۱۳۸۹/۰۵/۰۵

دیدگاه اسلام درمورد خوابیدن روی کاناپه

سئوال:  جوانی هستم که اخیرا با همسرم که زنی است لوس و لجباز و کله شق اختلاف پیدا کرده ام. از همه راههای ممکن خواستم او را درست کنم هیچکدام در او اثر نکرد و هر روز بدتر و بدتر میشد. اخیرا به آیه ای از  قرآنبرخوردم  که فرموده بود اگر زنانتان معاشرت خوبی با شما ندارند آنها را بگیرید کتک بزنید و رختخواب خود را از آنها جدا کنید تا تنبیه شوند و به راه راست هدایت گردند.
من میخواستم این دو دستورالعمل را اجرا کنم تا شاید مشکلاتت خانوادگی ام حل شود. لطفا راهنمایی فرمایید.

جواب- فقط اگر جرات داری دست روی خانمت بلند کن ببین چی میشه!!
اینجا که عربستان و صحرای حجاز در 1400 سال پیش نیست که هر کاری خواستی با زنت انجام بدهی. اینجا حتی کسانی که  از زن شان کتک هم بخورند را می آیند دستگیر میکنند و می برند همانجا که  عرب ها و ساید سیاهها نی می اندازند! چه برسد به تو که بخواهی زنت را بگیری و کتک بزنی. آقا رو باش!
من حاضرم با صد تا مرد سبیل کلفت دست به یقه شوم و حسابی بزن بزن کنم ولی یک لحظه در مقابل چشم غره های همسر دلبندم قرار نگیرم. خدا نیاورد آن روزی را که با ملاقه و لنگه دمپایی بخواهد از حقوق زنان دفاع کند و سر من جیغ فرابنفش بکشد. من همیشه مثل سربازان عراقی که میخواستند تسلیم شوند زیر پیراهنی و شورت سفیدم را بعلامت تسلیم بالا گرفته ام که حسن همجواری رعایت شود.
بنابر این نتیجه میگیریم که عقل سالم اقتضا میکند که آقاجان این یک آیه قرآن را فعلا بی خیال شو.
حالا از شوخی گذشته اصلا شما دلتان می آید دست روی زن بلند کنید؟؟ واقعا در جهان هستی موجودی به لطافت زن پیدا میشود ولو از نوع بدجنس اش؟ آخه چطور بعضی ها زنشان را کتک میزنند؟ اصلا چطور یک دینی که ادعا میکند رحمانی است دستور به تنبیه فیزیکی زن میدهد؟ واقعا من در حیرتم.
اما در مورد قسمت دوم. یعنی جدا کردن بستر و رختخواب.
ای بدبخت! یک وقت خر نشوی و این کار را بکنی ها.
من یکبار این کار را کردم و مجبور شدم تمام شب را روی کاناپه بخوابم و تا چند روز گردنم درد میکرد. آخه این چه راه حل احمقانه ای است که خودتان را از همبستری با همسرتان محروم کنید که چی؟ مثلا همسرتان تنبیه شود! این که شما بیشتر تنبیه میشوید و نه همسرتان.
یک ضرب المثل چینی و البته از نوع بی تربیتی اش هست که میگه: از لج حریف شلوار خودتان را کثیف نکنید! یعنی بعضی آدمها هستند بخاطر اینکه  حال طرف مقابل شان را بخواهند بگیرند زور میزنند و شلوارشان را کثیف میکنند. خب. این که ضرری به حریف شما نمیزند بلکه باعث زحمت خودتان میشود.
بنابر این هیچکدام از راه حل های  آسمانی فوق در قرن بیست ویکم قابل اجرا نیست بلکه باید از راههای مسالمت آمیز و بدون خشونت و احترام متقابل مشکلاتتان را حل کنید. عقل تان را بکار بیاندازید تا مجبور نباشید شب را روی کاناپه بگذرانید و متکا را بغل کنید.

۱۵ نظر:

  1. ISLAM IS A LIE, I HAVE BECOME AN INFIDEL LOOONGGG TIME AGO..

    IRANIANS ARE SUFFEREING BECAUSE OF ISLAM, ISLAME PROPAGATE JUST BUNCH OF LIES!!

    MARG BAR KHOMEINEE HAROOMZADEH, VA KHAMNEIEE PEDAR SAG

    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2010/07/100712_l17_russia_nuclear_iran.shtml

    پاسخحذف
  2. تاریخ می گوید که بردگی از میان رفته است. این کاملاً چرند است! بردگی از بین نرفته است، بلکه فقط از نوع زمخت به نوع لطیف آن تبدیل گشته. آری، تو دیگر بر دست و پایت زنجیر آهنی نداری، زیرا که زنجیرها لطیف شده اند؛ زنجیرها وارد ذهنت شده اند و درونی گشته اند. اگر عمیقاً بنگری و بدون تعصب نگاه کنی، تعجب خواهی کرد؛ ذهن تو ابداً مال خودت نیست. بلکه از بیرون با شرطی شدگی بر تو تحمیل شده است. مسئله انسان چگونه یافتن خداوند نیست، مسئله این است که چگونه از این زندان که ذهن تو است و فرهنگ تو است آزاد شوی - نام هایی زیبا برای چیزهایی زشت.
    ایرج،

    پاسخحذف
  3. حضرت آیت الله،
    فکر نمی‌کنید برای همین مسئله است که اسلام توصیه کرده است که حتما بیشتر از یک همسر داشته باشید، تا برای تنبیه همسرتان، خودتان بی‌خودی عذاب نکشید؟ و یا آنکه برای کسانی که همخوابه دوم ندارند، آداب مجامعت با شتر تجویز گشته است؟ بشرطی که بعد از لب گرفتن از شتر مربوطه و دخول در ماتحت مشارالیها(راستی مجامعه با شتر نر هم شرعیه؟)، حیوان زبان بسته را در شهر مجاور به فروش رسانید.

    در ضمن سوالی از حضرت آیت الله دارم: چنانچه می‌دانید، مجامعت با دختر شیرخواره در اسلام جمهوری اسلامی مجاز بل ممدوح است. بنده خواستم بدانم که مومنین این طفل شیرخواره را از کجا پیدا می‌کنند و ترتیبش را می‌دهند؟
    آیا می‌توانیم برویم شیرخوارگاه و تقاضای کودک شیرخواره کنیم؟
    بنده دختر شیرخواره‌ای دارم که چند روز پیش به دنیا آمد، اگر مرد همسایه روزی به منزل ما بیاید و از من بخواهد که دختر شیرخواره ام را برای مدتی در اختیار ایشان قرار دهم حکم چیست؟ ایا باید بگویم ایشان قصد ادامه شیر خوردن دارد؟ اگر طرف گفت پس می‌رم نیم ساعت دیگه می‌آم تکلیف چیست؟

    یا اگر روزی جایی مهمانی رفتیم، و ناگهان متوجه شدم که شخصی در اتاق خواب با ایشان مشغول است، تکلیف چیست؟ آیا چون عملی شرعی انجام می‌دهند باید تا خاتمه کار صبر کنم؟

    راستی سوالی در مورد شیرخوارگاههای اسلامی داشتم. آیا مدیر شیرخوارگاه می‌تواند به ماتحت کودکان بی‌نوا شرعا بمالد؟

    پاسخحذف
  4. چقدر بیمزه...

    پاسخحذف
  5. ملا تو که دلت نمیاد دست روی زن بلند کنی چطور هر از گاهی آرزوی حمله با ایران را میکنی . قراره توی حمله نظامی به ایران فقط مردها بمیرند؟ ملا خونخوار برایت در پست پیشین هم نوشتم که میتونم روزی 150 لیتر خون از آزمایشگاهمون برات بفرستم که سرشت خونخواریت تسکین پیدا کند. برو بخونش. ولی مثل اینکه تو با همه دشمنی با اسلام دست کمی از محمد نداری ,خونخوار که هستی و جنگ طلب وحرمسرای فتحعلیشاه هم که آب از لب و لوچه ات سرازیر کرده.

    پاسخحذف
  6. I HATE ISLAM

    MARG BAR KHOMEINEE VA KHAMENIEE HAROOMZADEH

    پاسخحذف
  7. این عکسها از خامنه ای را بذار توی وبلاگت تا همه ببینن:

    http://m1.imagemoon.us/images/04816IMM0.jpg
    http://m1.imagemoon.us/images/04816IMM1.jpg
    http://m1.imagemoon.us/images/04816IMM3.jpg
    http://m1.imagemoon.us/images/04816IMM4.jpg
    http://m1.imagemoon.us/images/04816IMM6.jpg

    پاسخحذف
  8. این عکسها از خامنه ای را بذار توی وبلاگت تا همه ببینن:

    http://m1.imagemoon.us/images/04816IMM0.jpg
    http://m1.imagemoon.us/images/04816IMM1.jpg
    http://m1.imagemoon.us/images/04816IMM3.jpg
    http://m1.imagemoon.us/images/04816IMM4.jpg
    http://m1.imagemoon.us/images/04816IMM6.jpg

    پاسخحذف
  9. khoshgel pesar ta hala tu omret ye aye az ghorano khundi dari zere ezafi mizani?avval dahaneto ab bekesh bad esme ghorano biar o raje be mosalmunaha dine elahishun nazar bede.afarin

    پاسخحذف
  10. می گم آقای مسلمون شماره 9 معلومه که شما خیلی خوانده ای از سبک نوشته شما مشخصه - یک چند تا از این آیه های الهی را به ما هم معرفی کن که عین شما به دروازه بهشت نزدیک شویم.

    پاسخحذف
  11. http://iranold.net/Singer/Elahe/Elahe-Delam%20Shekasteh.htm




    بانوالهه

    «ترانه بسیار زیبای "دلم شکسته" با صدای مخملی بانو الهه»(Mp3)

    ترانه سرا: لعبت والا

    آهنگساز: همایون خرم

    تنظیم: محمد حیدری

    ترانه بسیار زیبای دلم شکسته که علاوه بر الهه، خاطره پروانه و سیما بینا هم این ترانه را اجرا کرده اند، اما اجرای بانو الهه بسیار دلنشین و متفاوت با اجراهای دیگر است، این ترانه به همراه تعدادی دیگر در اصل در نوار کاسپین شماره 8 بر روی جلد آمده و شرکت کاسپین اشتباهاً محتویات این نوار را ترانه های دیگر ظبط کرده است:
    ما پس از مدتها تلاش توانستیم همه ترانه ه ای این کاست را بجز یک ترانه از منابع مختلف همچون ریل، صفحه و .. بدست اوریم که بشرح زیر است:



    عکس از سیامک عزیز از هلند

    نام ترانه شعر
    خانه عشق ای خدا از من نپرس ای خدا از من مخواه تا به بگویم عاشقی
    آخرین دیدار-1 در این زمونه کسی ندونه بهار عشقم چرا خزونه
    شوق وطن ای میهن ای گهواره آرامش من ایران من ای مایه آسایش من
    بیستون بیستون ای کوه پا برجای سنگی بیستون ای بارگاه عشق دیرید
    دلم ترس جدایی داره گفتی دلم ترس جدایی الهی او نروز خدا نیاره
    آسمان بی ستاره ای اسمون ای آسمون بی ستاره امشب کسی با من سر یاری نداره
    تو اگر ستاره باشی به جان شرار یاد تو می کشد زبانه چو دل به باغ ارزو می زند جوانه
    دل دیوانه پس از این زاری مکن هوس یاری مکن توی این ناکام دل دیوانه
    دلم شکسته خوش ان زمان که در دلم بهار رویا بود دو چشم پر امید من بسوی فردا بود
    امشب و بوسه

    البته ممکن است ترانه امشب و بوسه در ارشیو غنی ایران الد به نام دیگری موجود باشد؟





    الهه-جواد لشکری-کریم فکور

    یک خواننده هر چند هم دارای صدای خوبی باشد بدون همکاری با یک ترانه سرا و آهنگساز خوب نمی تواند آثار بیاد ماندنی و شاهکار خلق کند، الهه در مصاحبه با برنامه راه و زندگی(تابش)این مسئله را گوشزد کرده و همچنین تمرین های که چندین هفته طول می کشید تا یک برنامه گلها را اجر کند ، گویای زحماتی است که برای تک تک این ترانه ها کشیده .



    قسمتی از ترانه بزم شنا با صدای زیبای الهه(Mp3)

    ترانه سرا: کریم فکور

    آهنگساز: جواد لشکری



    این ترانه در حدود سال 1337 بمناسبت مسابقات شنا از رادیو پخش شده است

    پاسخحذف
  12. خوشگل پسر مسلمون شماره ۹
    من دهنمو آب نمی‌کشم که هیچ با سوره نور جلق هم می‌زنم، حواله می‌کنم سر تو و تموم مسلمونای مثل تو بالاخص رهبر عظیم الشانتان چه اونی که سقط شد و چه اونی که داره می شه. اگه تازه و گرم دوست داری تشریف بیار زیر میز، زحمت سوره نور خوندن رو هم از من بگیر

    پاسخحذف
  13. MARG BAR ISLAM

    MARG BAR KHAMENEI VA KHOMEINEE LIAR, HAROOMZADEH

    پاسخحذف
  14. MUST SEE!!

    Toro khoda iinn dalghak roo bebiinn!

    http://www.gooya.com/external/www.mardomak.org/videos/54836/

    MARG BAR ISLAM
    MARG BAR KHOMEINEE VA KHAMENEII LIAR HAROOOMZADEH

    پاسخحذف
  15. The illuminating people are found in Mollas website
    باعث خوشحالی است.
    ایرج،

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا