۱۳۸۹/۱۲/۲۹

پیام نوروزی بسیار تکان دهنده و دشمن شکن مقام عظما

من از همین جا عید نوروز را به تک تک شما تبریک میگویم و به شما هشدار میدهم که سال خوبی باید در پیش داشته باشید. سالی مملو از موفقیت شادی و سلامتی و در غیر اینصورت با متخلفان شدیدا برخورد قانونی خواهد شد.
 سالی که در پیش داریم سال« دشمنی مضاعف- خداحافظی مضاعف» نام دارد و شما از همین اول بسم الله شاهدش هستید که چه وضع بل بشویی خواهد شد. پیش بینی من این است که در سال آینده سوراخ موش قیمتش بالا میرود و ما باید از حالا بفکر اینجور چیزها باشیم.
الان استکبار جهانی به لیبی حمله نظامی کرده  آنهم در آستانه عید نوروز که قرار بود ما سر سفره هفت سین بنشینیم و شیرینی و اجیل بخوریم. اینها همه توطئه دشمن است تا سفر تاریخی حضرت آیت الله نوری همدانی به تانزانیا را تحت الشعاع قرار دهند. این بمباران ها همه بخاطر این است که توجه رسانه های بین المللی را از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران منحرف کنند. بنابر این شما عزیزان حواستان باشد گول تبلیغات و ترفندهای دشمن را نخورید و الا با شما شدیدا برخورد خواهد شد.
باید سعی کنید بصیرت تان را ببرید بالا و هر چیز که من گفتم را قبول کنید و در غیر اینصورت در خط دشمن خواهید بود و خون شما مباح است و زن تان بر شما حرام میشود و اگر زن ندارید دوست دخترتان بر شما حرام میشود و باید او را به ما معرفی کنید تا برایتان حلالش کنیم همانطور که اسلام عزیز دستور داده.

بهرحال من بار دیگر به شما هشدار میدهم عیدتان مبارک باشد و به خداوند هم دستور میدهم سال جدید را سال پر برکت و رحمت قرار دهد و الا با او هم برخورد خواهم کرد.

۷ نظر:

  1. آملا باور كن كه با خواندن مطلبت بد جوری ماست ها را كيسه كردم !!! قول ميدهم كه بهر بدبختی كه شده سال خوبی را داشته باشم كه باهام برخورد شديد نشه !!!!!

    پاسخحذف
  2. عالی بود. فاصله زیادی با سخنان خودش ندارد

    پاسخحذف
  3. mola jan eidet mobarak bad

    پاسخحذف
  4. با درود
    نوروز 1390 شمسی را به آن دوست عزیز تبریک گفته آرزومند سال ریشه کنی آخوند جماعت باشد

    پاسخحذف
  5. لواط ملا درمسجد

    http://holycrime.com/CrimeDoc60.asp

    این آقای حجت الاسلام و المسلمین در خانه خدا مشغول لواط است . حالا آقای خدا کجا تشریف داشتند که اجازه دادند در خانه اش چنین بی ناموسی هایی صورت بگیرد داستان دیگری است .

    این آقای حجت الاسلام و المسلمین برای اینکه زانوی مبارک شان هنگام لواط خدای نکرده صدمه ای نبیند عمامه مبارک شان را پیامبر گونه در آورده اند و زیر زانوی خودشان گذاشته اند تا این عمل انقلابی - اسلامی شان را راحت تر انجام دهند .

    بعید نیست فردا پس فردا این آقای حجت الاسلام و المسلمین ؛ وزیری ؛ وکیلی ؛ استانداری ؛ نماینده مجلسی بشود و به مقام عظمای آیت اللهی هم ارتقا پیدا کند .

    این ویدیو را ببینیدو بر بیچارگی ملت ما بگریید .!

    پاسخحذف
  6. Marg bar khamenei fased

    marg bar rejim eslami khamenei

    Zendeh baad azadi

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا