۱۳۸۹/۰۸/۱۲

سخنرانی احمدی نژاد بدون سانسور (+18

اگر یک روزی خبرگزاریها متن حرف های احمدی نژاد را بدون روتوش منعکس کنند اینطوری میشود:

«... امروز ملتها به نوک قله های فن آوری رسیده اند و ابرقدرتها هم پشم و پیله شان ریخته و تخم ملتها را هم نمی توانند بخورند. این مادر قحبه ها خیلی پررو شده اند و ما را تحریم کرده اند. همه شان مادرقحبه هستند. اون امریکای ننه جنده شرکتهای نفتی را تحریم کرده. اون روسیه کونی هم قرارداد فروش موشکها را لغو کرد.
ای روسیه مادر قحبه! چرا به ما موشک ندادی؟
شما دیدید که این فرانسویهای بدبخت بلد نیستند اندماغ خودشان را بالا بکشند آنوقت میخواستند ما را تحریم کنند. کون لق تان مادر قحبه های فرانسوی! شما اگر راست میگویید بروید به رفیق تان در امریکا کمک کنید که در انتخابات شکست خوردند.
توی این گیر و دار و گرفتاریها که ما با دنیا داریم و میخواهیم مدیریت دنیا را بعهده بگیریم این سپاه پاسداران مادر قحبه هم دم درآورده و علیه ما یک زر زرهایی میکند که ما به تخم مان هم حسابشان نمیکنیم. 
ما توکل مان به خداست و از هیچ قدرتی نمی ترسیم. حتی همین مقام معظم مادر قحبه هم اگر یکروزی زر زیادی بزند دهنش را سرویس میکنیم. البته خوشبختانه خوار کسده فعلاهر کاری ما میکنیم از ما حمایت و پشتیبانی میکنه. 

ما ضمنا به ملتها رایانه میدهیم تا پولدار بشوند و دست زن و بچه هایشان را بگیرند و به مسافرت بروند ولی ملتها باید حواسشان باشد که درخط اسلام و رهبری باشند و گوش به حرف هیچ کونی مادر قحبه ای ندهند.
ملتها بروند این پولها را خرج کنند و به جان ما دعا کنند. البته خدا هم وظیفه دارد دعاهای این ملتها را مستجاب کند و کون گشادی و تنبلی و مادر قحبه بازی را کنار بگذارد و ما را به راه راست هدایت کند والا بحول قوه الهی چنان چوبی توی کونش میکنیم که درس عبرتی برای دیگر قدرتها شود....»

۷ نظر:

  1. آقا خیلی باحال بود! مردم از خنده.

    پاسخحذف
  2. TAKKKKBBEEEEEEERRRRRRRRR!!

    MARG BAR ISLAM, KHOMEINEE, KHAMENIEEE PEDAR SAG KESAFAT LIAR

    پاسخحذف
  3. ملا حسنی را گفتند ادب از که آموختی گفت از این شباهنگ جاکش!

    پاسخحذف
  4. موضوعش هم میشد بزارین مادر قحبه،چون مادر قحبه زیاد داشت

    پاسخحذف
  5. ملا جان یارانه درست است نه رایانه.

    پاسخحذف
  6. Molla byad bereh yek sare zendane evin ta fohsh dadan yad begireh.....Ahmadi onja doktorasho greft...in nasezaha dar vaghe sohbathaye moadabane Ahmadi ba khanevadashe...

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا