۱۳۸۹/۰۴/۰۹

بوی جوی مولیان آید همی

خبرها را که با دقت مرور کنید و معادلات را کنار هم بگذارید به این نتیجه میرسید که غرب و کشورهای همسایه تصمیم خودشان را برای ساقط کردن حکومت ایران گرفته اند و اگر خودمان زودتر کاری نکنیم دیگران برایمان تصمیم خواهند گرفت.
فکر نمیکنم دیگر فرصتی برای بحث کردن درباره اصل حمله نظامی به ایران باقی مانده باشد. ما چه موافق باشیم و چه مخالف این حکومت یاغی کار را به نقطه ای رسانده که همه دنیا را علیه خودش متحد کرده است. بدون تردید مسئولیت وقوع جنگ و خونریزی شخص خامنه ای است و مشاوران احمق و ابله اش که کار را به اینجا کشانده اند.
شما ببینید سیاستهای بابرنامه و حساب شده امریکا در قبال ایران چقدر موثر است که روسیه را که سالها این حکومت را تیغ میزد و قطعنامه ها را وتو میکرد امروز پا به پای امریکا و اروپا علیه این نظام قرار گرفته است.
شما عربستان سعودی را ببینید که ظرف همین چهار پنج سال گذشته چقدر تغییر مواضع داده و حاضر است برای حمله اسرائیل به مراکز اتمی و نظامی ایران اجازه عبور هواپیماها را از بالای خاک آن کشور صادر کند.
امارات هم رسما گارد مقابله با این حکومت را گرفته و حسابهای دولتی و متعلق به فرماندهان سپاه را که در پوشش شرکتهای خصوصی در بانکهای دوبی دایر کرده بودند مسدود کرد.
امریکا عملیات خروج نیروهایش در عراق و افغانستان را سرعت داده و ناوگان های متعددی را به خلیج فارس اعزام کرده.
از آنطرف شما می شنوید که رئیس سازمان سیا در جمع خصوصی سران گروه 20 که در کانادا جمع شده بودند از خطر قریب الوقوع بودن دستیابی حکومت ایران به بمب اتمی حرف میزند و ذهن آنها را برای حمله نظامی آماده میکند.
اظهارات پی در پی مقامات غربی مبنی بر اینکه تحریم ها کارساز نخواهد بود هیچ معنایی نخواهد داشت که بجای تحریم ها باید حمله نظامی را آغاز کرد.
خلاصه اینکه بقول رودکی:

خب. اگر حمله ای صورت بگیرد شما مطمئن باشید که در همان روزهای اول این حکومت پوشالی مثل بادکنک خواهد ترکید. این یک آرزو و یا ادعا نیست . این یک واقعیت و حقیقت است که مبنای عقلی و تجربی دارد. حکومتی که مردمی نباشد در برابر قدرتهای برتر تسلیم خواهد شد. حکومتی که از تجمع سکوت مردمش میترسد حکومتی که از یک جوان وبلاگ نویس میترسد حکومتی که از دانشجویش میترسد و او را به زندان میکشد حکومتی که حتی تاب تحمل انتقادهای مراجع تقلید معتقد به اصل نظام را هم نمیتواند تحمل کند و برای زهر چشم گرفتن از آنها شبانه به منازل آنها حمله میکند چنین حکومتی با همان ضربات اول از هم متلاشی خواهد شد. شما گوش نکنید به حرف عده ای کج اندیش روشنفکر نما که میگویند از کجا معلوم که این حکومت با حمله نظامی از بین میرود؟ این حرفها را میزنند تا عمر این حکومت را طولانی کنند.
من شک ندارم که بساط این حکومت فقط با اعمال زور برچیده خواهد شد و اینها برخلاف گنده گوزیهایشان بسیار شکننده و ضربه پذیرند. امیدواری اینجاست که این آگاهی و شور و نشاطی که در طول مدت این یکسال اخیر در بین ایرانیان داخل و خارج دیده شد این نوید را میدهد که با فروپاشی پایه های این حکومت ننگین خود مردم و مخصوصا جوانان ایران ابتکار عمل را بدست گیرند و نگذارند باز هم گنجشک را بجای قناری به این ملت قالب کنند. افرادی مثل کدیور و مهاجرانی و نبوی و غیره باید بروند کشک شان را بسابند و دست از سر این مردم بردارند.

۱۲ نظر:

  1. برخلاف نظر تو من فکر نمی کنم یک جنگ به آسانی حکومت را ساقط کند. نگاهی به اوضاع افغانسان بینداز. تازه این روزها آمریکا به این نتیجه رسیده که طالبان خودش را تقویت کرده.
    البته به گمان من تقویت طالبان بوسیله حکومت ایران انجام می شود تا آمریکا را خارج از مرزهای ایران مشغول کند با این حال فراموش نباید کرد که عده ای در ایران منافع بسیار زیادی دارند که این رژیم حتی بصورت وضعی که در افغانستان است روی پا بماند.
    گوشت را بیاور جلو یک چیزی در گوشت بگویم:
    به گمان من حتی این بازی انتخابات و مخالفت بخشی از رژیم با رژیم هم یک بازی سیاسی بوده تا بوسیله آن رژیم بتواند یکی دو سال وقت بخرد تا بلکه بمب انم آخوندی آماده شود. به کسی این را نگویی ها وگرنه سبز اللهی ها شکم من و تو را جر خواهند داد!

    پاسخحذف
  2. مطمئن باش اگه حکومت هم از بین بره سپاه واسه حملات پارتیزارنی و نا امن کردن حکومت اینده از الان برنامه داره.مثل عراق

    پاسخحذف
  3. حکومت صدام چند ساله سقوط کرده ولی هنوز یه حکومت درست و حسابی ندارن هروزوم انفجارو تروریست اکثر مواقع هم دست ایران پشتشه ... حالا واقعا اینا به اسونی دست از حکمرانیشون ور میدارن و راحت همه چیزو تسلیم ملت میکنن هرگز اینا در صورتی میرن که ایران را از اول تا اخر نابود کنن اگه مال اونا نیست پس مال هیچکسه

    پاسخحذف
  4. خوش به حال همه کسایی که از ایران رفتند.

    پاسخحذف
  5. حسن آقای عزیز
    ایران افغانستان نیست. اخوندها هم طالبان نیستند. گروه طالبان واقعا به یک چیزهایی اعتقاد داشتند ولی این پفیوزها همه چیز را به بازی گرفته اند. اینها مثل طالبان مقاومت نخواهند کرد. همه شان صد تا زن صیغه ای دارند که کمر جنگ کردن و مبارزه را ازشون گرفته.
    شرط می بندم با اولین موشکی که به پایگاههای سپاه بخوره نصف انها شلوارشان را خراب میکنند و میزنند به چاک.

    پاسخحذف
  6. به نظر من،ملای گرامی،جنگ سه سوته رژیم رو به زباله دان تاریخ می فرسته! اما ایا وحشی های بسیجی،ول کن خواهند بود؟! من فکر میکنم اونموقع تازه باید زور بزنیم که از زیر عذر میخوام ولی کیر امریکایی ها بکشیم بیرون خودمون رو!

    پاسخحذف
  7. ملا مشکل سید غلی هست الان مدت زیادی هست که سیدعلی ولی امر خدا دیگه توان خدمت به خجسته خانم را نداره خجسته هم بهش گفته تو که با خدا این همه ابگوشت میخورید و مشاوره میخوردید بگو بهت قدرت جنسی بده هم به غزه کمک جنسی بکنید هم به من خجسته خانم خلاصه سید علی کافه شده که چه جوابی به این مادر مجتبا بدهد روزی امد و گفت خدا گفته صلاح نیست ممکن در اصر این خدمت جنسی بجای مجتبا یک محموت بوجود بیاد خجسته خانم هم گفته تو مرد باش برای 3 دقیقه به فرمان خدا این عضو ناقص را متورم کن من در سن سالی هستم که دیگه مموتی پا نمیگیره

    پاسخحذف
  8. در اینکه احتمال وقوع یک جنگ وجود داره هیچ شکی نیست.اما به یاد داشته باشیم که اگر آمریکا جنگی هم برپا میکند برای گل روی ما نیست.اگر برای روی گل ما باشد میتواند به صورت جدی تر و علنی تر از جنبش سبز حمایت کند و خفقان رسانه ای را از بین ببرد و این کوتوله های سیاسی را محدود کند.اما هیچکدام از اینها هم موجب حمایت مردم ایران از آخوندها و جنگیدن با آمریکا نخواهد شد.من به جبهه ها نخواهم رفت.خسن آقای عزیز هم راست میگه:این عوضی ها به این راحتی ول بکن نیستند هرچند که خایه و اعتقادات طالبان رو ندالرند اما کم از اونها هم نیستند.

    پاسخحذف
  9. mohajersni bemire rahbari ro nabine

    پاسخحذف
  10. ملا جان اصل دعوا سر لحاف ملاست . امریکا که مثل کفتار خودش را دارد کم کم نزدیک میکند, خوب فهمیده که این کرکسها رفتنی هستند. امریکا نه تنها دشمن رژیم ایران نیست بلکه تا بحال دوست صمیمی اش بوده وحالا که دیگر به مهره نیم سوخته بدل شده ودستش برای مردمش رو شده خوب دیگر باید برود ورفتنی است ومی اید که جنبش سبز را سرکوب کند همانطور که مصدق را سرکوب کرد.
    میگید نه؟؟ ببینیم

    پاسخحذف
  11. من که امیدوارم این رژیم به هر قیمتی شده شرش کنده شه حتی اگه توسط حمله نظامی. البته به شرطی که پای عربها در میون نباشه وگرنه خودم میرم ایران می جنگم.
    ولی به اندازه آملا خوشبین نیستم. این آمریکا هم همچین کاراش رو حساب کتاب نیست. یهو دیدی شد مثل خلیج مکزیک و حمله کرد و شکست خورد -یعنی این جاکشا موندن - حالا خر بیار و باقالی بار کن. دیگه فاتحه ایران خوندست.
    ضمنا دل بستن به روسیه اشتباه محضه هر لحظه ممکنه کاسه کوزه رو به هم بریزه. از پوتین دیوث تر خودشه.

    پاسخحذف
  12. ضمنا اونایی که میگن اگه حکومت حمله کنه سپاه ایرانو مثل عراق میکنه بی ریط می گن. سپاه کدوم سوراخ میخواد قایم شه؟ تازه اونموقع عراق هم آروم میشه.
    فکر می کنی این ساندیس خورها عملیات انتهاری می کنن؟ همشون میشن سه تیغ کراواتی

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا