۱۳۸۹/۰۹/۰۹

الهی هر کس که دستور ترور اساتید ایرانی را داده اون یکی دستش هم چلاق بشه

برای من یک سوالی پیش آمده که بد نیست با شما هم مطرح کنم؟
جمهوری اسلامی ادعا میکند که اسرائیل و امریکا در ترور اساتید ایرانی نقش داشته اند. آیا شما این را باور میکنید؟
یعنی بنظر شما امریکا و یا کلا کشورهای غربی اینقدر نفوذ دارند که هنوز بعد از سی سال امکان عملیات اینچنینی را در داخل خاک یک کشور دارند؟
اگر آنها قدرت ترور افراد را در ایران دارند چرا تا بحال  کله گنده ها را شکار نکرده اند؟
واقعیت این است که اساسا پروژه های موشکی و تسلیحات اتمی ایران مبنای تحقیقاتی ندارند بلکه عمدتا از کشورهای کره شمالی و چین و روسیه وارد شده و در داخل کپی برداری میشود. اینطوری نیست که دانشمندان هسته ای ما دارند در زیر زمین خانه شان انرژی هسته ای اختراع میکنند. اینها همان چیزهایی است که مصرف داخلی دارد و بدرد نماز جمعه و بسیجی های ساندیس خور میخورد. تکنولوژی تسلیحاتی ما چیزی جدا از وضعیت صنعت و تولید مان نیست. همان بساطی که در کارخانه جات تولیدی دمپایی مان شاهدش هستیم مشابه اش را در مجتمع های موشکی سپاه و وزارت دفاع داریم.
ما خودمان توی اون خراب شده زندگی کرده ایم و میدانیم چه خبر است. اصلا توی مملکت ما تحقیقات و کارهای تحقیقاتی حرف مفت است. اصلا وجود خارجی ندارد. هر چه هست واردات است و کپی سازی و مونثاز و صد البته تا دلتان بخواهد شانتاژ و ادعاهای گنده گنده کردن!
بنابر این بعید میدانم اصلا این استادهای دانشگاه که نهایتا فیزیک هالیدی تدریس میکنند نقش حیاتی در پروژه های اتمی ما ایفا کرده باشند و اکنون بعنوان دانشمند هسته ای مورد سو قصد دشمنان قرار گرفته باشند. نخیر اینطور نیست.
بنظر من دستگاه اطلاعاتی و امنیتی ایران دستش تا مرفق در این ترورها آلوده استو اینها همه انگیزه شان از این جنایات این است که در اذهان عمومی مردم کینه و دشمنی با غرب و مخصوصا امریکا و اسرائیل را تشدید کنند.
این حکومت برای بقای خود نیاز به چنین کارهایی دارد. خودش دست به ترور میزند و تقصیر را به گردن امریکا و اسرائیل می اندازد.
برای اثبات این ادعا باید صبر کنیم ببینیم آیا اصولا دستگاه امنیتی ولایت فقیه کسی را در این رابطه دستگیر میکند و یا مثل ترور های قبلی شامل فراموشی و مرور زمان میشود؟

۲۳ نظر:

  1. آری من باور میکنم. مقامات اسراییل بارها به ربودن و ترور کسانی که در تاسسیات هسته ای کار میکنند ابراز تمایل کرده اند . تازه اینطور که شما میگویید هم باشد و آنان دانشمند نبوده اند و تحقیق نمیکرده اند برای مونتاژ, سرهم بندی , کار کردن هر روزه در تاسسیسات اتمی نیاز به دانشمند یا کارمند یا تکنولوژیست که هست. دلیل اینکه اسراییل کله گنده ها را ترور نمیکند هم این است که خیلی به سود اسراییل و به زیان ایران هستند. تازه از خودشان بهتر هم مواضبت میکنند مثل استادان دانشگاه بی محافظ و دم و دستگاه مراقبت دائمی نیستند که.اسراییل در این کار ها استاد هم هست از همان زمان که برای خودشان کشور دزدیدند در کار ترور فعال بوده اند.خلاصه من بر این باورم نه به دلیل اینکه دولت ایران گفته , بلکه به دلیل سابقه اسراییل در آدم کشی و ترور .جالب است که جمهوری اسلامی هم از کار های آنها کپی برداری میکند و فکر میکند که مانند اسراییل کسی چیزی نمیگوید و بخشیده میشود. اما فرق است بین دولت تروریست اسراییل عزیز کرده آمریکا و جمهوری اسلامی یک دولت تروریستی مورد تنفر آمریکا.

    پاسخحذف
  2. جمهوری اسلامی مگس رو با توپ و تانک میزنه. مثلاً اگر بخواد ۱ نفر رو ترور کنه، ۱۰۰۰ نفر رو به کشتن میده. در این دو ترور موتورسوار از کنار خودروی یارو رد شده و بمب رو دقیقاً به در راننده چسبونده، تا فقط راننده، نه حتی شاگردراننده، بترکه.

    پاسخحذف
  3. Salam duste aziz man ba matlabe shoma movafegham
    merc tahlile ziba bud.

    agar mishe man be davat name balatarin kheili niyaz daram kheili ham zaroorie mamnoon misham invite konid
    abtin654@gmail.com

    پاسخحذف
  4. درود بر شما
    جنبه در این جریان را می توان واکنش شتاب زده حکومت به انتشار اسناد ویکی لیکس دانست به نظره من حکومت انتظار انتشار اسناد بیشتری را داشت تا رسواتر گردد.

    پاسخحذف
  5. حقیقتا که تحلیل هات هم مثل ملا ها هستش. بابا شما کلا از اونور چها افتادین. خدا رو صد هزار بار شکر که شما ها منصبی ندارید وگر نه روزی صد بار ایران رو به فنا می دادین.

    پاسخحذف
  6. این سخن حکومت خودش رو هم قانع نمی کنه چه برسه به مردم
    مردم خودشون می دونن رژیم این استادا رو کشته یا اسرائیل

    پاسخحذف
  7. اين ناشناس هم كه برای ماباشناس است مخش به اندازه يه مگس روی گوه هم نيست كه به اين ساده گی فكر ميكند آمريكا و اسرائيل اين استادان را ترور ميكند از اين ناشناس مغز گوهی بايد سوال كرد كه چرا بعد از ترورهای اوليه !!! هيچ اقدامی جهت امنيت اين استادان به مورد اجرا نگذاردند و چرا اين ترورها در اين زمان كه بايد جمهوری جنايتكاران اسلامی پای ميز مذاكره هسته ای بروند شتاب بيشتری بخود گرفته است اين ناشناس (كاملاً شناخته شده) مخ مگسی ميتواند جواب دهد ؟؟؟؟ اگر مغزش از سانديس گوه پر باشد اين بار استدلال های بسيج چاقال ملتی مياورد، مگه نه چاقال ؟؟ جناب حسنی هر كاری بعمل آوردم نشد كه نام و آدرس اينترنتی ثبت شود، چرا نميدانم !!؟

    پاسخحذف
  8. جرا تا حالا يكي از اين اخوندها ترور نشدند

    پاسخحذف
  9. مجله تایم هم مقاله ای در این باره دارد و به احتمال دست داشتن اسراییل اشاره میکند. به این جمله توجه کنید:
    The assassination carried the signature of Israel's Mossad, which has carried out similar operations on foreign soil over the decades ,
    این هم لینک مقاله:
    http://www.time.com/time/world/article/0,8599,2033725,00.html#ixzz16v9tuVGU
    درست است که دولت ایران
    از نا کارآمد ترین و کثیف ترین دولتهاست اما این دلیل نمیشود که اجازه دهیم نفرت از این دولت کورمان کند. اسراییل هم در ترور استاد .

    پاسخحذف
  10. اگر اسرائیل این کار را کرده باشد ، دستش درد نکنه از این کار .کسی که با این رژیم کثیف همکاری میکنه باید پیه اش را هم به تنش بماله .اما اگه کار خود رژیم بوده باشه ،که ۱۰۰ در ۱۰۰ قربانیان این ترور آدم های بی گناهی بودند .

    پاسخحذف
  11. آنچه نباید از نظر دور داشته شود این است که حکومت با بازی کردن نقش سعی‌ در راضی‌ کردن خانواده مقتول رو داشت و در این راه فیلم سینما‌ای بازی کرد تا مردم داخل و سازمان حقوق بشر رو فریب به این موضوع کند که واقعا طبق قوانین ایران خانواده مقتول اگر رضایت میداد شهلا نجات پیدا میکرد!!! اما کیست که جمهوری اسلامی را نشناسد و باور کند که این تلاش‌ها برای صلح و صفا دادن بود. در حالی‌ که اینقدر احمقند که حتا از شک نمیکنند که مردم ممکن است از خود سوال کنن چرا پس تاریکه عدم را ۲۴ سات قبلش اعلام کردید اگه واقعا قصد تون این بود. اما واقیعت چه بود: طبقه اخبار موثق که در این جا نمی‌شود از جزییات آن گفت دستگاه غذایی از خانواده مقتول و ناصر محمد خانی که از جزییات پشت پرده با خبر است خواسته بود که از ما اصرار و از شما انکار تا این پروژه با مرگ تنها پیوند پشت پرده ماجرا یعنی‌ شهلا خاتمه یباد تا مبادا ناگفته‌ها گفته شود. شاهد این که به مقتول قبل از مرگ تجاوز شده و این مورد تائید پزشکی‌ قانونی‌ قرار گرفته. هیچ قاتل دیگری غیر از "خودیها" نمی‌توانست این همه زمان برای کشتن و به سرقت بردن اموال بکند مگر پشتش به جاهایی گرم باشد، سیگار بکشد و دوش هم بگیرد!!! شاهد این که این به ظاهر ورزشکار (تریاکی) صبح اعدام با ماشین شخصی خود به داخل محوطه اوین میرود و در حالی‌ که اولیای دم محسوب نمی‌شود شاهد به دار آویختن این زن بیگناه میشود. راستی‌ آیا از خود پرسیده اید که آاو نمیدانست که شهلا نمی‌تواند قاتل باشد؟ آاو آیا واقعا دنبال قاتل واقعی‌ بود؟ یا به قول بعضی‌ به دنبال خط زدن صورت مساله؟ آیا تا به حال از خود پرسیده اید چرا شهلا تا لحظه آخر لب به حقیقت باز نگشود؟ آیا اگر کس دیگری جز ناصر محمد خانی در این ماجرا سهیم بود آاو باز هم سکوت میکرد؟ ناصر محمد خانی پروژه‌ای را به پایان رساند و از کشور فرار کرد. اما این موضوع تا زمان زیادی از مردم پنهان نمیماند. شهلا با این کار از همه و به خصوص از ناصر ش انتقام گرفت تا آاو همواره از عذاب وجدان هر لحظه جان دهد. آاو تصمیم گرفت تا درس مردانگی را به تنها " مرد" زندگیش با از میان برداشته خود گوشزد کند. اما در ذات ماجرا آاو بر باور هایش ایستادگی کرد. آاو طعمه بازی کثیف حکومتی شد و تلخ تر این که آاو آخرین نبود.

    پاسخحذف
  12. ملا این یکی رو خوب اومدی مخصوصا فیزیک هالیدی!

    پاسخحذف
  13. TAKKKKBBEEERRRRRRRR!!!

    ROOHEE MANNE AMOLLAA.... BOTSHEKANEE AMOLLAAA

    MARG BAR ISLAM, KHOMEINEE PEDAR SAG, VA KHAMNEIEE HAROOMZADEH KEH HALAM AZ HAR SETASH BEHAM MIKHOREH BE KHODA

    پاسخحذف
  14. اعدام شهلا جاهد، اعدام انسانيت ايراني ها بود. شک نکنيد که ايران را لجن مال کرده اند عده اي که حکومت را به ناحق در دست گرفته و براي استحکام قدرت خود دست به هر جنايتي ولو کشتن انسان هاي بي گناه مي زنند. کوته فکراني که ثروت هاي کلان ايران را به يغما مي برند و مي تازند بر مردم بي پناه ايران زمين و به ککشان نمي گزد که فلان کشور يا فلان سازمان و نهاد اعتراض مي کند به آنچه آنان برخلاف انسانيت وفرهنگ ايراني ها انجام مي دهند.شهلا جاهد ر اعدام مي کنند تا خبري داغ داشته باشند و سر ديگران را با اعتراضات بعديشان گرم کنند تا به ترور و کشتن و تجاوز و شکنجه و زور و جبر خود به راحتي ادامه دهند.

    پاسخحذف
  15. ايناني که قدرت را در دست گرفته اند به ناکجا آباد مي روند و ما ايرانيان را نيز به همراه خود به همان جايي مي برند که نبايد ببرند. ما را مي برند به قرون وسطا مي برن به عصر حجر تا اين قرون را به عينه ببينيم و تجربه کنيم. آنان کوته نظراني هستند که شبها در اذهانشان جز جنايت و ظلم و ستم هيچ نمي بينند و کابوسشان لذت کشتن انسانها و انسانيت انسانهاست.شهلا جاهد را همچون دل آرام داربي و بهنود شجاعي و هزار نفر بي گناه ديگر کشتند. شک نکنيد و يک لحظه ابهام نداشته باشيد که آناني که به دار مجازات حاکمان جنايت کار جمهوي اسلامي آويخته مي شوند بي گناهند. اثباتش به راحتي ميسور است. شک نکنيد اين ديو صفتان براي کشتن انسانيت ايراني ها به حاکميت رسيده اند. شهلا جاهد يک قطره بود از اقيانوس ظلم و ستمي که حاکمان بي دين و ايمان جمهوري اسلامي به نام دين به انجام مي رسانند.سيد علي خامنه اي کساني را به عنوان رئيس قوه قضاييه منصوب مي نمايد که جنايتکار باشند چون خود جنايت کار است. او تنها و تنها به فکر ماندن خود و اطرافيانش است. کشتن انسانها براي رهبري جمهوري اسلامي لذت بخش است. اوست که دستور اعدام شهلا جاهد را صادر کرد. کشتن شهلا جاهد يک عمل سياسي محض بود نه حقوقي و قانوني. در ماههاي گذشته افراد کمي به دليل ارتکاب جرم قتل قصاص شدند چرا که سيد علي خامنه اي کتبا تنفيذ احکام قصاص را به آقاي لاريجاني اعلام نکرده بود. سيد علي خامنه اي براي لاپوشاني جناياتي که انجام مي دهد از جمله ترور دو استاد دانشگاه شهيد بهشتي و بسياري از دگر انديشان و شکنجه محبوسين در زندان، دستور مي دهد تا شهلا جاهد که فکر و زمان نشريات را به خود تا مدتها مشغول مي کند به پاي چوبه دار رفته و اعدام شود. اين دستور از جمله احکام حکومتي بوده است. ناصر محمد خاني و اولياي دم مقتول اگر هم قصد رضايت داشتند با روبرو شدن خواسته سيدعلي خامنه اي از اين قصد صرفنظر کردند و شهلا به پاي چوبه دار رفته و در مقابل ديدگان سربازان گمنام امام زمان و مسئولين اجراي احکام به دار آويخت شد. در اين جلسه هر چند ناصر محمد خاني از جمله اولياي دم به حساب نمي آمد ولي حضور داشت.

    پاسخحذف
  16. حضور او برخلاف رويه قضايي بوده و نشان مي دهد که اعدام شهلا با برنامه ريزي صورت گرفته است. همه مي دانند که شهلا جاهد بي گناه بوده است ولي تنها کسي که در اين برهه زمان مي توانست فکرها را به خود مشغول کند شهلا و اعدام وي بود که اين عمل صورت گرفت.به هر حال شهلا جاهد اعدام شد وکيل او و بسياري از انسانهاي آزاده و خيرخواه تلاش کردند که اين زن بي گناه اعدام نشود ولي اعدام شد. مرگ شهلا جاهد نمونه اي کوچک از جنايت عليه بشريت است که در جمهور سلامي رخ مي هد و هيچ نهاد و سازماني توان مقابله با اين نظام را نداشته و براي به دست آوردن منفعت هاي مادي خود نخواهد داشت.کس نخوارد پشت من جز ناخن انگشت منمحمد مصطفايي

    منبع: زنان ايران



    http://kanoonjb.com/index.php/2010-11-18-08-00-50/4519-2010-12-03-09-59-55

    محمد مصطفايي : اعدام شهلا جاهد، با دستور مستقيم خامنه اي صورت گرفت

    پاسخحذف
  17. اقا دمت گرم اطلاعاتت بالاست دمت گرم تمام حرفات درسته

    پاسخحذف
  18. kamelan movafegham

    پاسخحذف
  19. TAKKKBEEEERRRR!!

    پاسخحذف
  20. http://www.youtube.com/watch?v=Ft1ZZwkG8FI&feature=player_embedded


    KHAMNEIEE PEDAR SAGG

    پاسخحذف
  21. http://www.youtube.com/watch?v=9cIrymEv8xI&feature=player_embedded#!

    KHANDEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

    MARG BAR ISLAM, KHOMEINEE PEDAR SAG, KHAMENIEE HAROOMZADEH AVAZEE

    پاسخحذف
  22. ملا جان
    لطف کن یک سری به وبلاگ زیر بزن و نظری بده.
    فکر کنم همه مردم کانادا هم از تو تقلید کنند.
    خوش باشی
    http://sangesh1.blogspot.com

    پاسخحذف
  23. ملاجان
    لطف کن یک سری به وبلاگ زیر بزن ونظر بده
    خوش باشی
    http://sanjesh1.blogspot.com

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا