۱۳۸۹/۰۵/۲۲

اعترافات سردار مشفق

شب انتخابات که شد ما فکر کردیم که ممکن است عده ای بخواهند در کار انتخابات اخلال کنند این بود که تصمیم گرفتیم خودمان در انتخابات اخلال کنیم. بعد نشستیم فکر کردیم که ممکن است دشمن از طریق اس ام اس بخواهد یک چیزهایی رد و بدل کند و علیه نظام و رهبری جوک درست کنند. این بود که تصمیم گرفتیم با یک آرپی جی بزنیم مرکز مخابرات را داغون کنیم تا سیستم ارسال پیامک قطع شود.
بعد یک خورده دیگه فکر کردیم که مبادا دشمن از طریق موبایل بخواهد در صحت انتخابات اخلال کند. این بود که تجهیزات موبایل را هم از جا کندیم و انداختیم توی سطل آشغال. بعد همینطور سیستم های تلفن شهری و آب و برق و شبکه فاضلاب را هم قطع کردیم تا دشمن از آنها علیه نظام سو استفاده نکند..
 نیمه های شب بود که از ستاد شمارش آرا وزارت کشور به ما خبر دادند که اگر رای ها را بشماریم ممکن است نتیجه به نفع دشمنان نظام تمام شود. این بود که تصمیم گرفتیم شمارش آرا و اینجور قرتی بازیها را بگذاریم کنار و خودمان نتیجه انتخابات را اعلام کنیم. بعد بعضی از برادرها گفتند: خب. با اعلام این نتایج ممکن است دشمن به خیابان بریزد و علیه نظام شعار بدهد. این بود که تصمیم گرفتیم همان شب به ستادهای انتخاباتی حمله کنیم و همه را دستگیر و به پادگان های سپاه منتقل کنیم. بعد فکر کردیم که حالا که اینها را دستگیر کرده ایم با  پدر و مادرهمسر و فامیلهای آنها چیکار کنیم؟ ممکن است آنها این موضوع را به دیگران بگویند و دردسر درست کنند. این بود که حمله کردیم و آنها را هم گرفتیم. بعد فکر کردیم که بالاخره هر کسی توی محله و کوچه و خیابان و محل کارش بالاخره یک تعدادی دوست و آشنا دارد. جواب آنها را چی بدهیم؟ این بود که تصمیم گرفتیم یک لشگر نیروی سپاه و بسیجی در سر چهارراه مستقر کنیم و هر کس که از آنجا رد میشود را دستگیر کنیم و ببریم زندان.
بعد دیدیم زندان ها پر شده اند. ما البته باید از قبل پیش بینی میکردیم.  ما باید یک زندان با گنجایش هفتاد هشتاد میلیون نفری را درست میکردیم برای اینجور موقع ها.
بهرحال زندان ها پر شد و مجبور شدیم یک عده را بفرستیم کهریزک. بعد دیدیم که اینها را که آوردیم توی کهریزک که نمیشه نوازش کنیم؟ پس تصمیم گرفتیم آنها را کتک بزنیم تا دشمن حساب کار دستش بیاید. بعد نشستیم فکر کردیم که خب. حالا که اینها را کتک زدیم بعد نیست بخاطر حفظ نظام یک خورده به آنها هم تجاوز کنیم. بعد فکر کردیم که بد نیست احتیاطا چند نفر از آنها را هم بکشیم. بالاخره کار از محکم کاری عیب نمیکند.
 بعد همینطور این چیزها ادامه پیدا کرد که دیگه مجبور شدیم امروز برویم خدمت آقا و بگوییم اگر شما صلاح میدانید برای اینکه دشمن علیه ما توطئه نکند اصلا دور و بر انتخابات و رای گیری را خط بکشید. همین آقای دکتر  را مادام العمر بکنید بهتر است. هم دکتر است و هم منتخب مردم. آقا هم تایید کردند و فرمودند شما نگران انتخابات نباشید تا این آقای جنتی هست دشمن نمیتواند در انتخابات اخلال کند. شما به کار خودتان برسید ولی شیشه نوشابه را فراموش نکنید

۱۳۸۹/۰۵/۱۹

سران ختنه

از این پس من بجای نام بردن از خامنه ای و اعوان و انصارش از لقب " سران ختنه" استفاده میکنم

یک سوال هیفده میلیارد دلاری

وزیر اطلاعات دولت کودتا گفته که امریکا در جریانات بعد از انتخابات 17 میلیارد دلار خرج کرده است. جنتی هم که گفته بود چهل میلیارد دلار که البته کسی حرفهای جنتی را جدی نمیگیرد از بس خرفت است اما حرف وزیر را باید جدی گرفت آنهم وزیر اطلاعات که اصولا باید اطلاعاتش دقیق باشد وگرنه معلوم میشود همه چیزشان هم مثل این آمار دادنشان است
.خدا بیامرزد مرد شش میلیون دلاری را
زمان شاه یک سریال تلویزیونی بود به نام مرد شش میلیون دلاری. طرف شش میلیون دلار خرج خودش کرده بود و شده بود یک موجود خارق العاده که میتوانست همه کاری بکند. اما این جمهوری اسلامی با اینهمه میلیونها دلار و میلیاردها دلار که خرجش میشود و باز از یک بچه دبیرستانی میترسد
بگذریم. فرض کنیم واقعا این امریکایی ها اینقدر احمق باشند که همینطوری چشم و گوش بسته پولهایشان را حیف و میل کنند. خب آیا بهتر نیست که به مردم و مخالفان این نظام این آزادی را بدهیم که این پولها را مستقیما از امریکایی های خنگ و خل و چل بگیرند و وارد کشور کنند؟
البته این چیزها تازگی ندارد. سالهاست که میگویند چمدانهای مملو از دلار به خبرنگاران و نویسندگان و اصولا مخالفان نظام تحویل داده میشود. خب بابا مصب تان را شکر! چرا اثرات وارد شدن این همه ارز خارجی را در اقتصاد این مملکت نمی بینیم؟
اگر قرار شود همه این پولهایی که استکبار جهانی در این مدت سی ساله به مردم ایران داده را باور کنیم که باید وضع مردم توپ توپ شده باشد
اصلا اگر اینجوری هاست که شما میگویید آیا بهتر نیست ما همینطوری سیاه بازی دربیاوریم و پولهای امریکایی ها را بگیریم و وارد کشور کنیم. اصلا صدور نفت و کار کردن و صادرات و تولید را بی خیال

ها... چطور است؟

۱۳۸۹/۰۵/۱۷

ورقه امتحان احمدی نژاد در درس چغرافی

پس از اعلام اینکه دکتر احمدی نژاد اعلام کرد که «انگلیس در غرب افریقا واقع شده» عده ای از کاوشگران تربیتی بر آن شدند که این مشکل را ریشه یابی کنند. بهمین خاطر به یکی از مدارس گرمسار رفتند و با همکاری کارمندان آموزش و پرورش و همچنین فراش مدرسه ورقه امتحانی احمدی نژاد در درس جغرافیای کلاس چهارم ابتدایی را پیدا کردند تا برای تحقیق و تفحص بیشتر تحویل عده ای از روانشناسان نمایند.
نسخه ای از این ورقه بدست من رسیده که در اینجا میخوانید:

توانا بود هر که دانا بود
دبستان ششم بهمن آرادان از توابع گرمسار
  شهریورماه 1341
نام و نام خانوادگی دانش آموز: دکتر محمود احمدی نژاد
کلاس: چهارم - ج
نام معلم: سکینه خان باجی
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1- پایتخت ایران چه شهری است؟ (راهنمایی: اولش با ت شروع میشود) (2 نمره)
- توالت مسجد جمکران
2- انگلستان در شمال چه قاره ای واقع شده است؟ (راهنمایی: اولش با الف شروع میشود) (2 نمره)
- انگلستان در غرب افریقا ست
3- مجمع الجزایر فیجی که در نزدیکی اندونزی است به کدام کشور آسیای جنوب شرقی نزدیکتر است؟ (راهنمایی: سوال را با دقت بخوانید) (2 نمره)
- لهستان جنوبی
4- نیویورک در کدام کشور دنیا واقع شده است؟ (2 نمره)
- در خارج کشور
5- همسایه شرقی آلمان غربی چه کشوری است؟ (راهنمایی: اولش با آلمان شروع میشود) (5 نمره)
- گرمسار
6- دو استان ایران را که با «خ» شروع میشوند را نام ببرید: (3 نمره)
خانم اجازه خوزستان
7- خط فرضی استوا که کره زمین را به دو قسمت شمالی و چنوبی تقسیم کرده را تعریف کنید (4 نمره)
خط استوا را سهیونیستها کشیده اند تا بین ملتها جدایی بیاندازند. من وقتی که بزرگ شدم میخاهم خط استوا را پاک کنم.
8- سه کشور صنعتی دنیا را نام ببرید (2 نمره)
-بولیوی -ونزوئلا- صافکاری عباس آقا

امضا معلم
نمره - یک تمام

لازم به ذکر است که بر اساس شواهد و مدارک موجود در پرونده تحصیلی نامبرده اگرچه این دانش آموز در ابتدا در این درس نمره -1- گرفته بود ولی با امدادهای غیبی و دعاهای امت حرب الله و همکاری برادران ارزشی در نهایت نمره 22 گرفت و شاگرد ممتاز مدرسه شان گردید.

۱۳۸۹/۰۵/۱۲

سه روز عزای عمومی بخاطر برده شدن ممه توسط لولو

انا لله و انا الیه راجعون
ضایعه اسفناک و جبران ناپذیر برده شدن ممه توسط لولو را به پیشگاه آقا امام خامنه ای تسلیت عرض نموده و برای کلیه ممه خوران و عاشقان ممه صبر جزیل و اجر جمیل  آرزو میکنیم.
بی شک شخصیت بی نظیر و تپل  ممه و برادر دوقلویش (یعنی همان ممه بغل دستی) از مفاخر اسلام و اقتدار نظام بودند. یادشان گرامی و شیرشان گوارا باد.
مقام معظم رهبری در جایی فرمودند: اگر قرار باشد بین ممه و پستونک یکی را انتخاب کنیم باید ممه را انتخاب کنیم. همین نشان میدهد که معظم له عمق ممه را بیش از دیگران درک کرده و با بصیرت آنها را دیده اند و از کم و کیف جنگ نرم بخوبی آگاهند.
جا دارد وزارت امور خارجه واکنش شدیدی را نسبت به این عمل ناشایست و غیر انسانی نشان دهد و مراتب اعتراض خود را به لولو اعلام نماید و خواستار بازگشت بی قید و شرط ممه به آغوش شیفتگانش گردد.
در خاتمه ضمن تسلیت مجدد به همه داغداران و شیفتگان آن ممه  باطلاع میرساند هیئت عزاداران ممه خوران مقیم تورنتو مراسم یادبودی را در سواحل دریاچه انتاریو برگزار میکند که از همه عزیزان دعوت میشود با تشریف فرمایی خود در این مراسم تسلی بازماندگانش یعنی خاندان معظم کرست و سوتین و دیگر چیزهای وابسته شوند.
از طرف انجمن اسلامی ممه دوستان و ممه پرستان حوزه علمیه تورنتو و حومه

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا