۱۳۸۹/۰۵/۰۲

جایگزینی «نمک و تخم مرغ» بجای دلار و یورو در معاملات نفتی

قرار شده جمهوری اسلامی از این پس معاملات نفتی خود را با دلار و یورو و یا هر ارز مستهجن دیگر انجام ندهد بلکه مثل دوران پارینه سنگی و عصر حجر از روش داد و ستد کالا به کالا استفاده کند. مثل همان کاری که دوره گردهایی مثل نان خشکی و یا نمکی در کوچه و خیابانهای شهرهاو دهات ما انجام میدهند.
مثلا فرض کنید روزنه سه میلیون بشکه نفت صادر میکنیم و در قبال آن از خریدار میخواهیم وقتی بشکه ها را دریافت کرد بی زحمت نفت آنها را خالی کند و آنها را با آب گرم و تاید شستشو دهد و معادلش توی آنها نمک یا نخود و لوبیا و یا بزغاله و گوسفند و یا سبد پلاستیکی و  دیگر اقلام مورد نیاز کشور بریزد و برای ما بفرستد. اینطوری هم مشت محکمی است به دهان استکبار جهانی میزنیم که دیگر اینقدر هوس تحریم کردن ما را نکنند و هم این که کشور از لحاظ ذخایر نمک و نخود و لوبیا و بزغاله و گوسفند و سطل و سبد پلاستیکی رشد چشمگیری میکند که حتی امکان صادرات آنها به کشورهای اروپایی و امریکایی هم بوجود می آید که از این طریق میتوان مقادر زیادی دلار و یورو وارد کشور نمود!

۳ نظر:

  1. Agha behtarin vahed pool hamoon Tala(Gold) bayad bashad
    Kave Canada

    پاسخحذف
  2. merci pour ce superbe blog qui me detend , merci encore

    پاسخحذف
  3. ملا جون من هم این خبر رو تو رادیو فردا شنیدم، اما آخه مگه میشه؟!؟!؟! باباا اینا وقعن مثل اینکه در حد دوم دبستان هم سود ندران.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا