۱۳۸۹/۰۸/۲۴

راه اندازی گشت ارشاد در بالاترین

قرار شده از این پس توی سایت بالاترین مامورهای گشت ارشاد راه بیفتند و جلوی افراد لاقید و لامذهب که احتمالا حجاب شان را رعایت نمی کنند و یا آستین کوتاه می پوشند و یا موهایشان را ژل میزنند تذکر اخلاقی بدهند و در صورت تکرار آنها را جهت آموزش های دینی تحویل مراکز تربیتی کهریزک دهند.
دوستان! من از حالا به شما گفته باشم. فردا نیایید بگویید ما نمیدانستیم. شئونات اسلامی را رعایت کنید. هر وقت میروید توی بالاترین حواس تان باشد شلوار چسبان و تنگ و ترش نپوشید تا خدای ناکرده زبانم لال کون تان قلمبه شود. آنجا برادرها به این چیزها خیلی حساسند و خیال میکنند به اسلام توهین شده. سعی کنید شلوارهای گل و گشاد بپوشید و به آن سایت بروید. محض احتیاط هم که شده ریش هایتان را بگذارید طالبانی شود و با یک دست تان تسبیح بگردانید و زیر لب ذکر بگویید و البته دست دیگرتان آزاد است که هر کاری بکند. میتوانید آنرا داخل جیب شلوارتان بکنید و با تخم مرغ هایتان بیلیارد بازی کنید. بالاخره هر چی باشد آزادی هست. شما آزادید آن را به هر طرف خواستید بچرخانید. به چپ به راست به بالا به پایین ولی فقط به طرف مقدسات نگیرید!
از فردا توی سایت بالاترین امتیازات به میزان تعهد به احکام دینی و التزام عملی به ولایت فقیه به کاربران داده میشود. هر کس که توانست «والضالین» را خوب تلفظ کند هزار امتیاز به او میدهند. طرز صحیح استبراء و استمناء هر یک پانصد امتیاز دارد. ارسال لینک در مورد طهارت صد امتیاز دارد. فرستادن دعوتنامه برای اعضای بسیج محله صدو پنچاه امتیاز دارد.
خلاصه با این وضعی که دارد پیش میرود سیستم رای دادن چه مثبت و چه منفی هم میخواهد جمع شود و قرار است یک شورای نگهبانی درست شود که فقط لینکهای واجد صلاحیت به صفحه اول بروند. دلیل شان هم قانع کننده است. آنها میگویند از آنجایی که اکثریت جامعه و مخصوصا کاربران اینترنتی سکولارند و اگر قرار باشد کار را بسپاریم به رای اکثریت در انصورت اسلام از بین میرود لذا دیگر دلیلی ندارد کاربران رای مثبت یا منفی بدهند. البته یک شورای تشخیص مصلحت هم میزنند تنگ این کار تا به صلاحدید چند نفر خبره مورد تایید همان تشکیلات به برخی از لینکها اجازه داغ شدن بدهد و تازه میشود مثل نظام مقدس جمهوری اسلامی!
باور کنید جمهوری اسلامی هم همینطوری شروع کرد تا امروز تبدیل به این معدن گه شد. روزهای اوایل  پیروزی انقلاب همه چیز آزاد بود و همه گروهها کار خودشان را میکردند. روزنامه ها و نشریات مختلفی وجود داشت که هریک مرام و مسلک خودشان را تبلیغ میکردند. بعد یک آقایی پیدا شد که الهی لعنت خدا و پیغمبر به قبرش ببارد. او آمد و گفت: «بشکنید آن قلم ها را! قلم هایی که به اسلام عزیز اهانت کنند باید شکسته شوند ولاکن وحدت کلمه را رعایت کنید.»
همینطوری شد که یواش یواش کار به اینجا رسید که امروزه چند تا پیر مرد خنگ و احمق و خرفت و عقب مانده  نشسته اند و برای  یک ملت هفتاد میلیون نفری تصمیم میگیرند.

۱۷ نظر:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=PX-Knlji_R4&feature=player_embedded#!

    REDDAM TO GHABRET EYY KHOMEINEE DOROGHGGO PEDAR SAG!!

    پاسخحذف
  2. عالی نوشتی. "باور کنید جمهوری اسلامی هم همینطوری شروع کرد تا امروز تبدیل به این معدن گه شد."

    پاسخحذف
  3. برای مسولین سایت بالاترین متاسفم که تحت تاثیر بازیهای جمهوری اسلامی قرارگرفته

    پاسخحذف
  4. ما را به خیر شما امیدی نیست شر مرسانید.کسی انتظار تعریف و تمجید از شما را نداره،فقط انتظار داریم فحاشی نکنید.متاسفم که شما برای نشان دادن دموکراسی به توهین و فحاشی اصرار دارید.البته حق دارید،چون بدیهیست که اشخاصی که کم دارند و از پاسخ دادن عاجز میمانند به فحاشی متوسل میشوند.شما برای نام خلیج فارس خود را جر دادید،اگر کسی به فارسها یا دینتان که نمیدونم چیست اهانت میکرد چه میکردید؟به هر حال من که از زمانیکه این سایت به نام صبحانه فعالیت خود را شروع کرده بود شاهد بودم که در ان فقط توهین به اعراب ترکها و غیر فارسها آزاد بوده.مرگ خوب است برای همسایه؟؟؟این است منطق شما؟

    پاسخحذف
  5. خیلی هم عالی بود آقای ملا حسنی،دستت درست. شما هم nasrex1 دقیقا به نکته خوبی اشاره کردید شما و بقیه متعصبین به هر مرام و عقیده و مذهبی،هروقت منطق جواب درست دادن ندارید و میدونید کار دینتون یا کار مرام و مسلکتون داره میلنگه عین نی نی کوچولوها دادتان بلند میشود که: واااای ی ی !این به ما توهین کرد!! اون بما توهین کرد!! در حالی که خودتون به هر کی دلتون بخواد توهین همه جور میکنید و هیچکس هم حق نداره حرف بزنه
    (میگی نه؟ الان من به این گفتم نینی کوچولو، لابد میگه کلمه نی نی کوچولو توهین محسوب میشه!!)

    پاسخحذف
  6. رفیق عزیز ، شما را لینک کردم
    humanwatch

    پاسخحذف
  7. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  8. خطاب به کامنت شماره 5،اگه فکر میکنی با فحش و اهانت دلت خالی میشه و عقده هات باز میشه،تا میتونی فحش بده.من هم برات دعا میکنم زودتر بهبود پیدا کنی.در ضمن من پوستم کلفته و گفتن نی نی کوچولو برام لالاییه.بگو تا خوابم ببره.ولی اول سعی کن شفا پیدا کنی.در ضمن اگه تعصب بده،کی بود خودش رو برای خلیج فارس جر میداد؟

    پاسخحذف
  9. hasanolah anfasakom molla.che jaleb bood

    پاسخحذف
  10. برادر مكتبى naserx1. ما علاقه يى به فحش دادن به شما نداريم. مشكل اينجاست كه هيچ كس نمى تواند از دين شما انتقادى كند بى ان كه به مرگ محكوم شود. مثلا، اگر كسى گفت محمد يك جنگ سالار بچه باز بود و بس در ايران چه به سرش مى آورند؟
    ضمنا من خيلى اهميت نمى دهم شما خليج فارس را چه مى ناميد. اگر هم خليج عربى بگوئيد شما را سنگ باران نميكنند.

    پاسخحذف
  11. دادن فحش خار مادر به یهودی مسیحی و علی الخصوص اسلام ازاد است چرا که پیامبر ما حضرت مارکس فرمودند بالاترین نقد نقد دین است.
    من به عنوان یک فرد ایرانی با نظام فعلی موافقم و هرگز خواهان تعویض ان با دمکراسی شما نیستم.

    پاسخحذف
  12. خطاب به کامنت شماره 4 و 9 خک بر سرتون که با این همه بدبختی که دارید باز هم از این رژیم دفاع میکنید.بابا ما دین شما را نمیخواییم باید کیو ببینیم.خدا لعنت کنه خامنه ای و کسایی که از وی حمایت میکنند از جمله کامنت شماره 4 و 9

    پاسخحذف
  13. Comment shomareh 12 khabet miyad khamyazeh mikeshi dahanet off plz!!! boro ta nayomadam borje milado havaleh konet nakardam,,lanat bar khameneie lanat bar tarafdarane in rejime kasifo batel
    dorod bar hamiyan jonbeshe sabz

    پاسخحذف
  14. کامنت شماره 4 چقدر کیر از بسیجی ها خوردی؟جونه مادرت راستشو بگو

    پاسخحذف
  15. یه کامنت خوندم(شماره 4)واقعا تاسف خوردم.شما چاپلوسان این رژیم هستید

    پاسخحذف
  16. shomare 12 boro Cfoneto bekesh chon aghaton(khameneie) dare mikhore hamaro :DDDDDD

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا