۱۳۸۹/۰۴/۱۹

اشکول خان! پس همت و کار مضاعف ات چه شد؟؟

به جان شما آنچه که برای این آقایون اهمیت ندارد و برایشان اصلا مهم نیست منافع ملی و سرمایه های این کشور است. اینها از مرض طاعون به شهرها و حمله ملخ ها به باغات و مزارع هم بدتر و مخربترند. باور کنید خساراتی که اینها به این کشور زدند و همچنان دارند میزنند کمتر از حمله مغولها نیست. اصلا به تخم مرغ مبارکشان هم نیست که دارند اقتصاد این مملکت را درب و داغون میکنند (بهتر است بگوییم کرده اند). آنچیزی که برایشان اهمیت دارد حفظ نظام است و بس!

سازمان هواشناسی مستقر در بیت آقا اعلام کرده بدلیل گرمای طاقت فرسای تهران و بخاطر رعایت حال و سلامتی بازاریان عزیز علی الحساب کل کشور را دو سه روزی تعطیل میکنیم. باشد که عزیزان بروند شمال حال کنند و سرحال و شنگول به سر کار خود برگردند و بصیرتشان برود بالا و فکر اعتصاب و اینجور چیزها از سرشان بپرد. آخه وقتی آدم گرمش میشود عرق میکند و کلافه میشود و دلش میخواهد الکی اعتصاب کند!

آنجای پدر دروغگو!
بی پدر و مادر! تو که امسال را سال همت مظاعف و کار مضاعف نامیدی. میدانی به ازای هر روز تعطیلی کل مملکت چقدر به اقتصاد این کشور لطمه میزنی؟ تاوان این خسارتها را مردم کم درآمد خواهند داد. فشار اقتصادی روی گرده اقشار کم درآمد سنگین تر خواهد شد. بیکاری و گرانی و اعتیاد و فساد هم که دارد غوغا میکند. توی دنیا هم که شده اید دستمال حیض!
نه مقبولیت درونی دارید و نه اعتبار بیرونی. آخه چرا اینقدر اصرار داری که باز هم این وضعیت را ادامه بدهی؟؟


۵ نظر:

  1. ملا جون حرف حساب جواب نداره.....دمت گرم....پیروز باشی‌ و پایدار

    پاسخحذف
  2. گشنگ بود ...

    پاسخحذف
  3. آملا زیاد شور نزن شاید بهتر باشد تو هم بروی تعطیلات یک حالی بکنی بلکه فشار خونت بیاید پایین. برادر در آن مملکت فلک زده دیگر کسی به فکر اقتصاد نیست که شما هستی مگه یادت رفت امام امت فرمودند اقتصاد مال خره!؟
    خُسن آقا از بلاد موسیلینی و شرکا!

    پاسخحذف
  4. آملا ................ مگر تعطیلات مفت وبی حساب چیز بدیست ... ما مردیم در ین وانفسای گرمازده .... یکروزاین دولت بیعرضه یک نیم تعطیلیی بما نداد که نداد ....

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا