۱۳۸۹/۰۸/۲۲

نقش استراتژیکی روغن دنبه در اقتصاد ایران

اخیرا رئیس دولت محبوب آقا که قرار است مدیریت جهان را بدست گیرد یک طرح فوق العاده و ابتکاری برای مبارزه با کمبود روغن نباتی داده و گفته: از قصابی سر کوچه ما نیم کیلو دنبه بخرید و داغش کنید و از روغن اش استفاده کنید. (این هم منبع خبر)

واقعا راست میگه بنده خدا. استفاده از دنبه خیلی فکر خوبی است. اگر خوب دقت کنید این طرح نه تنها مشکل گرانی و کمبود روغن نباتی را حل میکند و باعث شکوفایی اقتصاد ایران در منطقه میشود بلکه فواید جانبی و غیر مستقیم دیگری هم دارد که میتواند ایران را در کل جهان ابرقدرت کند. الان توضیح میدهم:
- اصولا دنبه یک چیز نرمی است و همین نرمی باعث میشود آقایان وقتی درب یخچال خانه شان را باز می کنند و چشم شان به ان دنبه نرم و زیبا می افتد با آن کمی بازی کنند و دیگر حواس شان به دیگر موجودات نرم تنان نیفتد. همین امر باعث میشود بسیاری از اوقات فراغت آقایان بجای اینکه صرف قرار ملاقات های جور و واجور تلف شود در عوض صرف امورات خانه و خانواده گردد و چه بسا از بی حوصله گی مجبور شوند به زیر زمین خانه شان بروند و یک چیزهایی اختراع کنند.
- اگر مردم با فرهنگ دنبه خوری آشنا شوند بسیاری از محصولات لبنی که از کشورهای اروپایی به ایران می آید دیگر خریدار نخواهد داشت و اروپایی ها بدبخت میشوند. مصلا تصور کنید مردم بجای خوردن کره در موقع صبحانه کمی دنبه بمالند روی نان شان و آنرا بخورند. همین باعث میشود اشتهای مردم به خوردن کم شود و در نتیجه همه مردم مثل باربی لاغر و خوش اندام خواهند شد و مردم دنیا می آیند خواستگاری مردم ما که این بهترین فرصت است برای صدور انقلاب مان به تمام دنیا.
- اگر مردم همت مضاعف کنند و از دنبه بجای کرم صورت استفاده کنند میدانید چقدر صرفه جویی ارزی برای مملکت میشود؟ میلیون ها دلار صرفه جویی اقتصادی باعث میشود اقتصاد ایران محکم ترین اقتصاد جهان شود. رشد تورم برود زیر صفر و ارزش دلار امریکا میشود مثل پشگل و اقتصاد امریکا خراب میشود و رژیم استکباری امریکا فرو میریزد و بجای آن یک حکومت اسلامی تشکیل میشود.
- اگر مردم دنبه بیشتری مصرف کنند بدلیل رابطه عرضه و تقاضا آنوقت گوسفندان عزیز مجبورند دنبه بیشتری تولید کنند. این است که دامداران عزیز با خوراندن بعضی از هورمون های زنانه به گوسفندان عزیز کاری میکنند که گوسفندانی با دنبه های عظیم الجثه تولید شوند. آنوقت قصابی ها  نیم کیلو گوشت گوسفندی را همراه پنج کیلو دنبه می فروشند. عجب آبگوشتی شود!
- مردم با خوردن آبگوشت های غنی شده فکرشان باز میشود و کمرشان محکم تر میشود و به فکر افزایش جمعیت می افتند که در نتیجه جمعیت ما یک میلیارد میشود و از هندوستان میزنیم جلوتر و انوقت است که مدیریت جهان را بدهند به دست ما.
حالا دیدید دنبه چه معجزه ای میکند؟

۶ نظر:

  1. توضح ندادی!؟
    یک توضیح من بدم:
    یقینا مموتی به این فکر کرده که از خوردن دنبه بجای روغن نصف جمعیت ایران از بیماری عروق خواهند مرد (سکته قلبی و مغزی) باقی مانده هم چنان چاق خواهند شد که دیگر قادر به تکان خودرن نخواهند بود، آنوقت دولت امام زمان با خیال راحت می تونه گرنه بر کل جهان حداقل بر خود ایران حکومت کنه!

    پاسخحذف
  2. ایول خوب اومدی
    از دنبه واسه رفع نیاز جنسی هم میشه استفاده کرد !

    پاسخحذف
  3. ملا.دو روزه منتظریمْ چیزی راجع به این گُل های سفید بلوریِ اوکراینی که الهی دنبشون رو من و تو بخوریم و گوزشون رو ا.ن یه چیزی بنویسی.منظورم آنهایی هست که لخت شدن.اون مامور ج.ا.را برو تو بهرش؛مادر جندهْ به هوای جلوگیریْ داره ممه میچلونه.

    پاسخحذف
  4. اصولا این رفیقمون خوب می دونه چطور مباحث جذاب و سکسی را مطرح کنه

    پاسخحذف
  5. بد بختی اینجاست که ۹۰ در صد ( با ۱۰ در صد ارفاق) حرفهای ملا حسنی ، عین تفکراتی است که در مخیله احمدینژاد و تیمش میگذره ، مثلا من مطمئنم که این آرزوشه که جمعت ایران یهو بشه بیشتر از یه میلیارد ، تا به خیال خودشون از هند جلو بزنند ! واقعا کار کرد ذهنیشون اینجوریه !

    پاسخحذف
  6. عزیز کامنت گذار بالایی میشه این جمله ای رو که نوشتی ترجمش رو هم بنویسی - ما که نفهمیدیم منظورت چیه !

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا