۱۳۸۹/۰۷/۱۹

مقام عظما در محضر پزشک متخصص داخلی

تا به حال فکر کرده اید که این مقام عظما با این خوی و خلق احمقانه اش اگر یکروزی اسهال بگیرد و برای معاینه نزد یک پزشک عمومی برود چگونه حرف میزند؟
- اولا من از شما تشکر میکنم که برای معاینه اینجانب تشریف آوردید (هق هق پزشک). من تن ضعیف و جسمی علیل و عقل ناقصی دارم (گریه پزشک) که آنرا هم در راه اسلام و انقلاب حاضرم بدهم (شیون پزشک).
دشمن از شب گذشته توطئه ای علیه ملت ما شروع کرده و آن این بود که یک خیار سالادی را همینطوری نشسته و تمیز نکرده گذاشته بود توی یخچال ما. دشمن این کار را در راستای همان توطئه ای که در فتنه سال 88 به پا کرد انجام داد منتها فکر نمیکرد که ملت ما اینقدر محکم و مقاوم باشند. بخاطر همین ناامید شدند و از طریق رادیو بی بی سی آمدند و همان خیار نشسته را گذاشتند توی یخچال ما و رفتند.
من یکروز که از سخنرانی برمیگشتم و خیلی هم گرسنه بودم درب یخچال را باز کردم و چشمم افتاد به یک خیار گنده. آنرا برداشتم و یک گازی زدم. دیدم خیلی خوشمزه است. همه اش را تا ته خوردم و یک آروغی هم زدم و رفتم دوباره برای گروهی از بسیجی ها سخنرانی کردم ولی در حین سخنرانی احساس کردم دلم بدجوری قار و قور میکند. فهمیدم کار دشمن است. فورا رفتم دست به آب و آن صحنه را دیدم! (گریه پزشک)
حالا شما در راستای عمل به تکلیف الهی و انقلابی خودتان یک نسخه ای برای ما بنویسید تا ما در صورت صلاحدید به آن عمل کنیم. یادتان باشد داروهای غربی و استکباری تجویز نکنید. آقاجان بصیرت داشته باشید و در سال کار مضاعف و همت مضاعف برای ما یک چیزی بنویسید که هم کمرمان را قرص کند و هم ماتحت مان را از این حالت ابتذال دربیاورد.
خداوند به شما توفیق بدهد.
طیب الله انفاسکم

۴ نظر:

  1. BAR OON PEDAR VA MADARET LAANAT EY KHAMNEIEE, KEH MAMLEKAT RO KARDEE MESLEH GOH.

    MARG BAR ISLAM, KHOMEINEE, KHAMNEIEE

    پاسخحذف
  2. khamaney khyar khordeh eshal gerefte mordeh amma emameshan goft oon madar jendeh zendeh ast namordeh

    پاسخحذف
  3. خيلي جالب بود ملا جان
    من هميشه وبلاگت رو سر ميزنم.
    گفتم حضورم رو در صحنه اعلام كنم تا دلگرمي باشه :))

    پاسخحذف
  4. یادت نره حضور پر شورتو به کیر من هم اعلام کنی تا اون هم گرم بشه

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا