۱۳۸۹/۰۸/۱۸

ایران از نگاه سید حسن نصرالله

ایران کشوری است کوچواو موچولو یک کمی بزرگتر از غزه و کوچکتر از بیروت که در مجاورت شبه جزیره عربستان واقع شده. یعنی اگر دقیقا بخواهم به شما آدرس بدهم باید بگویم از جبل عامل (جنوب لبنان) که مستقیم بروجلو . ییکراست میخوری به اردن بعد اولین شتر را که دیدی می پیچی دست راست. همینطوری میروی میروی میروی تا می رسی به یک بیابان خشک و خالی. اونجا از هر عابری بپرسی شبه جزیره عربستان یا همان حجاز سابق کجاست بهت نشان میدن. بعد که رسیدی به بندر جده از انجا لباس احرام می پوشی و میروی به میقات. آنجا نیت میکنی و میروی اول خانه خدا را زیارت میکنی بعد برمیگردی هتل. شب را آنجا میخوابی و فردا غسل جنابت میکنی دوباره راه می افتی میروی به سمت بالا. از هر بقال و دکانداری بپرسی که عراق کدام طرف است بهت نشان میدهند. بعد همینطور میروی و میروی میرسی به نجف اشرف. البته نجف اشرف با پادگان اشرف فرق دارد. حواست باشد عوضی نروی آنجا.
به نجف اشرف که رسیدی انجا یک مردمانی را می بینی که یک پاچه های سیاه یا سفیدی را مثل متکا بسته اند به کله شان. مثل خود من. نترس برو جلو و از انها سوال کن: ببخشید من بخواهم بروم ایران از کدام طرف باید بروم؟ آنها شما را می برند یک جایی بعد از آنجا شما را می برند شهر تکریت سر قبر سردار فقید عرب سیدنا الصدام حسین یک فاتحه ای میخوانی و میروی ترمینال اتوبوس رانی نجف اشرف و شما را سوار یکی از آنها میکنند و شما به امید خدا میروی ایران.

ایران که رسیدی حواست باشد آنها از بیخ عرب هستند. البته لهجه دارند ولی خبو حرفهای شما را میفهمند مخصوصا اگر مونث باشید. 
ایران جاهای دیدنی زیادی دارد. مثلا حتما برو تخت جمشید و پاسارگاد را ببین. آنجا مربوط به صدر اسلام است. میگن حضرت علی در آنجا خرما می کاشته ولی چون درختهایش خشک شد عصبانی شد و زد همه عمارتهای تخت جمشید را خورد و خاکشیر کرد. البته از حضرت علی یک منشوری باقی مانده که اخیرا از لندن به موزه بازگردانده شده و بر روی آن نوشته که  از ولایت فقیه اطاعت کنید تا حقوق بشر رعایت شود. ضمنا دو سه تا فحش خوار مادر هم علیه امریکا و اسرائیل نوشته شده که توسط اجانب کنده شده.
ایران وطن ماست. اصلا ما با ایرانی ها این حرفا را نداریم. جیب ما و آنها یکی است.  اصلا جنوب لبنان یکی از استان های ایران است و ایران هم یکی از استان های بلاد عرب. مسولین ایرانی آنقدر با حالند که توی بودجه سالانه خود یک ردیف اختصادی برای لبنان دارند. خب. البته ما هم آنقدرها که میگن نمک نشناس نیستیم. هر وقت اعتراضات خیابانی در تهران بشود و اسلام درخطر بیفتد ما میرویم کمک و میزنیم مردم تظاهر کننده را لت و پار میکنیم.
شنیدم اتحادیه عرب میخواهد مرکزش را به تهران منتقل کند. آخه ایران یک کشور عربی بزرگ است.
همچنین امیردبی  اعلام کرده: ولک! ما تا حالا زور میزدیم  جزیره ابوموسی را بدلیل اینکه اسمش عربی بود ضمیمه قلمرو خودمان بکنیم ولی تازه فهمیده ایم کل ایران عربی است و باید ضمیمه امارات شود

۱۰ نظر:

  1. پروژه عربیزه کردن ایران جز آرزو های خامنه ای بی پدر و مادره ولیکن در حال حاضر نه روشو داره و نه جراتشو .ولی حتما تو وصیت نامه اش به مجتبی سفارششو خواهد کرد !

    پاسخحذف
  2. چطوري مي تونيم بساط مفت خوري اين عربها رو از اين مملكت جمع كنيم؟در زمان شاه فقيد كتاب غربزدگي به راحتي چاپ شد.حالا كسي مي تواند مقاله اي راجع به عرب زدگي در ايران چاپ كند؟

    پاسخحذف
  3. هه هه هه،اینی که حسن نصرالله هم میگه زیاد گفته،حسن نصرالله بخاطر وابستگی به نظام ایران نمیپذیرد که خوزستان،کردستان،آذربایجان،ترکمنستان و بلوچستان سرزمینهایی اشغالی هستند که توسط فارسها به اشغال در امده اند.و هیچگاه جر ایران نبوده اند و ساکنان ان خود را نه فارس میدانند و نه ایرانی.حالا برین با حسن نصرالله مشکلتون رو حل کیند.یا باهاش بسازین یا قبول کنید که ایران کشوری اشغالگر است و بزودی این سرزمینها استقلال خود را باز خواهند یافت.

    پاسخحذف
  4. be nazare man past tarin nejhadi ke khoda afarid arab bood agar arabha nabood shavand donya aroom mishe

    پاسخحذف
  5. خیلی ببخشید! حسن خره نصراله گهه زیادی خورده

    پاسخحذف
  6. TAKKBEEEERRRRRRR!!!

    MARG BAR ISLAM, KHOMEINEE PEDAR SAG, KHAMENIEE ARAB HAROOMZADEH

    پاسخحذف
  7. مرگ بر هر چی نژادپرست کثیف.در راسش فارسهای پفیوز...

    پاسخحذف
  8. درود بیکران
    نمیدونم هدف خدا از خلقت عرب ها چه بوده ؟
    حالم بهم میخوره ازشون که فقط وفقط شکم وزیرشکم برشون مهمه وهیچ چیز دیگه ای توی این گیتی پهناور برشون مهم نیست ...
    خدایاآفت عرب رو از ایران ریشه کن نما ...

    پاسخحذف
  9. http://news.gooya.com/didaniha/archives/2010/11/113211.php

    پاسخحذف
  10. ای تنها ملای دوست داشتنی روی زمین (البته بعد از ملا نصرالدین)من عاشق نوشته هاتم. نمیدونی چقدر کیف میکنم وقتی میبینم که میتونی این همه پلیدرو به مسخره بگیری.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا