۱۳۸۹/۰۵/۰۱

مشروح خطبه های پر صلابت وبلاگستان

ما چند وقت دنبال قرتی بازی بودیم فرصت نکردیم برایتان خطبه های وبلاگستان را بخوانیم. شما هم که از خدا خواسته تان شده بود و مشغول فسق و فجور شدید.
جهت اطلاع شما باید عرض کنم : از این پس مراسم خطبه های دشمن شکن و پر صلابت وبلاگستان بصورت مرتب برگزار خواهد شد مگر اینکه من در حالت جنابت باشم که عذرش موجه است.
و اما در هفته ای که گذشت چند اخبار مهم بود که اول از همه بازگشت اون شهرام بود. البته ضدانقلاب یک وقت خیال تکند که منظور ما از شهرام همان «شهرام شب پره» بود. نخیر این شهرام ما با اون شهرام فرق دارد. اون شهرام ضد انقلاب همان است که در دوره اصلاحات  به ثروت های کلان رسیده بود و به برخی از مسولین پول داد که عاقبت زندانی شد ولی از زندان فرار کرد و رفت در امریکا یک کانال تلویزیونی درست کرد و روی دیوارها شعار ما هستیم مینوشت که بعدا اسمش را عوض کرد و شد شهرام صولتی. اینها اطلاعات محرمانه ای است که از ضد انقلاب بدست ما رسیده و من در اینجا آن را افشاگری کردم تا سواد شما برود بالا.
اما این شهرام ما فرق میکند. این شهرام ما اصلا اسمش شهرام نیست بلکه شادالله بود که اسم اسلامی است و خدا را هم شاد میکند اما بخاطر مصالح نظام و بخاطر اینکه امریکای جانخوار را گول بزند اسمش را کرد شهرام که یک اسم طاغوتی است و وابسته به خاندان پهلوی.
این آقای شادلله موفق شد با نفوذ در عمق خاک امریکا اطلاعات مهمی را برای ما به ارمغان بیاورد. مثلا ما تا دیروز نمیدانستیم پایتخت امریکا واشنگتن سی دی است. این بدبخت ها پایتخت شان را کرده اند توی یک سی دی!
اطلاعات مهم دیگری که شادلله برای ما آورد شماره تلفن و پلاک خانه باراک اوباماست. این خیلی برای ما مهم است. اگر خدای ناکرده یک وقت شیطان امریکا را گول زد و به ایران حمله کردند ما میتوانیم برویم زنگ درب خانه اوباما را بزنیم و فرار کنیم.
 همچنین این دانشمند هسته ای ما موفق شد کروکی و محل دقیق قاره امریکای شمالی را بدست بیاورد که بینهایت ارزشمند است و بدرد درس جغرافیای کلاس سوم دبستان میخورد.
من البته اگر بخواهم همه دستاوردهای شادلله را برای شما شرح دهم ساعتها طول میکشد و ممکن است وضوی شما باطل شود.

بنابر این به همینجا ختم میکنم. تا روزی دیگر و خطبه ای دیگر.

۶ نظر:

  1. http://balatarin.com/permlink/2010/7/23/2130531

    پاسخحذف
  2. TAKBEEEEEEERRRR.

    MARG BAR KHOMEINEE VA KHAMENEIE HAROOMZADEH

    پاسخحذف
  3. http://www.youtube.com/watch?v=tj025A_q3YU

    پاسخحذف
  4. مرضيه وحيددستجردي دروغ گفتن را از مموتی میمون یاد گرفته!تو اون روحت زنیکه ایکبیری....

    پاسخحذف
  5. هر وقت میخوام واقعا بخندم سری به وبلاگت میزنم...چند هفته ای میشد که اینجوری نخندیده بودم!

    پاسخحذف
  6. آقا شادالله، برای منی که نمیداند، خدا کی هست و یا چی هست و خبر ندارد که این خدا کجا زندگی میکند و یا اصلاً وجود دارد و یا نه، وضوعش از ابتدا تا انتها باطل است. پس لطف کن و بقیه داستان را بگو.
    ایرج،

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا