۱۳۸۹/۱۲/۰۹

فردا شلوار لباس شخصی ها را دربیاورید

صرفه نظر از اینکه ما کروبی و موسوی را قبول داشته و یا نداشته باشیم ماجرای دستگیری این دو نفر نوعی مانور قدرت است که از سوی حاکمیت علیه مردم قلمداد میشود. خامنه ای با این کارش میخواهد بگوید که ما اینها را دستگیر و به مجازات میرسانیم و شما هم هیچ غلطی نمیتوانید بکنید.
همین باعث شده که قضیه حیثیتی شود. یعنی زورآزمایی حاکمیت با مردم.

من بیش از آنکه از این قضیه ناراحت باشم از این رنج می برم که مردم و جوانان بی تجربه ما باور ندارند که ابعاد قدرتشان تا کجاست و اگر واقعا همت کنند بساط این حکومت جلاد را در کمتر از یک هفته میتوانند جمع کنند و بیاندازند توی سطل آشغال.
متاسفانه  جوانان ما در مبارزه با نظام میلیتاری خامنه ای کم تجربه اند و دارند هر روز همان تاکتیک های تکراری را ادامه میدهند.
عزیزان من! هیچ نظامی و هیچ حکومتی با شعار دادن و تظاهرات خشک و خالی سقوط نکرده و نمی کند. (لااقل حکومت های کودتایی و میلیتاریستی را فقط با زور میتوان ساقط کرد) .
بنابر این باید طرحی نو انداخت و  از شیوه های دیگر به مصاف دشمن رفت.

من نمیخواهم از این فاصله دور بقول معروف رهنمود بدهم ولی واقعا دلم میسوزد از اینکه عده ای این جوانان ما را بد راهنمایی میکنند.
عزیزان من! شما اینقدر دنبال این نباشید که از امام حسین تا میدان آزادی که بیش از دهها کیلومتر است جمعیت را به خیابان بکشید.
خب. فرض کنید این همه جمعیت هم آمدند که چی؟ آیا حکومت نمیداند که شما در اکثریت هستید؟ آیا خامنه ای با دیدن انبوه جمعیت عقب نشینی میکند؟ اگر او میخواست این کار را بکند دو سال پیش یعنی وقتی سه چهار میلیون نفر به خیابان امدند این کار را میکرد.
بجای آن سعی کنید که در گروههای پنجاه نفری- صد نفری در محله های مختلف به خیابان بیایید و با نیروهای رژیم درگیر شوید.
اینقدر منتظر نشوید که به شما حمله کنند. اینطوری شما بیشتر صدمه می بینید و هزینه بیشتری میدهید. سعی کنید اول شما به آنها حمله کنید و تعدادی از آنها را دستگیر و خلع سلاح کنید. آنوقت ببینید چگونه نیروهای آنها ریزش میکند.
این کارها در قدرت شما هست اگر خودتان به نیروی اتحاد و همبستگی خودتان ایمان داشته باشید.
اگر چهارتا لباس شخصی را لخت کرده و کون لخت توی خیابان رها کنید آنوقت خواهید دیدد ساندیس خورها چگونه  به گه خوردن می افتند. اگر دو تا کلانتری را خلع سلاح کنید آنوقت خامنه ای یکبار دیگر می آید و گریه و زاری میکند. بهترین دفاع حمله است.
آهای ملت!
شل بگیرید سفت میخورید.
نزنید - میخورید.
اینقدر به این رژیم  ساقط شده اسقاطی بیش از این مهلت ندهید. کار را تمام کنید. شما میتوانید. باور داشته باشید که میتوانید..

۸ نظر:

  1. shoma ya aslan too bagh nisti ya khodet lebas shakhsi hasti ya inke faghat neshasti dooro migi lengesh kon. rast migi bepar too god!

    پاسخحذف
  2. ملا جان!بدجوری پرتی از اوضاع،دستکم یکبار فیلمای 25 بهمن و 1 اسفند رو نگاه کن!

    پاسخحذف
  3. نظر شیخ یوسف صانعی در خصوص اجتهاد مطلق مقام معظم رهبری

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=99:1&catid=41:feghahat

    پاسخحذف
  4. لعنت به سبز اموی

    امام :
    بعد از من كسي خواهد آمد كه پرچم را به دست حضرت مهدي خواهد داد...

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=60:1389-06-01-14-26-04&catid=42:agha-va-mahdi

    پاسخحذف
  5. شما ساندیس خورای سگهای ولایی با این امام امام گفتناتون تو دنیا اصلیت دوازده اماممان رو هم زیر سوال بردین

    پاسخحذف
  6. من هم همین عقیده رو دارم اگر مبارزه فقط به کتک خوردن وکشته شدن یکجانبه محدود نشه بلکه شکل تحاجمی به خودش بگیره پیروزیش سریعتر و حتمی.
    متاسفانه بنظر می رسه که رهبران اصلاح طلبان از این واهمه دارند که رهبری جنش از دستشان خارج بشه و جموری اسلامی با یک حکومت لائیک جایگزین بشه که خواست رهبری کنونی جنبش سبز نیست بخاطر همین فرمان حمله و مقابله به مثل رو نمیدن فقط به مبارزه منفی تن میدن که از یک طرف به رژیم از پایین فشار بیارن وفرسودهاش بکنند و در نهایت وادار به مذاکره و عقب نشینی کنند و از طرف دیگه کننرل جنبش را همچنان از دست ندهند یا به دیگری واگذار کنند.
    نکته مهم اینه که در فقدان رهبری کنونی (موسوی و کروبی) که در زندان بسر میبرند جوانان وطن می بایستی خودشون تاکتیک ها و حتی استراتزی مبارزه رو تدوین کنند مثل جوانان مصر و صربستان.
    به عبارت دیگه بهترن فرصت برای جوانان شجاع ِ خلاق و میهن پرست و آزادیخواه. خودتون خودتون رو از راهای مختلف سازماندهی کنید و هر روز با نیروهای دولتی در کوچه و خیابان به جنگ و گریز بپردازید سنگ و کتل مولوتف فراموش نشه و خلع سلاع دشمن.این سلاحها در صورت تیراندازی به تظاهرکنندگان باید برای مقابله به مثل استفاده بشه. دشمن در حال حاضر با توجه به تاکتیک تظاهرات عمدتآ مسالمت آمیز حالت تهاجمی به خودش گرفته و می بینه که هیچ هزینه ای نمیده می زنه و میکشه و یواش یواش جوانان وطن رو از ادامه حرکتشون مایوس میکنه.
    دشمن باید بفهمه که ضرب وجرح وکشتن تظاهرکنندها ممکنه به کشته شدن خودشون ختم بشه.
    اگر قرار در تظاهرات مرد چه بهتر که در یک نبرد برابر باشه.
    از تجربیات انقلاب مشروطه برای عقب روندن محمد علیشاه و انقلاب 57 برای سرنگونی محمد رضاشاه استفاده کنید.
    کسی که زبان خوش حالیش نیست باید با زبان خودش باهاش صحبت کرد که بفهمه.
    یه چیز دیگه به جوانان وطن پیر ها معمولا عاقلند و با تجره تر ولی خیلی خیلی محافظه کار و ترسوتر. این شما هستید که آینده خودتون رو رقم میزنید بنابر این
    رهبری رو فقط دست سه تا پیرمرد هرچقدر هم محترم. جوانها میبایستی همونطور که به خیابان مان و خون میدن مبایستی در رهبری جنبش سهم بشن از طریق بدست گرفتن ابتکار عمل.
    موفق باشید.

    پاسخحذف
  7. http://sanjesh1.blogspot.com/2011/02/blog-post_20.html

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا