۱۳۸۹/۰۶/۲۸

احمدی نژاد: سکینه محمدی اصلا یک مرد است نه یک زن

باز این مایه افتخار رهبری راهی نیویورک شد تا ما دلی از عزا دربیاوریم و تا چند ماهی بخندیم.
لامصب یک خورده صبر هم نمیکند که لااقل پایش به هتل برسد از همان بالای پله های هواپیما شروع میکند به اظهار نظر در مورد حقایق غیر قابل انکار. من به شما قول میدهم این خبرها تا ساعتی دیگر در خروجی خبرگزاریهای داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت:

- کی گفته ما میخواستیم سکینه محمدی را سنگسار کنیم؟ چند نفر مقداری سنگ و ریگ را جمع کرده بودند تا وقتی حوصله شان سر میرود با هم یک قل دو قل بازی کنند. آنوقت رسانه های غربی هیاهو راه انداختند که میخواهند سنگسار بکنند و اله و بله بکنند. نه اصلا این خبرها نیست. ما جزو اولین کشورها بودیم که سنگسار را محکوم کردیم. تازه مگر توی امریکا و اروپا سنگسار نمیکنند؟؟
من همین امروز که از فرودگاه تا هتل آمدم صد مورد سنگسار در همین شهر فسقلی نیویورک دیدم. شما اول بروید خودتان را جمع کنید و الا بهتان فحش خوار مادر میدم ها.

- اینها همه اش شایعه است که ما کروبی و موسوی را محاصره خانگی کرده ایم. آقایان موسوی و کروبی ده پانزده سال است که از ایران خارج شده اند و در کانادا زندگی میکنند. اینها همه دروغ پردازیهای رسانه های غربی و صهیونیستی است که وانمود میکنند این آقایان در ایران هستند و علیه ما دارند حرف میزنند. اینها الان در خارج کشور نشریه دارند و خیلی هم با ما خوب هستند و هیچ مشکلی نیست. تازه مگر شما غربی ها خودتان مخالف ندارید؟ من از آقای اوباما یک سوال دارم. ایشان بیاید بگوید اون خانمی که با آقای کلینتون رابطه داشت الان کجاست؟ واقعا غرب باید به این سوال جواب بدهد. ملتها باید بدانند آن خانم کجاست. ما که دلمان خیلی برایش تنگ شده.

- کی گفته ما بهایی ها را اعدام میکنیم. اصلا چنین چیزی نیست. بهایی ها نور چشم ما هستند و مثل ما حق دارند در این کشور زندگی کنند و حتی در مدیریت کشور سهیم شوند. من خودم چند تا از وزیرانم جد در جد بهایی هستند. چند نفر دیگر هم یهودی و صهیونیست هستن. ما توی هیئت دولت شیطان پرست و گاو پرست هم داریم.
 
- من کی گفتم کوروش بسیجی بوده؟ اینها همه شایعات ضد انقلاب است. یک روز یک بسیجی آمده بود یک درخواستی داشت. مقداری ساندیس برای پایگاهشان میخواست من دستور دادم یک کارتن تحویلشان دهند. اسمش کوروش بود. فردای این واقعه روزنامه ها برداشتند نوشتند که کوروش بسیجی بود. خب. واقعیت این است که آن بسیجیه اسمش کوروش بود نه اینکه کوروش بسیجی بود. تازه مگر شما غربی ها خودتان بسیجی ندارید؟ بروید توی خیابانهای منهتن ببینید اون بسیجی های امریکایی چجوری آدم میکشند. آیا فقط بسیجی های ما چاقو میکشند و مردم آزاری میکنند؟
واقعا غرب باید خجالت بکشد و برود کنار و مدیریت جهانی را بدهد به دست با کفایت ما تا همه جهان را بکنیم مثل توالت مسجد شاه.

۳ نظر:

  1. این شد یه چیزی
    زیاد تر بنویس از این به بعد
    دلمون پوسید اخه

    پاسخحذف
  2. آملا خوش به حال شما که این مموتی اومد بیرون دوباره اوضاع سوژه های شما کوک کوک شد!

    پاسخحذف
  3. LAUGH, LAUGH, LAUGH, MUST SEE!!

    http://www.youtube.com/watch?v=nQhU3phFeJ8&feature=player_embedded

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا