۱۳۸۹/۱۱/۰۸

السلام علیک یا خیار شور

کسانی که توی تورنتو زندگی میکنند لابد  در جریان خبرها هستند اما برای آندسته از هم ولایتی ها که در کشورهای دیگر زندگی میکنند بد نیست چند خطی را جهت اطلاع بنویسم:
ماجرا از این قرار است که پلیس تورنتو موفق شده یک گروه از هم ولایتی های فهیم و شریف و بسیار زرنگ ما را بی خودی و بی جهت دستگیر کند و به هلوف دانی بیاندازد.
این هموطنان بسیار محترم ما که وجودشان مایه افتخار هر ایرانی است جرم شان این است که خیار شور از ایران به کانادا می آوردند. حالا بخاطر خوشمزه تر شدن خیارشورها بعضی اوقات یک خورده تریاک هم به آن اضافه میکردند. مبادا یک وقت خدای ناکرده فکر بد به سرتان بزند و خیال کنید این بندگان خدا منظور بدی از این کار داشته اند و میخواسته اند مواد مخدر قاچاق کنند. نه خیر. بجان شما نباشد بجان حسنی مبارک اینها همه شان آدم حسابی بودند و قصد خدمت به همنوعان و هموطنانشان را داشتند و نمیخواستند همشهریهای عزیزشان از بی تریاکی غصه بخورند. بالاخره توی غربت آدم تریاک هم نکشد که دیگر از غصه میمیرد. اینطور نیست؟
البته تنها عیب این هموطنان عزیز این بود که اولا خیال میکردند خیلی زرنگ تشریف دارند و با هوش تر از آنها کسی پیدا نمیشود. ثانیا میخواستند یک شبه میلیاردر شوند. ثالثا خیال میکردند که کانادا هم مثل مملکت گل و بلبل خودمان است که با حقه بازی و زد و بند و کلاه برداری میشود به مال و منالی رسید.

بهرحال این عده انگشت شمار علاوه بر اینکه آبروی بقیه را برده اند بلکه با این کارشان باعث شدند امکان واردات خیارشور از ایران به کانادا کلا  ممنوع شود و از امروز به بعد هر ایرانی را که در دستش یک شیشه خیار شور ببینند فورا دستگیر میکنند و با خودشان می برند.
خلاصه حواس تان باشد من بعد خیارشور نخرید . یکدفعه دیدید توی شیشه خیار شور چند لول تریاک و یک حقه و یک منقل و انبر و دیگر مخلفات آن پیدا شد.

۵ نظر:

  1. یکی از هموطنان ایرانی - سوئدی من مقداری فندوق خریده‌بود برای جشن نوروز. فروشنده‌ی متقلب بی‌شرفى پدرسوخته، تمام مغزهای فندق‌ها را درآورده‌بود و بحای آن‌ها تریاک گذاشته‌بود. این بنده‌ی خدا وقتی وارد فرودگاه شد، سگ‌های نجس گمذکب‌ها بدون توجه به کار آن فروشنده‌ی از خدا بی‌خبر، این انسان خوب را لو دادند. نتیجه این شد که شب عید، نشد بجای خوردن فندوق، هم کاسبی خوبی بکند و هم تریاک سیری بکشد.

    پاسخحذف
  2. dar alman ham kasi taryak dakhel gooni berenj gozashteh va forookhteh bood,pas az inke moshtari berenj ra az mahal door mikineh,yaroo shab mireh dar khooneh taraf migeh,oon berenji ro ke bordi khoob nabood,ba arz mazerat barat berenj behtar avarde am.bad kiseh berenjharo avaz mikoneh.

    پاسخحذف
  3. doostan khabar nadarid ke dar vancouver canada karmandan sefarat donbal moshtari migashtand. va chand mahe pishtar dar yek sang ghaber ke as iran frestadeh shoeh bood police vancouver 100 kiloo taryak payda kard
    marg bar ghatelan Zahra bahrami va jomhoori kasif eslami


    drood bar mobarezane rahe azadi nahid

    پاسخحذف
  4. Who are the major exporters, Sepah's sardars country is under embargo but sepah still making money by smuggling drug her

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا