۱۳۸۹/۰۴/۲۳

شهرام امیری به جیمز باند گفت زکی!

یک ضرب المثل چینی میگه: بعد از یک عمر گدایی باز هم انتظار داری شب جمعه را فراموش کنیم؟؟
حالا شده قضیه شامورتی بازی جمهوری اسلامی در مورد آزادی شهرام امیری. همان دانشمند هسته ای معروف.
بعد از یک عمر کار سیاسی کردن و رصد کردن اخبار و اطلاعات و دیدن تعداد زیادی  زد و بند های سیاسی بین کشورها حالا این جمهوری اسلامی فسقلی میخواهد ما را رنگ کند.
آقای جمهوری اسلامی! ما خودمان این کاره ایم! خواهشا ما یکی را رنگ نکن!

آنچه که بعقل من میرسد این است که  اصلا مسئله فرار از چنگ امریکایی ها مطرح نبوده بلکه یک معامله پشت پرده است. آخه محال است سیستم اطلاعاتی امریکا آنقدر بوق باشد که یک دانشمند هسته ای را که خودش از عربستان ربوده و به امریکا آورده بگذارد همینطوری کشکی از دستش فرار کند و حتی توی زیر زمین خانه شان در خاک امریکا فیلم درست کند و بدهد صدا و سیمای جمهوری اسلامی آنرا پخش کند و با این حال ماموران امریکایی قادر به ردیابی او نباشند.
اصلا این دو تا ادعا با هم از نظر منطقی جور درنمی آید. یعنی اینکه ربایش دانشمند هسته ای از مراسم حج که نشاندهنده قدرت بالای تشکیلات اطلاعاتی امریکاست و فرار فرد یاد شده از چنگ ماموران امریکایی در خاک امریکا که نشاندهند ببو بودن همان تشکیلات و ماموران است.
احتمالا این شهرام امیری یا اسم واقعی اش «جیمز باند» بوده و یا شاید هم « رامبو»! آخه فقط توی این دو نفر میتوانند از عهده یک لشگر مامور امریکایی بربیایند و از دست آنها فرار کنند.
بنظر من این گونه خبرها و ادعاها فقط مصرف داخلی دارد و به درد بعضی از گوسفندهای عزیز میخورد.

۶ نظر:

  1. ملا دست کم نگیر خجسته خانم با همراه حضرت اغا با کمک امام زمان و امام عصرو و امام شب و امام صبح این امریکایی را دیوانه کردند هی لباس اما عایب پوشیدن تن شهرام یک روز لباس اما عصر یک روز لباس امام شب و همه این ها به تدبیر خان خجسته مادر مجتبا بود حتا یک بار از شورت مبارک هم استفاده ابزاری کردند فیلم هست که دنیا بیاد نداره البته حضرت اغا نسبت به شورت حساس هستند اما خان خجسته میخواد این اخر عمری راحت باشه تازه از سینه بند هم استفاده میکنه اما اغا خوش نداره همون ایوزون صوابش بیشتر هست خدا قبول کنه

    پاسخحذف
  2. بزودی خبر تبرئه سه زندانی (گروگان) امریکایی و ازادی شان خواهیم شنید.

    پاسخحذف
  3. یعنی شما میگی آمریکا سر شهرام امیری با ایران معامله کرده؟ بعید میدونم اینطور باشه!
    البته من شک ندارم که امیری خودش به آمریکا رفته اما به احتمال بالا خانواش تحت فشار بودند که مجبور شده به ایران برگرده

    پاسخحذف
  4. این یارو، در مصاحبه ای که در تهران انجام شده است، میگوید که به این حاج آقا آمپول بی هوشی زده شده و سپس با یک هواپیمای نظامی به آمریکا برده شده!؟ اگر بی هوش بودی، چطور دیدی که هواپیما، نظامی بوده؟
    یک دلقک دیگر بنام دانشمند هسته ای.
    ایرج،

    پاسخحذف
  5. خاک بر سر ما که حزب خر لبنان از ایران بابت تمام خانوارهایی که حتی تو لبنان نیستن پول می گیره.بازم خاک بر سر اونا که باور می کنن ایران به سازمانهای جاسوسی آمریکا باج نمی ده. یارو رفته آمریکا دوره ساخت بمب اتم دیده .....

    پاسخحذف
  6. من فکر نکنم شهرام جون اصلا سیکلم داشته باشه چون اسمش یک اسم اسلامی نیست و همه اونهایی که اسمهای غیر اسلامی دارند دچار فساد عقلانی و اجتماعی هستند و در ضمن اصلا شبیه انیشتن نبود و بخاطر خوردن ساندیس زیاد شکم آورده بود

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا