۱۳۸۹/۰۶/۳۱

یک نکته

امروز یکنفر یک حرفی را زد که بنظرم جالب آمد و گفتم آنرا برای شما هم بنویسم:
او گفت: اگر همه ثروتهای مردم دنیا را جمع کنیم و بصورت مساوی بین همه شش میلیارد مردم روی زمین تقسیم کنیم ظرف مدت کوتاهی دوباره اکثر ثروتهای جمع آوری شده به سر جای اولیه خود برمیگردند. یعنی همانهایی که ثروتمند هستند دوباره ثروتمند میشوند و همانهایی که فقیر هستند ثروت شان را از دست میدهند!
بنظر شما این حرف درست است؟

۱۷ نظر:

  1. ملا جان هیچ فکر نمی کردم حرفی که در مورد احمدی نژاد و سکینه زدی درست از آب در بیاد. یعنی این دیگه خیلی دور از ذهن بود. ولی باز ثابت شد که وقاحت انتها نداره.

    پاسخحذف
  2. این سوال را باید بطور اختصاصی از رفقای ثابت قدم و ثابت مغز پرسید .مخصوصا رفقایی که در غرب کاپیتالیستی بسر میبرند و تمام وقت به ان فحش و ناسزا هم مرحمت میکنند و قربان صدقه کوبا و کره شمالی میروند .ولی به هیچ قیمتی حاضر نیستند پایشان به ان جاها برسد !

    پاسخحذف
  3. TAKBEEEEEEERRRRRRR!!

    MARG BAR KHOMEINEE, KHAMENEIEE PEDAR SAG LIAR

    پاسخحذف
  4. ۱۲ نفر بر اثر انفجار بمب در جريان رژه نيروهاى مسلح در مهاباد كشته شدند


    كثافت هاي حرومزاده كار خودشونه چرا كه اگه گروهي
    ميخواست اين كار را بكنه بمب جائي ميگذاشت كه حداقل يك نفر از نيروهاي امنيتي هم زخمي بشه چطور ممكنه كه همه كشته شدگان زن ميباشند. ما بايد همه با هم چه كرد چه لر چه ترك چه جنوب چه شمالي دست در دست هم بديم و ايران رو از دست اين لاشخوران نجات بديم ياساسين ايران

    پاسخحذف
  5. YASASEEEEEN IRAN!!

    TAKBEEEERRRRRRRR!!

    BAR OON PEDAR VA MADARET EY KHAMNEIEE LAANAATT.

    I HOPE YOU WILL DIE LIKE SADAM HOSSEIN, EY KHAMNEIEE DOROGHGOO

    http://www.youtube.com/watch?v=3TeikzGOSDo&feature=player_embedded

    پاسخحذف
  6. همه احزاب کوردی،دموکرات،کومه له،پژاک و .. این سناریوی رژیم رو محکوم کردند. بژی کورد و کوردستان.

    پاسخحذف
  7. ملا جان لزوما ثروت به همان افراد قبلی بر نمیگردد ولی به سرعت دوباره طبقه فقیر و ثروتمند ایجاد می شود.

    پاسخحذف
  8. Reedam to har chee koredeh jodaaee khaheh!! hameen kordhayeh (komoleh) dadashe mano koshtan

    MARG BAR KHOMEINEE, KHAMENEIE, KOMOLEH

    JAVID SHAH,

    GOD BLESS REZA SHAH, HE MUST COME BACK TO IRAN!

    پاسخحذف
  9. MARG BAR KHAMENIE LIAR

    پاسخحذف
  10. خب مگه روزه صفر همین جوری نبوده ؟ همیشه همینه . همه که انقد به پول نیاز ندارن ، دنبال پول ساختن نیستن. تا وقتی آدما هدفاشون تو زندگی فرق داره تلاششون فرق داره دستاورداشونم فرق داره. تازه جالب تر از اون مگه خاورمیانه ثروتمند ترین منطقه رو زمین نیست؟ مگه آفریقا مهد طلا و الماس و ... نیست ، ملا جان مولانا می فرماد : ای برادر تو همین اندیشه ای / ما بقی خود استخوان و ریشه ای

    سوالت قشنگ بود مثله مطالبت که همیشه خوبه خوش باشی و شاد

    پاسخحذف
  11. تقریباً به هر نفر یک میلیون دلار میرسه
    چون همه به یک مقدار ثروت دارند، پس تورم منفی ایجاد میشه، یعنی قیمت ها پایین میاد (چون من همون قدر دارم که بقیه دارم.. پس نمی تونم چیزی رو بفروشم که بقیه هم می تونن بفروشن. پس مجبورم قیمت رو پایین تر از ارزش واقعی بیارم.. بقیه هم برای رقابت این کار رو می کنن. در نتیجه مجموع قیمت ها پایین میاد). تورم منفی مثل نور آفتاب که یخ رو آب می کنه،سرمایه رو از بین می بره. نزدیک 20 درصد مردم هم به خاطر بی سوادی و ناآشنایی با سیستم بانکداری و معماملات و بورس، این یک میلیون دلار رو از دست میدن.. با سرقت یا کلاهبرداری دیگران!... بنابراین جمعیتی خواهیم داشت که 20 درصدشون بیشتر از یک میلیون دلار دارن، و هشتاد درصدی که دیگه همون یک میلیون دلار رو هم ندارن. این گپ مثل گلوله برفی سر میخوره میاد پایین تا میرسه به جایی که همین الان هست!

    پاسخحذف
  12. توجیه نه چندان مناسبی برای وجود فاصله بین پولدار و فقیر...
    ملا جون این حرف ها رو کسانی می زنند که می خواهند بگویند ما اگر پول و قدرت داریم، حقمون بوده... اگر همه چیز رو هم از اول شروع کنیم نتیجه همین می شه... بنابراین قبول کنید که مشیت الهی همین است!
    شما بشنو ولی باور نکن

    پاسخحذف
  13. حالااگه تموم پولای دنیا رو بین همه به طور مساوی تقسیم کنند به هر نفر چه قدر میرسه؟ تازه فقط بحث پول نیست غذا و امکاناتم هست چون می دونیم تا وقتی غذا به قدر کافی نباشه پول هم ارزش چندانی نداره با توجه به اینکه جمعیت آدم ها روز به روز بیشتر و بیشتر می شه امکانات موجود در کره زمین تا چه اندازه و تا کی دووم پیدا میکنه تا بین همه انسانها به طور برابر تقسیم بشه
    چاره ی کار همون قانون جنگله یعنی هر کی بیشتر تلاش کنه و قویتر باشه سهم بیشتری نسیبش می شه

    پاسخحذف
  14. http://news.gooya.com/didaniha/archives/2010/09/110985.php

    TO RO KHODA EEN KHARHA RO BEBINEED!! KHAK BAR SAREH HAMATOON

    MARG BAR ISLAM, KHOMEINEE, KHAMNEIEE LIAR

    پاسخحذف
  15. با سلام به همه ی دوستان عزیز
    باید خدمت شما عرض کنم که متاسفانه به دلیل سیاست های نادرست حکومت مادر همه تو مثل خر گاییده شده و بر مبنای همین عقیده که ولایت فقیه چوب تو کونتتون کرده ای مسیله روشن میشود که ولایت فقیه به خواهراتون هم تجاوز کرده و کوس خواهراتونو پاره کرده.
    درود بر شما

    پاسخحذف
  16. اگر فرض شما محقق بشود.اگر اگاهی ودانش مردم یک سان باشد .دلالان مذهب نمی توانند دکان باز کنندو مردم را بدوشند مثال زیاد است کلیسا ها مساجد کنیسه و غیره وغیره 2-طماع گران نمی توانند مردم ساده را برای اسایش ورفاه بیشتر فریب بدن وبول هاشان را از چنگشان در بیاورند ونطفه بانک داری را بکارند.تنها توزیع برابر ثروت کافی نیست حفظ این وضعیت نیاز به برابری دانش واگاهی هم دارد

    پاسخحذف
  17. اين مطلب فقط به يه چيز اشاره ميکنه، برگشتن ثروتها به يک طرف ناشي از ميل برتري جويي طبيعي در موجودات زنده است. يعني هيچ کس به چيزي که داره قانع نيست و از دست ديگران هم ميگيره. حالا يا با کلک يا زور. پس برابري فقط يک شعاره و هميشه بايد عده اي فقير و عده اي ديگه دارا باشن.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا