۱۳۸۹/۰۴/۱۸

اختاپوس بمیری- جام جهانی را نرینی

آقاجان! این چه مسخره بازی است که با اون هشت پا درآورده اند. اصلا مزه و شور و هیجان جام جهانی در مشخص نبودن نتیجه بازیهای آن قبل از انجام مسابقات است. بنظر من باید اون هشت پا را دستگیر و بجرم تشویش اذهان عمومی و توهین به مسئولین و همچنین عضویت در گروه نرم تنان محاکمه و سنگسارکنند.
البته این را قبول دارم که این اختاپوس را بجای اعدام کردن میتوان از آن استفاده بهینه و مفیدتری هم کرد. اولا جای اون اختاپوس در ایران است و نه در آلمان. آلمان کشوری است که همه چیز در آن حساب و کتاب دارد و نظم و قاعده و قانون بر همه چیز مستولی است و دیگر نیازی نیست که از رمال و پیشگو استفاده شود. برعکس  در ایران چون همه کارها براساس شیریا خط انداختن و دعا و نذر و نیاز و قربانی کردن گاو و بزغاله و جادو و جمبل است و تصمیمات مهم کشور مبتنی بر این است که حاج آقا که صبح از خواب بیدار میشود از روی دنده چپ بلند شده و یا راست و اینکه شب قبل حاجیه خانم چگونه و با چه کیفیتی ادای وظیفه کرده تعیین میشود.
گاهی هم بستگی به این دارد که حاج آقا شب گذشته با عیال بداخلاق خودش بوده و یا زن صیغه ای تر گل و برگلش.
فی الواقع وجود این اختاپوس پیشگو در مملکت تخمی ما بسیار ضروری است و باعث رشد اقتصادی و افزایش تولید ناخالص ملی میشود.
حالا چگونه؟
خب. شما مثلا میخواهید بدانید که آیا بهتر است سرمایه تان را دلار یا یورو بخرید و  یا  پولتان را بزنید توی کار خرید ملک و زمین و ساختمان سازی؟ و اینکه قیمت کدامیک بطورت دراماتیکی افزایش می یابد و شما یک شبه میلیاردر میشوید.
این کار منوط است به اینکه امریکا به ایران حمله کند و قیمت دلار و یا یورو بصورت سرسام آوری بالا رود. خب. از کجا میفهمیم که قرار است حمله شود یا خیر؟ اینجاست که آن هشت پا به کمک ما می آید.
دو تا لیوان برمیداریم و توی آنها غذای مورد علاقه هشت پا را میریزیم مثل گوشتکوبیده.
دو تا عکس هم بصورت جداگانه می چسبانیم روی هر یک از لیوانها. یکی تصویر یک خانم سکسی با ممه های آویزون و دیگری عکس یکی از خواهران بسیجی با حجاب کامل که فقط نوک بینی اش معلوم باشد.
صبر میکنیم تا ببینیم اختاپوس کدامیک را انتخاب میکند. اگر اون دختره خوشگل رو انتخاب کرد معلومه که حاج آقا شب قبل رفته سراغ اون خانوم صیغه ای و درنتیجه اینروزها شاد و شنگول است و دستور آزادی آن سه گروگان امریکایی را میدهد و غنی سازی اورانیوم را هم تا اطلاع ثانوی تعطیل میکند و درنتیجه جنگ نمیشود و قیمت دلار یا یورو بالا نمیرود.
و اما اگر رفت سراغ اون شاواجی خانم ترشیده پس نتیجه میگیریم که حاج آقا اینروزها اصلا روی کیف نیست و همین روزهاست که به سپاه دستور بدهد علی الحساب یک موشکی به ناوگان امریکایی ها در خلیج فارس شلیک کنید تا ببینیم چه میشود. در اینصورت قطعا جنگ میشود و قیمت دلار بالا میرود و شما پولدار میشوید.

۴ نظر:

  1. داداش نو كانادا نشستي وبراي ما بمب مي فرستي اخه خدا را خوش مي ايد بمبش نسيب ما بشه وبالا رفتن يورو وپول پارو كردنش نسيب شما

    پاسخحذف
  2. خیلی باحال بود :))))
    تیتر هم عاالیه :))))

    پاسخحذف
  3. دمت گرم خیلی حال کردم

    پاسخحذف
  4. استعداد، نعمت خدادادی، کمالات، فضايل! خوش و شاد باشی.
    با عشق، ایرج

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا