۱۳۸۹/۰۸/۲۵

هشدار! به جمهوری اسلامی کانادا سفر نکنید

اخیرا جمهوری اسلامی به اتباع خودش هشدار داده که از مسافرت به کانادا پرهیز کنند ( این هم لینک خبر)
دلیلش هم این عنوان شده که آمار جرم و جنایت در کانادا روبه افزونی است!!
برای همین منظور خبرنگار ما با یکی از خواهران کانادایی که اخیرا از کانادا به میهن اسلامی مان فرار کرده گفتگو اختصاصی انجام داده که در اینجا میخوانید:
خبرنگار- سلام خواهر! میشه بفرمایید چرا از کانادا برگشتید؟
خواهر- مرده شور کانادا رو ببرن! اونجا هم جاست؟
خبرنگار- میشه یک مقداری توضیح دهید رفتار کانادایی ها با شما چگونه بوده است؟
خواهر- اصلا خوب نبود. توی کانادا امنیت نیست. مردم توی روز روشن چاقو کشی میکنند و دل و جیگر هم رو پاره پوره میکنند. پلیس هم کاری با این کارها نداره. پلیس کانادا فقط دنبال سرکوب اعتراضات و تجمعات مردمی است که اخیرا صدها تن از جوانان رو پس از ضرب و شتم به زندان انداخت و به آنها تجاوز کرد. کانادا اینجور جایی است. کانادا جایی است که مثلا یک خانم جرات ندارد از ساعت هشت شب توی خیابان راه برود. همین که بخواهد منتظر تاکسی شود صد تا ماشین جلوی پایش ترمز میکنند و می خواهند او را بلند کنند. اصلا رعایت حال خانمها را نمیکنند. من خودم یکروز رفته بودم بازار بزرگ تورنتو. راسته طلافروشها رو میگم. اونجا همیشه شلوغ است و زن و مرد مثل مور و ملخ توی هم میلولند. اینقدر این مردهای کانادایی بی ظرفیت و بی جنبه اند که صد بار به من انگشت رساندند.
خب. این وضع کاناداست. خدا نکند توی یک محله بفهمند یک زنی از شوهرش طلاق گرفته و یا تنها زندگی میکند. این مردهای کانادایی روزگار را به سر اون زن بیچاره خراب میکنند از بس که مزاحمت ایجاد میکنند تا شاید او را تور بزنند. پلیس و قوه قضاییه کانادا هم قربانش بروم از همه بدترند. آدم اگر از دست اراذل و اوباش تن سالم بدر ببرد نمیتواند از چنگ نیروهای دولتی و لباس شخصی های کانادایی بدون تجاوز بیرون بیاید.
اینها که چیزی نیست. از همه بدتر این است که توی کانادا آزادی نیست. همه زنها مجبورند مینی ژوب بپوشند. آنهم توی آن هوای سرد و یخبندان کانادا. پالتو و کلاه و کاپشن هم مطلقا ممنوع است. دولت کانادا معتقد است پالتو و شال و کلاه مظاهر اسلامزدگی است و مصداق جنگ نرم است. بخاطر همین چیزها من خودم چند بار از زور سرما مریض شدم. لامصبا نمی گذاشتند هر کس هر جور دلش میخواست لباس بپوشد. حکومت کانادا توی همه جزئیات زندگی مردم دخالت میکند. 
خلاصه ما دیدیم توی کانادا هر روز دارند به ما تجاوز میکنند این بود که گفتیم برویم ایران. اینجا بالاخره هر چی باشد یک کشور اسلامی است. هم اخلاق در آنجا بیشتر رعایت میشود و و هم کرامت انسانی و حقوق زنان و کودکان محترم شمرده میشود. خدا رو شکر امنیتش هم که بیشتر است. تازه هرماهه  به آدم یارانه هم میدهند.

۶ نظر:

  1. خیلی باحال بود

    پاسخحذف
  2. +++++++++++++++++

    پاسخحذف
  3. سلام ملا حسنی جان،

    تا زمانی‌ که جمهوری اسلامی تو خونمون میجوشه، زیاد نباید به وزارت خارجه ایراد گرفت. بیا ببین این خواهر روشن فکر منتظر پاسپورت کانادا که بتازگی به ایران برگشته چه مقایسه‌های جالبی‌ انجام میده. دلیلش هم برای‌ برگشتن به ایران، کیفیت بالای زندگی در ایران در مقایسه با کانادا و تورنتو هست. اگه این خانم دنیا دیده کانادا زندگی‌ کرده اینجوری فکر میکنه، چه انتظاری از بسیج‌هایی‌ پشت کوهی وزارت خارجه می‌شه داشت. این خانم تنها نیست، برا خودشون حسابی‌ باند و شبکه راه انداختند اخیرا که بیا و ببین.

    http://www.kheradiran.blogfa.com

    متی کمون.

    پاسخحذف
  4. لامصب بنویس که با خانم خجسته مصاحبه کردی اما او هم مشکلی با انگشت نداره شاید با دختر حداد مصاحبه کردی او هر وقت که مجی یقه اش را میگیره میگه باید به بابام یک شغل تازه تر بدی یا میرم بازار انگشتم بکنند

    پاسخحذف
  5. یاحسین میرحسین

    پاسخحذف
  6. اون سه جمله آخر به کانادا برمیگرده؟!
    چون آخرش میگه در آنجا!
    (;

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا