۱۳۸۹/۰۵/۰۳

عقب نشینی تا عمق خاک دشمن

طبق یک خبر دست اول بدلیل تشدید فشارهای امریکا و اروپا علیه نظام مقدس و بخاطر جدی تر شدن خطر حمله نظامی و از هم پاشیده شدن نظام ولایت فقیه - پیش بینی میشود در روزهای آینده جمهوری اسلامی دست به یک عقب نشینی گسترده در کلیه فعالیتهای هسته ای خود خواهد زد و دستان و ماتحت اش را به علامت تسلیم بالا خواهد برد و همه مراکز هسته ای را تعطیل خواهد کرد و مکان آنجا را تبدیل به مرغداری خواهد کرد.
از هم اکنون دارند زمینه سازی این عقب نشینی را مهیا میکنند که شاید یکجوری آبرومندانه تمام شود.

خدا کند این احمق ها این کار را نکنند و همچنان تا آخرین قطره خون خود از مواضع انقلابی و اسلامی عقب نشینی نکنند و بگذارند به قسمت بزن بزن و مهیج فیلم برسیم.

۱۱ نظر:

  1. قسمت مهیج فیلم کشته شدن و تکه تکه شدن هموطناته. خیلی لذت داره؟!

    پاسخحذف
  2. شطرنج که بازی کردید؟
    بعضی وقتها صحنه جوری چیده میشه که شما نه راه پس داری نه راه پیش ....

    صحنه گردان اصلی با آوردن محمود در سال 84 شروع کرد به زمینه سازی جهانی برای حمله به ایران , محمود و دوستانش نیز تا توانستند به این سناریو کمک کردند

    فقط می ماند مقاومت داخلی مردم و اتحاد دیرین مردم در مقابل دشمن خارجی که زبانزد خاص و عام است ... این اتحاد فقط از دو منبع سرچشمه می گیرد یک - دین اسلام به عنوان وجه مشترک مردم و چسب جامعه که با سناریوهای انجام شده در یکسال اخیر کاملا از بین رفته ( دوستانی که زمان جنگ یادشون هست به خوبی می توانند مقایسه کنند ) دو- میهن پرستی که آنهم با فشارهای روزافزون و سیل مهاجرت نفس های آخرش را می کشد ( بازهم دوستانی که دهه شصت را یادشان هست می دانند که این بار اگر جنگی شود هیچ وقت مثل آن هشت سال کسی برای جنگ نمی رود ) و آخرین تیر ترکش این سناریو نیز هدفمند کردن یارانه هاست که مردم را واقعا محتاج نان شب خواهد کرد ( چیزی شبیه هند )و آن وقت است که می بینیم کسی برای لقمه ای نان همه چیزش را فدا می کند .. و دیگر دفاع از مام میهن و این حرفها خریداری نخواهد داشت ....
    و آنوقت است که صحنه گردانان اصلی کار خود را انجام داده و ما برای رفتن به بندرعباس باید ویزا بگیریم

    پاسخحذف
  3. واقعا لذت میبری! چرا کشته شدن هموطناتو دوس داری؟ وقتی فیلم ندا رو هم دیدی مطمئنم لذت بردی. واقعا هیجان انگیزتر از اینم هست که آدمای بیگناه زیر بمباران باشن. تو هم اگه میتونستی یکی بودی لنگه خامنه ای.

    پاسخحذف
  4. یک سئوال ملای عزیز: فرض کنیم که این حکومت اسلامی دست از لجبازی بردارد و به خاطر حفظ نظام ارزشی ولایت فقیه دست از ساخت بمب هسته ای بردارد و اصلا بشود بهترین دوست آمریکا- خوب تا اینجای قضیه این همان چیزیست که آمریکا و دیگر هم پیمانان غربیش بدنبال آن هستند اما سئوال اینست که تکلیف سی سال کلاهبرداری این آخوندها و اراجیف تحویل مردم دادن - اعدامهای سالهای 57 و 67 و قربانیان حوادث اخیر و کهریزک وکوی دانشگاه و ... چه می شود؟

    پاسخحذف
  5. واقعا برات متاسفم. من از خواننده های دائمی وبلاگتم. ملا جان، تصور کن ایران بودی و سربازای آمریکایی ریخته بودن توی خونت.مست هم بودن. تو رو به تختت میبستن، میرفتن توی اتاق خوابت و ... . ما هم از این حکومت متنفریم ولی دلیل نمیشه به جنگ راضی باشیم. لطفا این پستت رو تصحیح کن و نیم ساعت قبل از کردن زن همسایت مطالبتو بنویس که هیجان زیاد روی اونا تاثیر نذاره.

    پاسخحذف
  6. واقعن از شما بعیده !!! هر چند وطنم بوی استفراغ میده ولی دلیلی برای دیدن کشته شدم هموطنم به دست آمریکایی نیست !این پست را لطفآ تصحیح کنید

    پاسخحذف
  7. شما كشادها هم ميخواهيد نظام تغيير كنه هم يك قطره خون از دماغ كسي نياد بيرون
    لياقت شما ايرانيهاي نژاد پرست و خو بزرگ بين همين حكومت اخوندي است

    پاسخحذف
  8. و در جواب اقاي شماره پنج بايد بگم نظاميان امريكايي هيچ وقت در حال خدمت مست نميكنند

    پاسخحذف
  9. جنگ بدترین کاره و باید آخرین گزینه باشه. بهترین کار تحریم های شدیدتر و منزوی تر کردن ایران از طریق فراخواندن سفیرها توسط اتحادیه اروپا هست. بقیه رو هم به عهده محمود بسپارید! این آدم و اطرافیانش آنقدر احمق هستند که در این شرایط با بحرانی تر کردن وضعیت مردم رو تحریک میکنن و با بیداری دوباره مردم سنگ قبر خودشون رو ایجاد میکنند!

    پاسخحذف
  10. در پاسخ دوستان عزیز کامنت گذار/:
    اگر خیال کرده اید کسب آزادی و رهایی از این حکومت متعصب بدون خونریزی میسر است یا در اشتباه محض هستید و یا نمیخواهید حقیقت را قبول کنید. عمل جراحی بدون درد و خونریزی نیست. خودتان را آماده پذیرش حثیقت کنید.
    هیچکس طرفدار جنگ و کشت و کشتار نیست ولی اینها همه راهها را بسته اند. مردم ایران محکوم هستند به انتخاب یکی از این دو گزینه:
    تحمل این حکومت ننگین و ادامه مرگ تدریجی و از بین رفتن همه سرمایه های ملی و انسانی و ادامه کشته شدن انسانها در زندانها وغیره و یا
    پذیرای یک جنگ خونین ولی موثر و کوتاه مدت و محو نظام استبداد دینی برای همیشه تاریخ.

    پاسخحذف
  11. ملا خونخوار در حسرت حمله به ایران آه بکش که به آرزویت نخواهی رسید. فکر میکنی اگر با غرب معامله کنند وضعشان خوب میشود؟؟ نه ملا خونخوار اگر اینطور بود صد بار این کار را کرده بودند. خودشان میدانند معامله همان و از دست دادن همین شمار ناقابل طرفدارنشان همان. و دیگر اینکه با چه بهانه ای به مردم,دانشجویان,نویسندگان و روزنامه نگاران را زندانی کنند؟با بنهانه همکاری با غرب؟؟ بهترین گزینه برای مردم این است که این رژیم با غرب معامله کند و مردم پس از آن سرنگونشان کنند که میکنند .ولی برای اینکه تو ملا خونخوار هم به خونخواریت برسی من قول میدهم که روزی 150 لیتر خون برایت بفرستم چون در آزمایشگاه و قسمت خون شناسی کار میکنم با این کار هزینه نقل و انتقال خونهای مانده هم از دوشم برداشته میشود.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا