۱۳۹۰/۰۱/۰۱

تشکر از پرزیدنت اوباما

واقعا پیام نوروزی آقای اوباما باعث غرور و خوشحالی است. خوشحالم از اینکه عظمت فرهنگ ایرانی از زبان رئیس جمهور قدرتمندترین کشور دنیا شنیده میشود. همان کشوری که سران جمهوری اسلامی سی سال سعی کردند الکی و بیخود و بی جهت آن را دشمن ملت ایران معرفی کنند.
خدا وکیلی کلاه خودمان را قاضی کنیم ببینیم پیام نوروزی آقای اوباما باعث فخر و افتخار ایرانی است یا پیام نوروزی رهبر خرفت و بیسواد جمهوری اسلامی؟ راستش را بخواهید من که اصلا نتوانستم حتی سی ثانیه آن قیافه نحس  اش را نگاه کنم و چرت و پرت هایش را تحمل نمایم. واقعا مردم ایران لیاقت شان بالاتر از این است که یک آدم احمقی مثل خامنه ای بیاید و برایشان تعیین تکلیف کند.

بهرحال من بعنوان یک ایرانی از آقای اوباما و مشاورانش صمیمانه تشکر و قدردانی میکنم و فقط از آقای اوباما یک خواهش کوچولو دارم و آن اینکه: آقای پرزیدنت!  لطفا چند تا از اون موشکهای کروز را ...... (خودت که آدم فهمیده ای هستی دیگه. منظورم را گرفتی). مرسی.
ایشالله یک روز جبران میکنیم.

۵ نظر:

  1. لاکن این جانب هم به نوبه خود یک روز جبران می کنم !

    پاسخحذف
  2. نوروزتان پیروز ****** همه زیر لب عید را خجسته باد می گویند و خیلی ها گوشه ی چشمی به خانه ی همسایه دارند و حسرتی بر دل که ای کاش در خانه ی همسایه هم چراغی و سازی و آوازی برقرار بود. عیدِ امسال هم رنگش پر از غم و عشق است. این ویدیوی کوتاهِ رقص و پایکوبی...ِ روستایی هم برای تبریک به تک تک دوستانم، همکارانم، همراهان و همه ی کسانی که در این یک سال در کنارشان بودم و یا از کنار هم بی صدا عبور کردیم و فرصت سلام نیافتیم به آنان که بارها و بارها دلم خواست در صفحه هایشان بگردم و از نزدیک بگویم که چقد حضورِ مجازی شان آرامشِ حقیقیِ خاطر است. همیشه به ما می گفتند عید وقت زدودنِ غبارِ دلهاست. این بهاریه تقدیم به همه ی دل های خسته. آخر این پیرزن چنان بی غبار و بی آلایش و با تمرکز دارد می رقصد انگار می کند که جهان به تماشایش نشسته..... به رقص های پیرزن نگاه می کنم، یاد همه ی زمان های رسواگرانه ای می افتم که در همه جای شهر رقصیدیم انگار. به هم قول می دهیم سبز بمانیم تا همیشه. تا روزی که دوباره همه در کنار هم چنین صاف و بی ریا بخوانیم و بخندیم و برقصیم و نگذاریم هیچ همسایه ای خانه اش بی چراغ بماند .... نوروزتان ناب و ناز باد.... پی نوشت: هرکسی هم ژست های این آقای خواننده را دوست نداشت همه تمرکزش را بگذرد روی مهارت پیرزن در تمرکزی که برای رقصِ لَمپا یا همان رقصِ چراغ دارد :)

    پاسخحذف
  3. درود بر تنها ملای باشرف هستی!
    آقا حالمون رو عوض کردی دمت گرم
    خواهش کوچولو رو خیلی باحال اومدی!
    "به امید از ... دار زدن خامنه ای و دور و بری هاش."
    پاینده باشی.

    پاسخحذف
  4. aldang avazi, un moushaka ra bayad befreste ru sare to, baad az hamleh ke in hameh sangesho be sineh mizani to gharare un mamlekato dorost koni mardak

    پاسخحذف
  5. Obama is an idiot

    اباما مردکی بی عقل و خنگ بیش نیست

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا