۱۳۸۹/۰۴/۳۰

طی حکم حکومتی آب آشامیدنی تهران سالم اعلام گردید

نظر به اختلاف و درگیری های اخیر بین وزارت بهداشت و استاندار تهران در مورد سلامت و یا آلوده بودن آب آشامیدنی شهر تهران و تشدید اختلاف و تفرقه بین مسولین نظام صبح امروز از سوی مقام عظمای رهبری اطلاعیه ای صادر شد که طی آن از این پس آب آشامیدنی تهران سالم اعلام گردید. متن این اطلاعیه چنین است:

مردم همیشه در صحنه تهران!
طبق حکم مقام معظم رهبری آب تهران از این پس سالم اعلام میگردد و تشکیک در صحت آن مخالف شرع و قانون می باشد که لازم است نیروهای سپاه و بسیج با تشکیک کنندگان صحت آب آشامیدنی تهران بشدت برخورد کنند.
لازم به ذکر است که شهروندان عزیز تهرانی میتوانند خودشان قبل از نوشیدن آب آنرا آزمایش کنند. بعنوان مثال مقام عظمای ولایت هر بار که میخواهند آب بیاشامند ابتدا آنرا بو میکنند. اگر بوی شاش و فاضلاب و پشگل داد که نمی نوشند و دستور میدهند آنرا به عنوان تبرک به بسیجیان بدهند و اگر بو نداد خب معلوم است که درجه نیترات آب بالا نیست و اشکالی ندارد و لذا هورت میکشند.
دفتر مقام معظم رهبری- شعبه آب و فاضلاب تهران

۶ نظر:

  1. خیلی باحالی، دوستت دارم ملا

    پاسخحذف
  2. امروز رو یه سطل آشغال دیدم نوشته بود :"بیت رهبری" :))

    پاسخحذف
  3. واقعا ملا جان وقتی برنامه تلویزیون رو دیدم داشت اعصابم خورد میشد نه بخاطر دروغگوییشون بلکه بخاطر اینکه علنا داشتن به مردم میگفتن این چیزا به شماها ربطی نداره! اینا چیزی به اسم جامعه مدنی رو در سطح خیلی پایینش هم قبول ندارن و مردمی رو میخوان که بقول خودشون امت باشن و فقط مثل گوسفند بع بع کنن

    پاسخحذف
  4. باور کن وبلاگت باحالاترین چیزیه که دیدم

    پاسخحذف
  5. http://news.gooya.com/didaniha/archives/2010/07/107965.php

    MARG BAR KHAMENEIEE HAROOMZADEH VA KHOMEINEE PEDAR SAG

    JAVID SHAH

    KHODA BEIAMORZEH OON SHAH RO KE MELAT GHADRESH RO NADOONESTAN!

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا