۱۳۸۹/۰۴/۱۴

از این پس هر مسافر پرواز خارجی باید یک حلب 20 لیتری بنزین باخودش بیاورد

بدنبال گسترش دامنه تحریم ها علیه نظام مقدس مان و ممانعت برخی کشورهای لوس و بیمزه مثل امارات - آلمان- فرانسه- کویت از سوختگیری هواپیماهای مسافربری ایرانی در فرودگاههای آن کشورها یک مقام بلند پایه ایران که روی یک چارپایه ایستاده بود و بهمین منظور بلند پایه شده بود اعلام کرد:
من نمیدانم این استکبار جهانی کی میخواهد آدم شود و دست از این بچه بازیها بردارد؟ شما فکر میکنید مثلا به ما بنزین هواپیما نفروشید ما تسلیم میشویم و دست از ساختن بمب اتم برمیداریم؟؟
 ما توی ایکی ثانیه این اقدامات شما را خنثی میکنیم. لابد می پرسید چگونه؟
خب. این که کاری نداره. اولا ما ظرف یک هفته تبدیل میشویم به صادرکننده بنزین.
وقتی ما خودمان صادرکننده بنزین شویم این شما هستید که باید بیایید التماس ما را بکنید تا به شما بنزین بفروشیم نه ما. 
پس دیدید که از این طریق راه به جایی نخواهید برد.
ثانیا مگر دانشمندان بسیجی ما مرده اند که همینطور دست روی دست بگذارند و تحریم های شما را نگاه کنند. من اطلاعات محرمانه ای دارم که نمیخواهم همه اش را افشا کنم ولی همین قدر را بدانید که دانشمندان ما موفق شدند در زیر زمین خانه شان معذرت میخوام از شاش بزغاله بنزین سوپر مخصوص هواپیما تولید کنند. یعنی از این پس در پروازهای خارجی چند تا از اون بزغاله ها بهمراه چند تا از آن دانشمندان بسیجی می آیند و در قسمت عقب هواپیما روی بوفه می نشینند و منتظر می مانند. هروقت سوخت هواپیما تمام شد و قبل از اینکه هواپیما بخواهد خدای ناکرده سقوط کند آن بزغاله ها و بسیجی ها دست به کار میشوند و مشکل سوخت هواپیما را حل میکنند.
راه حل بعدی این است که سازمان هواپیمایی ایران ار اعلام خواهد کرد که از این به بعد هرمسافر پروازهای خارجی باید یک چمدان 23 کیلویی بار بهمراه یک حلب 18 لیتری یا 20 لیتری بنزین با خودش بیاورد. تجربه نشان داده که مردم ما خودشان بهتر بلدند جنس قاچاق را تهیه کنند.
اصلا اینها همه هیچ!
مگر مقام عظما نفرمود که قطار بهتر از هواپیماست؟ خب. ایشان این روزها را میدید و چنین فرمایشی را کردند و الکی زرت و زرت نکردند که!
خیلی که وضعیت ناجور شد اصلا از هواپیما استفاده نمیکنیم. نمیمیریم که!

۴ نظر:

  1. khodayish man ba in webloget kheyli hal mikonam
    omidvaram ke hamishe movafagh bashi va pirooz va roozi berese ke to hamin IRAN azadane nazarateto begibe omide oon rooz

    پاسخحذف
  2. http://news.gooya.com/didaniha/archives/2010/06/106833.php

    LAUGHHHHHHHHHH!!
    MUST SEE!!

    MARG BAR HAR CHEE AKHONDEH!

    پاسخحذف
  3. مـــــــــــــــــــلا واقعا عالی بود بخصوص این قسمتها:
    "یک مقام بلند پایه ایران که روی یک چارپایه ایستاده بود و بهمین منظور بلند پایه شده بود "
    و "دانشمندان ما موفق شدند در زیر زمین خانه شان معذرت میخوام از شاش بزغاله بنزین سوپر مخصوص هواپیما تولید کنند"- عالی بود عالی - شاد باشید.

    پاسخحذف
  4. ببین در این مملکت بزغاله و گوسفند حرف سیاسی محسوب میشن و چون تو اون زیرزمین برادرهای عرزشی هستند پس از شاش گوسفند بنزین درست میشه. امیدوارم ابهامی نباشه... :))))
    تو محشری ملاجون...

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا