۱۳۸۹/۰۴/۲۱

سوپر مارکت یا نایت کلاب؟ مسئله این است!

همیشه گفته ام  این سر به زیری و چشم و گوش بسته بودن ما آخرش کار بدستمان ندهد خیلی خوب است. این جوان های این دوره یک چیزهایی میدانند که هیچوقت به عقل ما جوانهای قدیم هم نمیرسد. من را بگو که تابحال خیال میکردم برای تور زدن یک خانم خوشگل باید بروم نایت کلاب و کافه ها و اینجور مراکز فسق و فجور. تازه کلی هم برایشان خرج کنم و آخرش چی؟ یا طرف شوهردار از آب درمی آید که ما عمرا اهلش نیستیم و یااز آنهایی که میخواهند فقط آدم را تیغ بزنند و طرف را دو دره کنند و بروند.

واقعا حیف از آن همه وقت و سرمایه که پای این کار گذاشتیم. حیف!
درحالیکه خبر نداشتیم بهترین مکان برای رسیدن به قله های کمال و معنویت همین سوپرمارکت ها هستند. (خبرش را در اینجا بخوانید)
من البته از قبل در این مورد یک چیزهای مبهم و سربسته ای شنیده بودم و یک جور شک هایی داشتم و میدیدم این خلق الله هی زرت و زرت میروند سوپر مارکت و دست خالی میروند و دست پر  برمیگردند ولی دیگر نمیدانستم این آقایان و خانم های عزیز میروند آنجا چیکار کنند؟ یعنی روحم هم خبردار نبود که سوپر مارکت برای این کارهاست. من تا بحال خیال میکردم سوپر مارکت برای خرید نخود و لوبیا و ماکارونی و اینجور چیزهاست. دیگر خبر نداشتم که سوپر مارکت میعادگاه عاشقان الله است.

آقاجان! من میخواهم از فردا کرکره این وبلاگ را پایین بکشم و همه سرمایه ام را جمع کنم و بزنم توی کار سوپرمارکت!
میخواهم یک سوپرمارکت دبش راه بیاندازم وجل و پلاسم را بردارم و بروم آنجا. البته ورود آقایان را ممنوع میکنم. اصلا معنی ندارد که سوپرمارکت زنانه مردانه باشد. این کارها خلاف شئونات اسلامی است و من با آن مخالفم. البته وضعیت من با بقیه فرق میکند. مثل یک دکتر که به بیمارش محرم است من هم به مشتری هام محرم خواهم بود ولی دیگر آقایان حق ندارند آنطرفها آفتابی شوند. البته از پشت شیشه میتوانند نگاه کنند.
فقط امیدوارم توی اون سوپرمارکت ایدز میدز نگیریم!

۵ نظر:

  1. ملا جان،

    سوپر ماكت بزني،
    نزني،
    هرجا بري ما دنبالت تا خود نوك قله قاف هم كه باشه ميايم.

    پاسخحذف
  2. سلام ملا جان تیم ملی اسپانیا بعد از برگشتنش به اسپانیا اول رفتن دیدن پادشاه و بعد رفتن پیش نخست وزیرشون انقدر فضای این دیدارها صمیمی بود که نمیشه توضیح داد
    فکر کنم میشه ازش یه سوژه طنز در آورد مثلا تیم ملی ایران قهرمان آسیا شده حالا رفتن دیدن رهبر و احمدی نژاد به نظرم باحال میشه نه؟

    پاسخحذف
  3. ملا جان میخواهی عمو سبزی فروش بشی؟!! توربچت نقلی یه. سرش قنبولی یه.

    پاسخحذف
  4. ملا جان ، نکن بالام ، یه دوستی بود که شمالی بود و می گفت هرکی میره تهران ، فورا مهمانش می کنند و می برند منزل و چنین و چنان می کنند بس که این تهرانی ها مهربان و مهمان نواز هستند ، بعد هم می گفت البته من خودم نرفتم ، خانم رفته ، تعریف کرده ، خلاصه هر کسی نمیتونه هر کاری بکنه

    پاسخحذف
  5. مزخرف بود.عين مقام مزخرف رهبري

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا