۱۳۸۹/۱۱/۱۲

اندر حوادث مصر

آدم چقدر باید خودخواه باشد که دوست داشته باشد مردم مصر همچنان تحت حاکمیت دیکتاتوری حسنی مبارک باشند تا مبادا بعد از رفتن او کشورشان بدست اخوان المسلمین و مسلمانان افراطی نیفتد.
این حق مردم مصر است که از شر یک نفر که خود را مادام العمر رئیس آنها کرده خلاص شوند.
من که به آینده مردم مصر امیدوارم ولی حتی  اگر مردم مصر آنقدر ناآگاه باشند که به همان چاهی که مردم ایران نیز افتادند بیفتند باز هم واهمه ای نیست. اسلامیست ها خیلی زود به حاکمیت گند میزنند و برای همیشه حنایشان رنگ می بازد.
بهرحال دمکراسی یعنی اینکه به مردم حق بدهیم که خودشان انتخاب کنند ولو اشتباه.
امیدوارم مردم مصر هرچه زودتر به آزادی برسند و دیکتاتورها یکی یکی فلنگ رو ببندند و دست از سر مردم بردارند.
واقعا توی قرن بیستم حاکمیت یک فرد بر یک ملت مسخره است. دیگر فرقی ندارد ولی فقیه باشد یا یک سیاستمئدار پخته ای مثل حسنی مبارک.
این سرنوشت حتمی و بلاشک همه نظام های دیکتاتوری است که فرو میریزند. دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد!

۹ نظر:

  1. http://politicprojector.blogspot.com/2011/01/blog-post_30.html

    پاسخحذف
  2. 250 هزار مسلمان افراطی گوز توی خیابونا راه افتادن. تکلیف 60 میلیون بقیه چیه که با حسنی مبارک موافقند؟ آره حق انتخاب خوبه ولی اونا به زور میخوان مصر رو اسلامی کنند

    پاسخحذف
  3. هیچ دلیلی نداره که یه عده گوساله بیسواد دنباله رو بریزن توی خیابون بگیم دموکراسی نیست. اگه نبود که نمیتونستند بیان بیرون. حد اقل حسنی مبارک گفت که به عقیده اونها احترام میگذاره آیا خامنه ای اینو تایید کرد؟

    پاسخحذف
  4. ملاحسنی عزیز!
    البته همه آرزو داریم که «دیکتاتورها یکی یکی فلنگ رو ببندند و دست از سر مردم بردارند.» ولی واقعاً به این بساطی که مدیای غرب و هم‌پیمانانش در مصر به‌راه انداخته‌اند می‌شود گفت انقلاب مردمی؟ پایه و سابقه‌ی این قیام کجاست که کسی از آن خبر ندارد؟ یک‌دفعه مردم خواب‌نما شدند که بریزند بیرون انقلاب کنند؟!
    واقعاً اهداف این تغییر سیستم را نمی‌بینیم، و نمی‌بینیم که چه کسانی دارند از آن سود می‌برند؟

    پاسخحذف
  5. "اسلامیست ها خیلی زود به حاکمیت گند میزنند و برای همیشه حنایشان رنگ می بازد"
    عجب جمله ای بود ملا جان! همین جمله را خود من بارها در دوران قبل از رای گیری آری یا نه جمهوری اسلامی در 31 سال پیش می گفتم و به خیا خودم فکر می کردم وقتی که آقایان گند زدند برای همیشه از دست مذهب خلاص خواهیم شد!
    دیدی چه شد برادر!؟ هنوز 32 سال بعد از آن وقایع باید ملت بیچاره ایران خون بدهند و هنوز هم معلوم نیست چند سال دیگر باید زیر یوغ حکومت االله و ملا باقی بمانیم!

    پاسخحذف
  6. اشتباه نکنی ها برادر جان ها! منظور من این نیست که مردم مصر حق تعیین سرنوشت خود را نباید داشته باشند ها! ولی این سیلی که از تونس راه افتاده و دارد خشک و تر همه را با خود می‌برد معلوم نیست به کدام جهنم دره‌ای ختم شود. همین که کل خاورمیانه را به آتش نکشد جای شکرش باقی است دموقراسی پیش کش!!

    پاسخحذف
  7. سلام
    ظاهرا اشتباهی صورت گرفته قرن بیست و یک نه قرن بیستم.

    پاسخحذف
  8. مجری مشهور تلویزیون دولتی به مردم پیوست


    دقایقی پیش «خانم سها النقاش» مجری معروف تلویزیون دولتی "النیل" مصر با ترك كارش، به تظاهرات مردمی در "میدان التحریر" پیوست.


    وی كه سابقه 20 سال كار دارد گفت: تصمیم گرفته‏ام دیگر برای آنها كار نكنم؛ زیرا ما را مجبور می‏كنند كه اخبار دروغ به مردم بگوییم. مثلا در دو روز اول تظاهرات مردم به ما دستور دادند بگوییم كه تعداد كمی از مردم در میدان تحریر جمع شده‏اند، در صورتی كه هزاران نفر از مردم درحال تظاهرات بودند!!

    پاسخحذف
  9. شماها هم که چقدر ساده اید.
    همون شایعاتی و دروغهایی که زمان انقلاب به ما میگفتن به مصری های بدبخت تحویل میدن.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا