعرضگی جهان غرب و لیبرالیسم و کروبی و موسوی حرف میزند و بسیجی ها هم میریزند شیشه دفتر آقای صانعی را دوباره می شکنند.
البته این یک شیوه است. شیوه دیگر آن است که اصلا سپاه برود کل سهام خلیج مکزیک را بخرد. در اینصورت نیازی نیست که اصلا جلوی نشت نفت را بگیرد. در آنصورت میگوید: آقاجان! چهار دیواری و اختیاری! اینجا مال خودمه و دلم میخواد نفت اینجا نشت کنه. به شما چه مربوطه؟
بعد که همه اینها تمام شد یکنفر توی فیس بوک خواهد نوشت: "عمو! تو اگر بیل زنی یک بیل به در کون خودت بزن! منابع گازی در اطراف آقاجاری و سوسنگرد سالهاست که در حال سوختن است و کسی ککش نمیگزد آنوقت تو دلت برای خلیج مکزیک افتاده ای؟ تو اگر مردی همان عسلویه را راه بیانداز که اینقدر قطری ها منابع این ملت را غارت نکنند"

۱۱ نظر:

  1. کوس خولی هم حد واندازه دارد...

    پاسخحذف
  2. ملا جان عالي بود.

    پاسخحذف
  3. بامزه بود .. دمتان و قلمتان گرم ..

    پاسخحذف
  4. روش رسانه ای – در این روش مجوز فعالیت تمام رسانه ها در حوالی خلیج مکزیک لغو می شود و موبایل و دوربین هر شخص در آن اطراف جلب می شود. سپس تمام مطلعین از این قضیه دستگیر شده و مستندات همگی ضبط می شوند. صدا و سیما برای چند ماه نشان می دهد که خلیج مکزیک تر و تمیز است و مشکلی نیست. رییس جمهور اعلام می کند در اتفاق اخیر در خلیج مکزیک چهل میلیون ماهی و پرنده او را تشویق کردند. بیست و سی نشان می دهد که خلیج مکزیک از اساس وجود ندارد و همه این حرفها توسط نتانیاهو برنامه ریزی شده تا نظام ساقط شود ولی کور خوانده.

    پاسخحذف
  5. انصافاً زیبا بود من تا آخر عمرم هم تلاش کنم نمی تونم همچین طنز با معنایی بنویسم. واقعاً محشر بود رفیق.

    پاسخحذف
  6. ملاجان ساندیس ارزشی رو خیلی باحال اومدی - فکر می کنم اینا برای اینکه ساندیساشون ارزشی بشه توش گلاب می ریزن

    پاسخحذف
  7. Na BaBa,Rast Begooooooooooo

    پاسخحذف
  8. JOOONE MAN !!!!!BABA ENA DEGEH KEYAN ?????
    ENDE TAVANAI !!!!

    پاسخحذف
  9. یه راه دیگه هم هست به بسیجی های حامی ولایت بگند که در خلیج مکزیک در عمق دریا دو تا ماهی نر و ماده در حال عشق بازی هستند با تجمع این لجنها اطراف سوراخ مشکل حل میشه

    پاسخحذف
  10. با درود بر همگان و ننگ بر احمدی نژاد گزیده لژ فراماسون جهانی "حجتیه" و استاد اعظم اش "امام" مصباح یزدی---
    حتما هواداران نظام سرمایه ایرانی مسلمان نما و نوکران بیگانه نظام سرمایه ، در مورد این خرابکاری طبیعی BP میخواهند بگویند که این خرابکاری هم کار (B P= BRITISH PETROLEUM ) شرکت نفتی "بریتانیا پترول" ارباب انگلیسی انها نیست و کار کارگران فقیر و زحمتکش امریکایی یا کمونیستهای کوبایی است. بالاخره رسانه ها در اختیار این دزدان نظام سرمایه است و هر مزخرفی را که میخواهند به خورد مردم عادی خواهند داد. ولیکن در نهایت مردم فقیر و زحمتکش ایالات امریکایی نزدیک به خلیج مکزیک و کشورهای جزایر واقع در خلیخ مکزیک هستند که زیان این خرابکاری شرکت انگلیسی نظام سرمایه را خواهند خورد.
    مزدک

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا