۱۳۸۹/۱۲/۰۵

آقای کروبی و آقای موسوی همانجا بمانید تا روز سه شنبه!

یک وقت فکر نکنید که من انقلابی و میهن پرست نیستم ها.  فکر نکنید که من دلم آزادی و دمکراسی و پیشرفت و کرامت انسانی نمی خواهد ها.
من دلم همه اینها را میخواهد ولی راستش میدانید چیه؟
من سرم یک خورده شلوغه. یعنی وقت ندارم. راستش تمام روزهای هفته ام از قبل پر شده.
ببینید!  روزهای شنبه که وقت دندانپزشکی دارم. 
روزهای یکشنبه که باید برم خانه مامانم اینا.
روزهای دوشنبه  از ساعت 8 صبح میروم سر کار و شب میام خونه.
روزهای چهارشنبه کلاس نقاشی دارم. تازه باید مژگان اینا رو هم  ببرم کلاس بدنسازی.
روزهای پنج شنبه هم باید ننه بزرگم را ببرم سر قبر آقاجان خدا بیامرز. شبش هم که معلومه که گرفتارم. 
روزهای جمعه هم که یا میهمان می آید خانه مان و یا ما دعوت هستیم.
بنابر این فقط روزهای سه شنبه میماند که میشه رفت توی خیابان و مبارزه سیاسی کرد. البته آنهم از ساعت سه بعد از ظهر تا پنج و نیم. بعدش دوباره کار دارم باید بروم جایی.

۱۲ نظر:

  1. ملای عزیز من می دونم تو همه اینهایی رو که گفتی میخوای. اما در عجبم که چرا یک سر پا نمی شی بری ایران از شنبه صبح تا نماز جمعه تو خیابون بمونی تا به اهدافت برسی؟

    پاسخحذف
  2. من روزهای زوج خشنم، روزهای فرد مسالمت جو؛ جمعه هم که تعطیله هیچی. ولش کن. آخرش کارگر و بنا و نانوا و بقال با بیل و دیلم و سیخ و سیخچه و کفچه، تکلیف همه را مشخص میکنند.

    درخواستی دارم:

    بسیار نگران دزدیده شدن این حرکت مردمی توسط گروههای اسلامگرای سبز هستم. (من فقط یک فرد عادیم و سنگ هیچ گروهی را به سینه نمیزنم، آزادی و زندگی میخواهم)
    نشان به آن نشان که جمهوری اسلامی تا حالا فقط دو تا شهید از این مردم بصورت علنی دزدیده است، ولی مابقی شهدا را تقریبا کمپلت، جنبش سبز به نفع خودش مصادره کرده است. من اصلا رای ندادم، معترض و مبارزم ولی سبزاللهی نیستم. اگر فردا در تظاهرات خیابانی کشته شوم، یا میشوم بسیجی یا شهید جنبش سبز !! نعشم را اینوری ها میدزدند، فریادم را اونطرفی ها!! (ندا هم رای نداده بود، طرفدار اصلاحات فکر نکنم بوده باشه)
    مثل اینکه نفری یک فرچه با رنگ سبز دست گرفته اند و همه چیز را رنگ سبز میزنند.آدم یاد کارتون پلنگ صورتی می افته!
    دست از سر کچل قانون اساسی جمهوری اسلامی هم که نمیکشند و انشای فواید روشنفکر مذهبی را هم که سی و دو ساله دارند برامون میخونند.

    تازه اکثر مردم بخصوص در شهرستانها، معلوم نیس چی میگن و چی میخوان و چکار میخوان بکنن. درسته که هر حرکت اعتراضی را، جنبش سبز جا بزنند؟ (البته اگر کمی چاشنی داشته باشد یا عکس یک روانی -بخوانید روحانی- را آتش بزنند، دیگه سبز نیست و محکوم میشود)
    خب این کارها را که همین جمهوری اسلامی خودمان دارد مفت و مجانی برایمان انجام میدهد. مگر دل درد داریم که اینقدر دردسر بکشیم و جنبش کنیم برای همین چیزها؟
    اینها نشانه های خوبی نیست.
    حالا درخواستم اینست که شما هم فکراتو بکن و اگر صلاح دیدی یه سوزنی، جوالدوزی، چیزی! به چند نفر فرو کن. منم زورم را میزنم ولی دستم بجایی نمیرسد که..

    پاسخحذف
  3. Mollah please come back to Iran and fight this government with us!

    We need you

    پاسخحذف
  4. please see this video and share
    http://www.youtube.com/watch?v=oo3ZspgctDA

    پاسخحذف
  5. یک (YAK) کاندوم کت و کلفت سبز کشیده اند سر جنبش، البته اول به طریق صحیح اسلامی ختنه اش کردند. از کمر افتادند این مردم بدبخت از بس عقب جلو کردند و دوباره و دوباره و .... چی؟ هیچ!!
    منشور جشن ختنه سوران جنبش را هم که هفت بار دادند بیرون

    کاندوم پاره کن اصل، سراغ نداری؟

    پاسخحذف
  6. راهپیمایی روز سه شنبه ۱۰ اسفند

    پاسخحذف
  7. http://news.gooya.com/didaniha/archives/2011/02/118249.php

    پاسخحذف
  8. ناشناس سماره ۳ ،شما که اینقدر نگرانی جز کشته شدگان سبز حساب بشی یا به گفته خودت دزدیده بشی ،میشه ازت سوال کنم چه اصراری داری تو تظاهراتی که سبزها فراخوانش را داده اند ،شرکت کنی ؟ بهتر نیست خودت یه فراخوان جدا صادر بکنی با همفکرات و یه روز دیگه راهپیمایی بکنید ؟اینطور عاقلانه نیست ؟

    پاسخحذف
  9. ناشناس سماره ۶ ،شما هم که فقط از کاندوم و ختنه و از کمرافتادن حرف میزنی ،بهتر نیست اول کمپلکس کمر به پایینت را مرتفع بکنی و بعد در مورد سیاست صحبت بکنی !؟

    پاسخحذف
  10. chariar ، بیخود نیست که جنبش سبز هنوز نتوانسته به داخل بافت مردمی، کارگری، کارمندی ... بخصوص در شهرستانها نفوذ کند تاحدی که با آنها خودمانی شود و آنها را به حرکت وادارد. شما لطف کنید مدتی عینک سبزتان را موقتا در بیاورید و جامعه را آنطور که هست با همه طیف وسیعش، ببینید. به مردم گوش کنید و درد دلشان را جویا شوید. اگر بگوئید سبزید شاید با شما درد دل نکنند، همانطور که به مجاهد و توده ای و حزب اللهی و.. اعتماد نکردند.
    بعد هم مثل اینکه جو گیر شده اید و حضور مردم در انتخابات گذشته را به حساب خود گذاشته اید. خیلی وقتها آدم از زور لاعلاجی به گربه میگه خانم باجی! آن بیست درصدی که اصلا رای ندادند و نداده بودند حالا زیاد مغبون نشده اند با این رفتار شما.
    دعوا نداریم با هم، حرف و نقدمان را میگوئیم تا مشکلاتمان را بشناسیم.

    پاسخحذف
  11. جناب ملاحسنی نازنین، روزی که پستتان را خواندم با وجود واقعیت تلخی که در ان نهفته بود دلم نخواست باورش کنم. پیش خودم گفتم درسته که دیر کردیم برای قیامت کردن ایران ولی بگذار سه شنبه بشود تا قیامت برپا کنیم و تا آزادی میر سبزمان در خیابان بمانیم و دمار از روزگار دیکتاتور و سگانش در بیاوریم و بعد سرمان را با افتخار بالا بگیریم. ولی برادر از شما چه پنهان که دیروز سه شنبه شد و من و دوستانم به هدف برانداختن بنیاد و سرانداختن طرحی نو به خیابان رفتیم و دیدیم که اقایان موسوی و کروبی نه تنها باید تا سه شنبه که سه شنبه های بعد هم صبر کنند تا هوا کمی بهتر شود و این خریدهای نوروز هم که می دانی تمامی ندارد و خانه تکانی هم که نگو دیگه. این کارها را که نمی شود بعد نوروز انجام داد ولی اقای موسوی و کروبی یه کم مقاومت می تونن بکنن. هوا هم که بهتر بشه و بارون نیاد و افتاب هم زیاد تند نباشه بعد دیگه قول می دهیم که همهء همه ایران بیان برای برپایی قیامت.
    البته زمان امتحان مدرسه و دانشگاه ها هم نباشه و اینکه بین التعطیلین هم که خودتون بهتر می دونید مردم باید برن از اینهمه ظلم دیکتاتور یک هوایی بخورن که توان مبارزه اینترنتی را داشته باشن.
    دیگه اگه اون روز اومد بدانید و اگاه باشید که ما قیامت خواهیم کرد چون دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره.
    متاسفم برای کسانی که راه محسن رضایی را پیش نگرفتن و به خاطر من و ما مقاومت کردم و ندانستند که ما مردم حرفیم و غرغر . من دیروز فهمیدم چرا تونس و مصر و ... تونسن و ما نتونسیم

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا