۱۳۸۹/۰۸/۱۶

کنسرت احمدی نژاد در تورنتو

جای شما خالی دیشب رفته بودیم کنسرت معین. کلی قر دادیم و زدیم و رقصیدیم و لهو ولعب کردیم و قرتی بازی درآوردیم.
 موقع برگشت داشتم به این فکر میکردم که اگر یک آدم هنرمندی پیدا شود که ادای احمدی نژاد را بتواند دربیاورد من حاضرم نمایشنامه اش را مجانی بنویسم و دراختیارش قرار دهم.
باور کنید خیلی جالب میشه. اینقدر مردم استقبال میکنند که برگزار کننده ها یک شبه میلیاردر میشن.
مثلا فرض کنید احمدی نژاد وارد سالن میشود اولین کاری که میکند به ابراز احساسات حاضران پاسخ میدهد و می پرسد: شما از ساعت چند اینجا هستید؟ از ساعت هشت؟ از ساعت هفت؟ بلندتر بگین. از ساعت شش؟؟
حالا کی خسته است؟ دشمن؟
بعد در حالی که یک لامپ مهتابی گرد بالای سرش نصب کرده (مثل کاریکاتوری که نیک آهنگ می کشد) می آید میکروفن را میگیرد و میگوید: ملتها! چی دوست دارین براتون بخوانم؟
یکی از گوشه سالن داد میزنه: ماجرای هاله رو بگو. اون یکی میگه اون دانشمند هسته ای رو بگو که توی زیر زمین خانه شان یک کاری میکرد. اون یکی میگه میشه سخنرانی دانشگاه کلمبیا رو برامون بخونی. اون یکی جیغ میزنه میگه یه بار دیگه اون آمار رشد اقتصادی رو نشون بده. یکی هم روی یک کاغذ یادداشتی می نویسد و از او درخواست میکند ماجرای اون بچه نوزادی را بگو که توی خیابانهای نیویورک به زبان اسپانیولی محمود محمود میکرد.
بعد احمدی نژاد یکی یکی همه این برنامه ها را اجرا میکند. باور کنید حسابی مردم کیف میکنن. اصلا این بشر رکوردار مسخره بازی در تاریخ سیاسی ایران شده و بعد از سقوط این حکومت تا سالها سوژه فیلم سازها و نمایش نویس ها خواهد بود.

۸ نظر:

  1. ملا جان جدی جدی ما رو به این فکر انداختی که این کار رو بکنیم ها.

    پاسخحذف
  2. من این کار را میکنم البته ضبط میکنم میزارم یوتیوب تو متنش را بمن برسان
    jonah.abbasi@ymail.com

    پاسخحذف
  3. با بازیگر مجموعه ی "عظما جون" (در یوتیوب) باید همکاری کنین
    خیلی خیلی شبیه به احمدی نژاده و خیلی هم بازیگر خوبیه

    پاسخحذف
  4. یا درود به شما ایرانیان یاران ایرانی برای سقط شده این عرب موش خور ویا زنده اش 1.000.000 دلار جایزه / این سگ کثیف سوسمار خور را هرکجا بیابید بکشیدش و مبلغ فوق را از من دریافت دارید. آدرس اینترنتی ما .raherahayi@ymail.com.

    پاسخحذف
  5. یا درود به شما ایرانیان یاران ایرانی برای سقط شده این عرب موش خور ویا زنده اش 1.000.000 دلار جایزه / این سگ کثیف سوسمار خور را هرکجا بیابید بکشیدش و مبلغ فوق را از من دریافت دارید. آدرس اینترنتی ما .raherahayi@ymail.com.

    پاسخحذف
  6. http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2010/11/101107_l39_khamenei_ahmadinejad_modarresin.shtml

    پاسخحذف
  7. منم نمیدونم اینها رو کی به شما می گه من هر کی رو ایران میبینم چند تا خونه داره چند تا ماشین داره همه هم کارمند دولت هستند؟

    پاسخحذف
  8. سلام
    لازم است گفته های امروزش را در مورد امام زمان و کنترل جمعیت هم فراموش نکنی. اگه بشه چه محشری بپا خواهد کرد.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا