۱۳۸۹/۰۷/۲۱

استقبال حزب الله از احمدی نژاد تعجب آور نیست

کسانی که احمدی نژاد و باند او را می شناسند بخوبی میدانند که تخصص این آقایون در ادا و اطوار درآوردن است. بعبارت دیگر اینها از چند سال پیش کارشان مانور دادن و ایجاد کارناول بوده. شما وقایع چند سال گذشته را مرور کنید بخوبی متوجه این قضیه میشوید. یادتان هست اینها چطوری برای جاانداختن خامنه ای بعنوان مرجع تقلید چگونه جوسازی میکردند؟ من یادم هست که همین احمدی نژاد و دیگر اراذل و اوباش همقطارش زرت و زرت از خامنه ای سوالات شرعی آنهم سوالات مسخره و آبکی را می پرسیدند و آقا هم پررو پررو جواب استفتائ آنها را میداد!
یادتان هست هربار که احمدی نژاد میرفت نیویورک و گند میزد و برمیگشت اینها چطوری یک عده را جمع میکردند و میریختند توی خیابان و جشن ملی میگرفتند؟
یادتان هست اینها بعد از افتضاحات در انتخابات یک عده سپاهی و بسیجی را جمع کردند توی میدان ولیعصر تا نشان بدهند تعداد موافقین و طرفداران حکومت از جمعیت ایران بیشتر است؟!
خلاصه کلام این که اینها متخصص نمایش های خیابانی و بقول معروف جوسازی کاذب هستند.
 این نمایش استقبال طرفداران حزب الله در لبنان از احمدی نژاد هم یک نمونه از آن است.
ما که خوب میدانیم لبنان چه خبر است و بجز وابستگان حزب الله که اکثرا ادمهای فقیر و بدبخت و بیچاره ای هستند کسی از جمهوری اسلامی و این جانورات اسلامی دل خوشی ندارد ولی خب. رو که رو نیست. سنگ پای قزوین است.
اولا جمع کردن ده بیست هزار نفر از مردم فقیر و بیچاره شیعیان لبنان در ازای کمکهای آنچنانی و دلارهای نفتی مردم ایران که کار عجیبی نیست. ثانیا فرض کنیم که همه آن مردم بدبخت و بیچاره بخاطر اعتقاد و علاقه قلبی خودشان آمده اند. خب. آنها که از جمهوری اسلامی جز دلارهای نفتی و کمکهای بلاعوض هیچ بدی ندیده اند. ما هم اگر بودیم خیلی ممنون میشدیم از چنین حکومتی که ماه به ماه حقوق مان را بیاورد درب منزلمان!
به ما چه مربوط اگر این دولت  با کودتا و تقلب سر کار آمده باشد؟ به ما چه ربطی دارد که حکومت اسلامی جوانان خودش را در زندان جبس های طولانی مدت میدهد و در بازداشتگاهها آنها را شکنجه و به نام اسلام به آنها تجاوز میکند؟
اینها مشکلات داخلی خود آنهاست. فعلا دلارها را رد کنند بیاد. ما توی سیاست دخالت نمیکنیم!

۱۱ نظر:

  1. TAKKKBBEEEERRRR!!!

    MARG BAR ISLAM, KHOMEINEE, KHAMNEIEEE PEDAR SAG DOROGHGGOO

    پاسخحذف
  2. Let me tell you this. I have been to Lebanon, most of them just LOVE to party until 5 in the morning, drinking, dancing, and Shia (Hezbollah) are a very small minority of bunch of poor people in there.


    BE khoda delam baseh keshvaram, IRAN, va mardomesh kheilee misoozeh

    ek khomeinee pedar sag, bar oon pedar va madaret laanat keh mellat ro khar karedee, bisharaf

    پاسخحذف
  3. آملا جالب بود وقتی احمدی نژاد حرف می زد عده‌ای قبل از اینکه سخنان او ترجمه شود ابراز احساسات می‌کردند، خصوصا اوایل سخنرانی دراز مموتی. این به آن معنی است که عده‌ای از اراذل و اوباش خصوصا آنها که ردیف جلو جمعیت بودند ایرانی بودند یا حداقل زبان فارسی بلد بودند(عمله اکره حزب الله که توی ایران زندگی می کنند یا حتی عمله اکره مموتی).

    پاسخحذف
  4. ما که خوب میدانیم لبنان چه خبر است و بجز وابستگان حزب الله که اکثرا ادمهای فقیر و بدبخت و بیچاره ای هستند کسی از جمهوری اسلامی و این جانورات اسلامی دل خوشی ندارد ولی خب. رو که رو نیست.

    Ta zamani ke eslahtalabaye ahmaghi mesl to mardom aadi ke faghiro bi kas hastan va zire paye estemaro zor o zar pooldara leh mishando joz adama hesab nemikonan bedon eslahtalabi dar iran shekast khordas.
    Be ghole ahmadinejad on doranha ke ye mosh khano khanzade bashano be baghye zor began be name azadi va .... tamom shode.

    پاسخحذف
  5. THIS IS TO NASHENASEH # 4.

    zero zereh ziadee nakon ozgaleh kooni, vatan forroosh.

    پاسخحذف
  6. مهدي خزعلي بازداشت شد

    مهدي خزعلي، نويسنده، پزشك و وبلاگ نويس منتقد دولت، امروز چهارشنبه ٢١ مهر ماه ۸۹، توسط ماموران امنيتي بازداشت شد.
    به گزارش منابع خبري جرس، خزعلي در حاليكه عازم سفر بود، توسط ماموران دستگير و به محل نامعلومي منتقل مي شود.
    هنوز از علت دستگيري، ارگان بازداشت كننده، محل نگهداري و وضعيت وي خبري در دست نمي باشد.

    پاسخحذف
  7. سی سال ازگار است که خرج حزب الله لبنان را از کیسه ی ملت زجر کشیده ی ایران می دهند.من شخصا انتظار داشتم که حز ب الله لبنان بیاد تو خیابان برای اربابانشان دم تکان بدهند .شما چطور؟

    پاسخحذف
  8. با سلام اگر موافق باشید خوشحال می شوم با هم تبادل لینک داشته باشیم
    در صورت تمایل لطفا لینک ما را با موضوع آگهی رایگان در سایتتون ثبت کنید
    www.takro.net
    و لینک و موضوع لینک خود را ارسال نمایید تا در اولین فرصت در سایت قرار دهیم باتشکر فراوان

    شاد باشید

    پاسخحذف
  9. ملا جان ، پیروزی آبی پوشان بر قرمزک ها مبارک !

    پاسخحذف
  10. mola jaan, in gesmati az barname Parazit VOA rajebe safare Mamooti be Lobnan hastesh, hatman bebinid:
    http://www.youtube.com/watch?v=bN2nxRg65Yc

    پاسخحذف
  11. با سلام،
    اینو دیگه حتما باید بخونین. دیگه توی این مقاله اتمام حجت کردم.
    اردوان

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا