۱۳۸۹/۱۲/۲۱

مراجع تقلید قم وقوع «سونامی» در ژاپن را شدیدا محکوم کردند

دیروز در قم شایع شد که حدود هفتصد نفر در ژاپن توسط «سونامی» کشته شدند. این خبر را ابتدا  یکی از جوجه طلبه های قم از طریق ماهواره همسایه شان مطلع شد و سپس وی سراسیمه و دوان دوان خود را به بیوت یکی از آیات عظام رساند و خبر را به اطلاع معظم له رسانید. معظم له هم خیال کرد که «سونامی» اسم پادشاه یا رئیس جمهور یا نخست وزیر ژاپن است که دستور کشتار مردم مظلوم ژاپن را داده است  لذا خیلی ناراحت شد.
معظم له اولی گوشی تلفن را برداشت و به معظم له دومی خبر را داد. معظم له دومی با شنیدن این خبر گفت: انالله و انا الیه راجعون و سپس گوشی تلفن را برداشت و به معظم له سومی زنگ زد. معظم له سومی هم با شنیدن این خبر حلقه های اشک در گوشه چشمانش جمع شد و بعد از فین کردن دماغش با صدایی بغض آلوده گفت: ما باید از مردم مظلوم و خداجوی ژاپن حمایت کنیم و مشت محکمی به دهان «سونامی» جنایتکار بزنیم. معظم له سومی هم به معظم له چهارمی زنگ زد و گفت: حاج آقا تبریک! موج حرکتهای اسلامی از تونس و مصر و بحرین و لیبی به ژاپن رسید و متاسفانه هفتصد نفر کشته شده اند. ما باید اطلاعیه بدهیم و آن مردک سونامی را محکوم کنیم.

چیزی نگذشت که خبر به گوش برادران بسیج و اصحاب ساندیس دوست رسید. فورا همدیگر را جمع کردند و به سمت سفارت ژاپن حرکت کردند. در جلوی سفارت ژاپن یک عابر پیاده که در دستش تخمه ژاپنی بود را به اتهام  همکاری با رژیم سونامی و ارتباط با سران فتنه مورد ضرب و شتم قرار دادند و از وزارت خارجه خواستند هرچه سریعتر رابطه سیاسی با دولت ژاپن را قطع کند. در پایان تظاهر کنندگان بسیجی ضمن خواندن بیانیه شدید الحنی اقدامات امریکا و انگلیس و شوروی سابق را محکوم کردند و خواستار دستگیری مجدد سران فتنه شدند. در خاتمه بین تظاهر کنندگان تعدادی ساندیس قرعه کشی شد و به برندگان خوش شانس اهدا گردید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا