۱۳۸۹/۱۱/۱۸

بدبخت شدیم از دست این مهمان های خسیس

دوستان عزیز! آیا کسی از نزدیکان و فک و فامیل شما توی وزارت اطلاعات هست که سفارش ما را به او بکنید تا مشکل ما حل بشه؟
من یک لیست بلند بالایی از فامیل های دور و نزدیک خودم تهیه کرده ام و دنبال یک مامور وزارت اطلاعات میگردم تا آنها را ممنوع الخروج کند و نگذارد پایشان به کانادا برسد و اینقدر مزاحم کار و زندگی ما شوند.
البته یک وقت فکر نکنید من از میهمان خوشم نمیاد ها.
من خیلی مهمان دوست هستم و روحیه مهمان نوازی توی گروه خونی من ثبت محضری شده ولی خدا وکیلی شما نمیدانید این فامیل های دور و نزدیک چگونه روزگار ما را سیاه میکنند و زرت و زرت از گوشه و کنار ایران بلند میشوند و یکراست می آیند دیدن من بیچاره.
طرف توی ایران که بودیم سال به سال سراغ ما را نمیگرفت حتی یک تلفن خشک و خالی هم نمیزد ولی الان چنان ملا جون ملاجون میکنه که خودم هم شک میکنم مبادا ما قبلا با هم یک سر و سری داشته ایم و حالا فراموش کرده ایم.
هر کدام از این میهمان های ناخوانده وقتی که پایشان به تورنتو میرسد اولا انتظار دارند ما 24 ساعته در خدمت شان باشیم و با ماشین آنها را به این طرف و آنطرف ببریم تا هم آنها در هزینه ها صرفه جویی کرده باشند و هم به آنها خوش بگذرد. لامصبا دستشان توی جیب شان  نمیرود. اول  همه قیمت ها را تبدیل به ریال میکنند و با صدای وحشتناک میگویند:اووووه چقدر گرانه!
معلوم نیست اینها آمده اند خارج خوشگذرانی و یا دیدن دوره ریاضت اقتصادی!

اینها نمیدانند که اگر ما یک روز کار نکنیم چرخ زندگی مان لنگ میزند آنوقت انتظار دارند همه کار و زندگی را تعطیل کنیم و در خدمت آنها باشیم.
حالا بدترین قسمتش این است که نمیدانم این جمهوری اسلامی لامصب با این مردم چه کرده که همه شان  تا وقتی پایشان به خارج میرسد آنقدر حشری هستند که از جلوی پله های هواپیما که پیاده میشوند میخواهند یکنفر را پیدا کنند که بزنند زمین!
اولین سوال این آقایون از آدم این است که: اینجا استریب تیز کلاب هم داره؟
والله بحضرت عباس توی این چند سالی که ما پایمان به خارج باز شده برای خوشگذرانی و لذت خودمان یکبار هم شده به اینجور جاهها نرفته بودیم ولی بخاطر اصرار همین میهمان های عزیز مجبور شدیم  سر از ناکجا آباد دربیاوریم.
خلاصه من تنها فکری که به ذهنم میرسد این است که اسم فامیل هایمان را بدهم به وزارت اطلاعات و بگویم اینها به رهبر مسلمین جهان فحش میدهند. تو رو خدا اینها را ممنوع الخروج کنید. شما که هفتاد میلیون نفر را ممنوع الخروج کرده اید لااقل این چند نفر را هم محض رضای خدا ممنوع الخروج کنید.

۷ نظر:

  1. ملاجان.از مردم ایران گدا تر و همیشه در حال ناله و فغان ندیدم.همه هم ماشالله هم چند تا چندتاخونه دارند هم ماشین حتی دست بچه نه سالشون هم مویابل هست اما تا دو کلوم باشون حرف می زنی همش در حال آه و فغان هستند

    پاسخحذف
  2. ملا جان با ان که راست میگی ولی بایستی واقعگرا بود و هموطنان داخل ایران را دریافت.محرومیت و نبود امکانات اولیه و بدیهی سی ساله ،هر انسانی را حریص و تشنه احتیاجات پیش پا افتاده میکند ،بر پدر محرومیت و قدغنها بیاد .

    پاسخحذف
  3. ملاجان، اگر دنبال اطلاعاتی میگردید، من چندتائی را در بالاترین سراغ دارم : abnoos و ficher_man و ...
    به امید حل مشکل شما

    پاسخحذف
  4. مادرم میگوید برایتان بنویسم که در ایران همه جاسوس هم هستند.بچه برای پدر و مادر.خواهر برای برادر .برادر برای خواهر.کافی است به اولین نفری که می رسید اسم این افراد را با عنوان خرابکار بدهید.

    پاسخحذف
  5. دمت گرم عجب مطلب باحالی بود واقعا تمامی حرفات حقیقت بود

    پاسخحذف
  6. ملا جان،
    برای حل مشکلات مدظله العالی دست به دامن گوگل شدیم و این نتایج تحقیقات ماست:
    استریپ کلاب رو بی خیال شو. ببرشون توی یکی از بارهای تورونتو حوالی تقاطع ولزلی و چرچ. حساب کار دستشون میاد و بی خیال استریپ کلاب میشن. البته خودت شورت آهنی پات کن و به کسی هم نگو!
    برای سوراخ درمانی این عزیزان هم کم هزینه ترین راه سرویسهای اسکورت هست که توی تورونتو فراوونه. یه کامپیوتر در اختیار این مهمانان بذار و بگو سایت www.theredzone.com رو بچرخن. از آنجایی که برای دریافت سرویس باید تنها برن هزینه رو هم خودشون پرداخت می کنن. برای مهمان نوازی هم چند تایی قرص rock hard بهشون بده که کار همون ویاگرای خودمون رو می کنه و بدون نسخه می تونی تهیه کنی.
    آلتت برقرار باد

    پاسخحذف
  7. برعکسش هم هست. ما کلی فامیل داریم تو خارج. هر یکی- دو سال میان ایران و تو خونه‌ی ما چند روز لنگر می‌انداز‌ند و میگن ایرانی‌ها کار چندانی ندارند. ما هم باید کار و بارمون رو بگذاریم زمین و اون‌ها رو بگردونیم.
    اما عوضش ما رو که به آمریکا (و کانادا) را نمی‌دهند. (تازه اگه پول مسافرتش رو داشته باشیم.)
    حالا شما هم یه مسافر اومده برات، داد و بیداد راه انداختی.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا