۱۳۸۹/۰۵/۲۲

اعترافات سردار مشفق

شب انتخابات که شد ما فکر کردیم که ممکن است عده ای بخواهند در کار انتخابات اخلال کنند این بود که تصمیم گرفتیم خودمان در انتخابات اخلال کنیم. بعد نشستیم فکر کردیم که ممکن است دشمن از طریق اس ام اس بخواهد یک چیزهایی رد و بدل کند و علیه نظام و رهبری جوک درست کنند. این بود که تصمیم گرفتیم با یک آرپی جی بزنیم مرکز مخابرات را داغون کنیم تا سیستم ارسال پیامک قطع شود.
بعد یک خورده دیگه فکر کردیم که مبادا دشمن از طریق موبایل بخواهد در صحت انتخابات اخلال کند. این بود که تجهیزات موبایل را هم از جا کندیم و انداختیم توی سطل آشغال. بعد همینطور سیستم های تلفن شهری و آب و برق و شبکه فاضلاب را هم قطع کردیم تا دشمن از آنها علیه نظام سو استفاده نکند..
 نیمه های شب بود که از ستاد شمارش آرا وزارت کشور به ما خبر دادند که اگر رای ها را بشماریم ممکن است نتیجه به نفع دشمنان نظام تمام شود. این بود که تصمیم گرفتیم شمارش آرا و اینجور قرتی بازیها را بگذاریم کنار و خودمان نتیجه انتخابات را اعلام کنیم. بعد بعضی از برادرها گفتند: خب. با اعلام این نتایج ممکن است دشمن به خیابان بریزد و علیه نظام شعار بدهد. این بود که تصمیم گرفتیم همان شب به ستادهای انتخاباتی حمله کنیم و همه را دستگیر و به پادگان های سپاه منتقل کنیم. بعد فکر کردیم که حالا که اینها را دستگیر کرده ایم با  پدر و مادرهمسر و فامیلهای آنها چیکار کنیم؟ ممکن است آنها این موضوع را به دیگران بگویند و دردسر درست کنند. این بود که حمله کردیم و آنها را هم گرفتیم. بعد فکر کردیم که بالاخره هر کسی توی محله و کوچه و خیابان و محل کارش بالاخره یک تعدادی دوست و آشنا دارد. جواب آنها را چی بدهیم؟ این بود که تصمیم گرفتیم یک لشگر نیروی سپاه و بسیجی در سر چهارراه مستقر کنیم و هر کس که از آنجا رد میشود را دستگیر کنیم و ببریم زندان.
بعد دیدیم زندان ها پر شده اند. ما البته باید از قبل پیش بینی میکردیم.  ما باید یک زندان با گنجایش هفتاد هشتاد میلیون نفری را درست میکردیم برای اینجور موقع ها.
بهرحال زندان ها پر شد و مجبور شدیم یک عده را بفرستیم کهریزک. بعد دیدیم که اینها را که آوردیم توی کهریزک که نمیشه نوازش کنیم؟ پس تصمیم گرفتیم آنها را کتک بزنیم تا دشمن حساب کار دستش بیاید. بعد نشستیم فکر کردیم که خب. حالا که اینها را کتک زدیم بعد نیست بخاطر حفظ نظام یک خورده به آنها هم تجاوز کنیم. بعد فکر کردیم که بد نیست احتیاطا چند نفر از آنها را هم بکشیم. بالاخره کار از محکم کاری عیب نمیکند.
 بعد همینطور این چیزها ادامه پیدا کرد که دیگه مجبور شدیم امروز برویم خدمت آقا و بگوییم اگر شما صلاح میدانید برای اینکه دشمن علیه ما توطئه نکند اصلا دور و بر انتخابات و رای گیری را خط بکشید. همین آقای دکتر  را مادام العمر بکنید بهتر است. هم دکتر است و هم منتخب مردم. آقا هم تایید کردند و فرمودند شما نگران انتخابات نباشید تا این آقای جنتی هست دشمن نمیتواند در انتخابات اخلال کند. شما به کار خودتان برسید ولی شیشه نوشابه را فراموش نکنید

۹ نظر:

  1. كاك اوباما توي دهن گشاد شيرين خانم عبادي

    پاسخحذف
  2. جالب بود - به نظر من این خلاصه ای بود از این یکسال گذشته!

    پاسخحذف
  3. MUST SEEEEE!!!

    http://news.gooya.com/didaniha/archives/2010/08/108923.php

    MARG BAR ISLAM, KHOMEINEE, KHAMENEIEE LIAR HAROOMZADEH

    پاسخحذف
  4. http://deghorok.blogspot.com/

    پاسخحذف
  5. احمدی نژاد در بیرجند با انتقاد از روشنفکران ایرانی و منتقدان خود ‏گفته بود "... اینها شیطان پرستان مدرن اند ، برخی قیافه روشنفکری می گیرند ، به اندازه یک بزغاله هم از دنیا فهم و ‏شعور ندارند."‏





    پاسخ سیمین بهبهانی به احمدی نژاد





    > شنیــدم باز هم گوهر فشــاندی>

    که روشنـــفکر را بزغاله خواندی>

    ولی ایشــان ز خویشـانت نبـودند>

    در این خط جمله را بیــجا نشـاندی ‏>

    سخـن گفـتــی ز عدل و داد و آنرا>

    به نان و آب مجــانی کشــاندی>

    از این نَقلت که همچون نٌقل تر بود>

    هیاهــو شد عجب توتــــی تکانــدی>

    سخن هایت ز حکمت دفــتری بود>

    چه کفتر ها از این دفتر پراندی>

    ولیــکن پول نفـت و سفره خلــــق>

    ز یادت رفت و زان پس لال ماندی>

    سخن از آسمان و ریسمان بود>

    دریـــغا حرفـی از جنـــگل نراندی>

    چو از بزغاله کردی یاد ای کاش>

    سلامـی هم به میــمون میرساندی

    پاسخحذف
  6. MARG BAR ISLAM, KHOMEINEE, KHAMNEIEE

    JAID SHAH

    پاسخحذف
  7. وقتی خبرنگار فارس اومد ازش بپرسه جواب باحالی بهش داد گفت آدم بره روزه بخوره ولی نون به نرخ روز نخوره.... خیلی باحالی اقای کریمی حتی اگه دیگه یه دونه دریبل هم نزنی!!!

    http://iranianuk.com/article.php?id=53575

    عكسهايي از علي كريمي كه كمتر ديده شده

    پاسخحذف
  8. MUST SEE!!

    http://news.gooya.com/didaniha/archives/2010/08/109413.php

    DALGHAK RO BEBIN!!

    MARG BAR ISLAM, KHOMEINEE, KHAMNEINEE

    پاسخحذف
  9. در سر عقل باید که شما را این نباید

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا