۱۳۸۹/۰۹/۲۹

مموتی! همینطوری برو جلو هوات رو داریم

جدی میگم این احمدی نژاد اگر صد تا عیب داشته باشد بالا غیرتن یک خوبی بزرگی دارد که همه عیب هایش را میتوان نادیده گرفت و آن سرعت بخشیدن به سقوط نظام مقدس  جمهوری اسلامی است. لامصب  مثل نفوذی های خودمان در این دستگاه عمل میکند.
واقعا دمش گرم!
من خیلی حال کردم وقتی که شنیدم توی این وضعیت تحریم ها و محاصره اقتصادی و بحران های گوناگون داخلی و خارجی اینها تصمیم گرفته اند سوبسیدها را حذف کنند.
واقعا اگر بخواهیم اثرات این کار را در دراز مدت ارزیابی کنیم باید بگوییم این کار دولت منتخب شورای نگهبان و سپاه پاسداران ناخواسته بزرگترین خدمت  به اقتصاد  بیمار ایران بوده و خواهد بود. البته ناگفته پیداست که بدبختی های اقتصادی و اجتماعی ایران عمیق تر از این حرفهاست که  فقط با حذف سوبسیدها همه چیز درمان شود ولی اگر انصاف داشته باشیم باید بگوییم که شروع این کار مثل کاشتن نهالی است که ثمره اش را انشالله مردم ایران بعد ازسقوط جمهوری اسلامی و رهایی از دیکتاتوری خواهند چشید.
اما چرا میگویم که این کار یک کار احمقانه ای بود که از سوی باند احمدی نژاد سر زد که نتیجه اش تسهیل و تسریع سقوط این رژیم خواهد شد؟
ببینید! این طرح حذف سوبسیدها در عین فواید دراز مدتش برای اقتصاد ایران  مانند طناب داری خواهد شد که هرلحظه حلقه اش بر گردن این نظام تنگتر و تنگتر خواهد شد. اگر اینها عاقل بودند هیچوقت این تصمیم را در این شرایط نمیگرفتند. اینها بدلیل کمبود منابع درآمدها و افزایش هزینه ها و تشدید تحریمها مجبور به این کار شدند و صد البته از روی شکم سیری که نبوده است. اینها مشکل درآمد دارند.
اینها باید بجای این کار می آمدند و از بذل و بخشش هایشان به هر کور و کچلی که میگوید میخواهیم علیه امریکا و اسرائیل مبارزه کنیم کم میکردند و پولش را صرف رفاه مردم میکردند. اینها اگر عاقل بودند باید از هزینه های ساخت بمب اتمی و موشکها کم میکردند و پولش را صرف ساختن مثلا یک پالایشگاه بنزین میکردند که مشکل کمبود بنزین را رفع میکرد.

هدف اینها از اتخاذ این تصمیم اصلاح سیستم اقتصاد ایران نیست. واقعیت امر این است که اینها بدلیل ترس از فشارها و تحریم های بین المللی مجبور به این کار شدند و الا تجربه نشان داده که باورهای اعتقادی این آقایان هیچگونه همخوانی با اصول اولیه  با علم اقتصاد ندارد. بعنوان مثال همین آقای احمدی نژاد مگر معتقد نیست که کنترل جمعیت یک سیاست استعماری است و در عوض ملتها تا میتوانند بچه تولید کنند؟
خب. مردک! ما این را باور کنیم یا طرح هدفمند کردن یارانه ها را؟
اصلا همین که به مردم وجه نقد میدهید بدترین ضربه به نظام اقتصاد است که با هیچ منطقی قابل توجیه نیست.
نتیجه این که خربزه ای که این دولت نوش جان کرده لرزه هایی در پی خواهد داشت که اگر هم  این نظام را هم به سقوط نکشاند لااقل باعث تشدید بدبینی عمومی و تعمیق بحران های اجتماعی خواهد شد بطوریکه همه توان نظامی و اطلاعاتی این حکومت باید صرف این شود که مبادا در جایی اعتصابی شود و یا مردم شورش کنند  و همین  خودش مثل زهر است برای اقتصاد یک کشور.

توی چنین اتمسفر بگیر و ببندی که حکومت حتی از بنزین زدن مردم هم وحشت دارد از تجمع مردم در نانوایی ها وحشت دارد از جمعیت مسافران ایستاده در صف اتوبوس واهمه دارد چه انتظار شکوفایی اقتصادی دارید؟ کدام سرمایه گذاری حاضر است توی چنین فضایی سرمایه گذاری کند؟
بنابر این همانطوری که عرض شد اینها یک ناپرهیزی کرده اند  که چند ماه بعد تق اش درخواهد آمد.

۸ نظر:

  1. نظرهای خنده داری دادید،امیدوارم که همیشه توی این حصاری که دور خودتو کشیدید و فرض میکنید همه برای این نوشته ها ارزش قائل اند بمونید و دلتون به آمار و ایناخوش باشه!
    آدمایی مثل شما که بیرون از گود نشسته ن و از درون خبر ندارن و اظهار نظر میکنند من رو به خنده وا میدارن،
    بیشتر بنویس ،من که شخصا با نوشته های تخیلیت خیلی حال میکنم،دمت گرم مشتی...
    دل مارو شاد میکنی ،خدا دلت رو شاد کنه!

    پاسخحذف
  2. MUST SEEEEEE!!

    http://www.youtube.com/watch?v=aRov4clzApc&feature=player_embedded#!

    REDDAM TOO GHABRET EY KHOMEINEE PEDAR SAG DOROGHGOO

    پاسخحذف
  3. TAKKKBEEEERRRR!!!

    ROOHE MANEE AMMOLLAA ---BOTSHEKANEE AMMOLLA

    MUAT SEE!!

    http://www.youtube.com/watch?v=vYTfZOfTUhg

    ENN ROO BEBIN, OON VAGHT OON KHAK BAR SAREH GANDEEENEJAD RO BEIN KEH MIREH TA DAREH KONNEH KHABARNEGARHAYEH AMERICA RO MUCH MIKONEH

    MARG BAR ISLAM LIAR, KHOMEINEE PEDAR SAG, KHAMENIEE HAROOMZADEH

    JAVID SHAH
    JAVID SHAH
    JAVID SHAH

    پاسخحذف
  4. مولا جوووووووووووووووون قربون اون طنزاي سياسيت برم
    بنويس عزيزم بنويس ولي حيف بابت قانون بالاترين كه نميزاره ما ما طنزهايي مثل: سخنرانی ا.ن بدون سانسور (ملاحسنی) تو بالاترين ببينيم راستي يه چيز ديگه حالا كه سيخونك اكانتش بسته شده بلاخره بعد از 6ماه خودت بايد لينك بفرستي به بالاترين .منتظريم !تو بالا ميبينمت

    پاسخحذف
  5. ملا! مموتی و دارودستهاش دارند چپاولشان را میکنند.
    راه های عملی برای به لرزه در اوردن تن چپاول گران:
    http://sanjesh1.blogspot.com

    پاسخحذف
  6. delam che ghadr gerefteh az dasteh doroghayeh een jomhorieh eslamee.

    MARG BAR ISLAM, KHOMEINEE PEDAR SAG, KHAMENIEE DOROGHGOO HAROOMZADEH

    JAVID SHAH, KHODA BIA MORZATET EYY AHHE SHAHAN

    JAVID SHAH

    پاسخحذف
  7. ناشناس اول : you are so stupid to understand what is going on over there! wait and see how it will go!

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا