۱۳۸۹/۰۸/۰۹

به این میگن معجزه هزاره سوم

با کمال خوشبختی و شادی و سرور و بزن و برقص به اطلاع همه همولایتی ها و قوم و خویش و فک و فامیل و دوستان عزیز و محترم میرساند که امروز ما موفق شدیم بحول قوه الهی برویم آن نوک قله های رفیع فن آوری بایستیم.
حقیقتا از امروز دیگر حق من این است که مدیریت جهان را بعهده بگیرم. البته مبادا فکرکنید رفته ام  توی زیر زمین خانه مان انرجی هسته ای اختراع کرده ام و به قله های رفیع فن آوری هسته ای دستیابی کرده ام. نخیر آقا. دیگر آن حرفها قدیمی شده. الان دوره دوره فن آوری دیچیتال است نه کیک زرد و تخم اورانیوم و اینجور چیزها.
من امروز موفق شدم با عنایت و بذل توجه خداوند و استعانت از امدادهای غیبی و دعاهای امت همیشه در صحنه به یکی از فروشگاههای معروف زنجیره ای تورنتو بروم و یکی از جدیدترین اختراعات بشر را تهیه کنم و سرفرازانه و در کمال اقتدار به منزل خود برگردم.
این دستگاه را که می بینید فقط پنجاه دلار قیمت دارد و ساخت استکبار جهانی است که من با تدبیر و بصیرت انقلابی و با الهام از رهنمودهای مقام مزخرف رهبری آن وسیله را خریده و آنرا طی عملیاتی انقلابی به کامپیوتر خانه متصل کردم و سیم تلفن را هم فرو کردم توی ماتحتش قربت الی الله.
فکر می کنید چی شد؟؟
حدس بزنید چه اتفاقی افتاد؟
واقعا من یکی از نوابغ روزگارم و خودم هم نمی دانستم. ادیسون باید بیاید توی حمام گرده منو کیسه بکشد! مشکل من این است که ترشی زیاد میخورم والا برای خودم تا به حال کسی شده بودم. حیف و صد افسوس. اما به کوری چشم دشمنان ما همچنان با اقتدار در حال پیشرفت هستیم و هر روز داریم به قله های رفیع فن آوری صعود می کنیم و از آنجا دوباره سر میخوریم می آییم پایین.

هموطنان عزیز! فک و فامیل عزیز! دوستان محترم!
امروز ما موفق شدم با همین وسیله ساده یک فن آوری غیر هسته ای درست کنیم که به هر شماره تلفن در سراسر دنیا مجانی زنگ بزنیم.
واقعا این معجزه نیست؟
از این به بعد من دیگر لازم نیست پول تلفن راه دوربدهم. اصلا خودم مخابرات تعیین می کنم. من توی دهن این مخابرات میزنم. من به اتکا به همین وسیله فسقلی مخابرات تعیین میکنم....


۵ نظر:

  1. http://majicjack.ca/

    آملا 39 دلاره که !!!!!

    پاسخحذف
  2. من یک فروند گرفتم فرستادم ایران بسلامتی اگر کار کند خوب است.

    پاسخحذف
  3. با سلام آقای ملا!!
    من روی اینترنت چک کردم، نوشته که فقط برای کانادا و آمریکاست. آیا میشه برای زنگ زدن به ایران هم ازش استفاده کرد ؟ و اگر بله، لطفآ بهم بگید چه جوری ؟
    ممنون.

    پاسخحذف
  4. you are great man
    you write wonderful

    پاسخحذف
  5. Molla ... damet garm ba neveshtehat ... faghat begoo az koja bekharimesh ...fi amane llah ...

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا