۱۳۸۹/۰۴/۱۲

قهرمان جام جهانی مشخص شد

طبق گزارشات رسیده مقام معظم رهبری طی حکمی حکومتی قهرمان جام جهانی فوتبال را منصوب فرمودند. متن حکم معظم له بدین شرح است:

جناب آقای پیتر پلاتر- رئیس فیفا
طیب الله انفاسکم

نظر به اینکه همه کشورهای غربی و استکباری نظیر امریکا- ایتالیا- پرتقال- انگلیس- ژاپن- استرالیا و غیره که برعلیه سیاستهای هسته ای ما رای داده اند به قهر الهی دچار شدند و حذف گردیدند و همچنین آنهایی هم که رای ممتنع و یا موافق دادند با توطئه دشمن و استکبار جهانی حذف شدند لذا دیگر تیمی باقی نمی ماند که قهرمان این دوره جام جهانی باشد بنابراین  اینجانب آقای حسین رضا زاده را به عنوان قهرمان این دوره جام جهانی 2010 افریقای جنوبی منصوب می نمایم که هم سابقه قهرمانی دارد و هم زورش خیلی زیاد است.

۵ نظر:

  1. ملا پس این خانم خجسته چکاره هست ایم مقام ولی امر لامروت این همه شبانه به خانم حجسته
    فل مرکز حساس مبارک زحمت دادی مجی را زدی بیرون این حکم هست که این شیر زن قهرمان نشه

    پاسخحذف
  2. فک کنم حکم حکومتی آقا رو اشتباهی به اطلاع مبارک رسونده آخه هرچی باشه آقا نظرشون به مموتی هست که هم فوتفال بلده و هم خوش تیپ هست!

    پاسخحذف
  3. مرگ بر این استکبار جهانی که با نقشه های شوم سبب حذف آرژانتین شد. ما بسیجیجان ذوب شده و سربازان .. نام تنفر خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا اعلام کرده, اعلام مینمائیم قهرمان واقعی آرژانتین به مربیگری برادر ارزشی مارادونا میباشد.

    پاسخحذف
  4. ملا جان خیلی حیف شد که پاراگوئه قهرمان نمیشه ، من که دلم را صابون زده بودم این آکله که طرفدار پاراگوئه ست بعد از قهرمانی این تیم به قولش عمل کنه و خلاصه اینجوری ها....

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا