۱۳۸۹/۰۴/۲۲

برای سلامتی سران فتنه صلوات!

این جمهوری اسلامی متخصص ضایع کردن واژه ها و عبارتهای فارسی و همچنین عربی است. شما دقت کنید مثلا چقدر این عبارت « مقام عظمای رهبری» را مشمئز کننده کرده اند که آدم با شنیدن آن حالش بهم میخورد و هربار گلاب به رویتان باید برود دست به آب.
حالا اگر بخواهم مثال بزنم خیلی کلمات دیگری هستند که به همین سرنوشت مبتلا شده اند. مثلا «بصیرت». آدم واقعا خنده اش میگیرد وقتی این جمله را میشنود. «خواص باید بصیرت داشته باشند!!»
یا مثلا میگویند استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل!
فقط آدم دلش میخواهد هیچ کار و زندگی نداشته باشد و بجای دیدن فیلمهای لورل و هاردی بنشیند این جفنگیات آقایان را گوش بدهد و هر و هر از ته دل بخندد.
حالا برعکس این مطلب هم صادق است. یعنی جمهوری اسلامی کاری کرده که مفهوم بعضی از واژه ها عوض شود و ضدارزش ها تبدیل به ارزش شود. مثلا شما از کلمه «غربزده« خوشتان می آید یا بدتان می آید؟ اگر به کسی بگویند بدحجاب آیا معنی اش این است که طرف آدم حسابی و تر و تمیز است یا شلخته و چلمو؟
از همه باحال تر این واژه «سران فتنه» است. من اگر جای کروبی و موسوی بودم خیلی هم کیف میکردم که به من بگویند سران فتنه. ای کاش من هم سران فتنه بودم.

۷ نظر:

  1. آقا گل گفتی

    تعریف واژه منافق:
    http://iraniranbest.blogspot.com/2009/08/blog-post_18.html

    لینکش تو دنباله هم هستش

    پاسخحذف
  2. صلوات فرستادم از نوع غلیظش یعنی با ادای سوت در گفتن حرف ص و بلند و کوتاه شدن صدا در موقع لازم... ملاجون تو هم گرفتی ماروها :))))

    پاسخحذف
  3. درباره کلمات گفته شده باهاتون موافقم و من خودم هم براي تفريح و شايد خنده به اينها نگاه کنم ولي در مورد سران فتنه نه..
    واقعا از اين کلمه بيزارم و از اينکه جوانان اين مملکت رو به سوي نيستي و فنا کشاندند از همشون بيزار شدم..

    پاسخحذف
  4. ایشان خاطر نشان کردند...... این هم از اون عبارت های مشمئز کننده دیگه است. البته شایدم به گفته شما خنده دار

    پاسخحذف
  5. تاکید کرد ..... اینم یکی دیگه از این کلمات

    پاسخحذف
  6. سلام
    من اکونت بالاترین ندارم لطفا شما این موضوع رو داغ کن
    من مهندس برقم
    مثل پارسال الان بهترین موقع وتسه جنبش اتو هستش
    باور کن الان موقعشه دیر بجمبیم فزصت از دست رفتع
    پارسال یادته
    http://vatanparast.wordpress.com/2009/07/19/%D8%AC%D9%86%D8%A8%D8%B4-%D8%A7%D8%AA%D9%88-%D9%81%DB%8C%D8%B3-%D8%B1%DB%8C%DB%8C%D8%B3-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B3%D9%88%DB%8C/
    هرکار ازت بر میاد انجام بده
    رسانه شمایید

    پاسخحذف
  7. شب‌ها حتما اتو بکنید !!

    خامنه‌ای هم ایتو بکنید !!

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا