۱۳۹۰/۰۱/۰۵

دمکراسی از نان شب هم واجب تر است

حتما خبر دارید که نخست وزیر کانادا همیشه از برگزاری انتخابات زودهنگام طفره میرفت و دهان مخالفان را همیشه با مطرح کردن لزوم تکمیل ترمیم اقتصادی و عبور از بحران های مالی می بست. حتی این کشمکشها داشت به جاهای باریکی می کشید و اگر این اتفاق در یک کشور خاورمیانه ای و یا جهان سومی رخ میداد هیچ چاره ای برای پایین کشیدن آقای هارپر تخست وزیر از اریکه قدرت جز با تظاهرات خونین و یا تهاجم نظامی کشورهای دیگر نبود. در چنین کشورهایی یک نفر میرود آن بالا می نشیند و دلش نمیخواهد با زبان خوش پایین بیاید. حتما باید کشت و کشتار راه بیفتد. عده ای کشته شوند. عده ای زندانی و شکنجه شوند. عده ای از کشور فرار ی شوند تا بالاخره مردم او را مجبور کنند به خواست اکثریت تن دهد و دست از مسخره بازی دردارد.
اما در جایی که دمکراسی باشد این هزینه ها لازم نیست. نمایندگان پارلمان در یک اقدام انقلابی یک طرح و لایحه ای را می برند توی مجلس و برای برگزاری انتخابات رای گیری میکنند و قال قضیه را میکنند.
البته من از این آقای هارپر خوشم میاد ولی از دمکراسی بیشتر.
امیدوارم یکروز مردم کشورهای جهان سومی هم به این نقطه برسند.

۵ نظر:

  1. http://holycrime.com/CrimeDoc60.asp (لواط ملا در مسجد )

    این آقای حجت الاسلام و المسلمین در خانه خدا مشغول لواط است . حالا آقای خدا کجا تشریف داشتند که اجازه دادند در خانه اش چنین بی ناموسی هایی صورت بگیرد داستان دیگری است .

    این آقای حجت الاسلام و المسلمین برای اینکه زانوی مبارک شان هنگام لواط خدای نکرده صدمه ای نبیند عمامه مبارک شان را پیامبر گونه در آورده اند و زیر زانوی خودشان گذاشته اند تا این عمل انقلابی - اسلامی شان را راحت تر انجام دهند .

    بعید نیست فردا پس فردا این آقای حجت الاسلام و المسلمین ؛ وزیری ؛ وکیلی ؛ استانداری ؛ نماینده مجلسی بشود و به مقام عظمای آیت اللهی هم ارتقا پیدا کند .

    این ویدیو را ببینیدو بر بیچارگی ملت ما بگریید .!

    پاسخحذف
  2. طبق آمار بانک جهاني در سال 2010 درآمد کشور عربستان از توريسم يا به زبان ساده از دکان زيارت مسلمين خانه کعبه معادل مبلغ 29,865,000,000 دلار يا قريب سي ميليارد دلار بوده است.
    زائرين ايراني که بصورت تمتع ويا عمره در همان سال به مکه رفته اند 1,937,000 نفر بوده اند که مجموعا مبلغ 4,879,000,000 دلار يا بعبارتي قريب به مبلغ پنج ميليارد دلاردرآمد تقديم اقتصاد پادشاهان عربستان کرده اند و در ميان تمام کشورهاي اسلامي مقام اول را به خود اختصاص داده اند.

    نظر باينکه هواپيمائي جمهوري اسلامي قدرت جابجائي اينهمه زائر را نداشته است شرکت هواپيمائي عربستان قريب به 54 درصد از زائران ايراني را به خود اختصاص داده است… طبق گزارش مقامات ديپلماتيک ايران در سال 2008 ماموران کشور عربستان بدترين و توهين آميز ترين رفتار را با زوار ايراني داشته اند و ايران از لحاظ توهين ماموران عربستان مقام اول را به خود اختصاص داده است. علماي عربستان در همان سال فتوي صادر کرده اند که ايرانيان شيعه کافر هستند.طبق يک گزارش ديپلماتيک ديگر زائران ايراني ناخواسته ترين و منفورترين خارجي ها در عربستان محسوب مي شده اند.
    با يک حساب سرانگشتي بوسيله پولي که ايرانيان سالانه به عربستان تقديم مي کنند
    مي توان تعداد 170,000 مسکن روستائي احداث کرد… يا ميتوان 714,286 فرصت شغلي کشاورزي يا 200,000 فرصت شغلي صنعتي براي جوانان ايجاد کرد.
    يا ميتوان10,000,000,000 متر مربع ساختمان مدرسه و ورزشي در کشور ايجاد کرد
    ويا ميتوان با پول دوسال حجاج يک پالايشگاه سوپر مدرن با ظرفيت 75,000 بشکه احداث کرد ويا با پول پنج سال حجاج ميتوان ايران را به صادر کننده بنزين مبدل ساخت و ديگر براي واردات بنزين محتاج اعراب نبود… اما افسوس که با پول حجاج ايراني قمارخانه هاي فرانسه توسط شاهزادگان عربستان که انحصار دکان حج را در اختيار دارند آباد ميشود… و تا رسيدن ايرانيان مسلمان به مرحله فکرکردن در بهتر هزينه کردن پول براي نزديکي به خدا راه بسيار درازي در پيش است.

    پاسخحذف
  3. ملا حسنی جان،

    من همیشه نوشته‌هات رو میخونم و باهات موافقم، ولی‌ توی این نوشته یه چیزی گفتی‌ که کمی‌ نگرانم کرد.

    امیدوارم که شوخی‌ کرده باشی‌ که گفتی‌ از هارپر خوشت میاد. هارپر و کل حزب PC, ضدّ دموکراسی هستن و حتما هم خبر داری که:

    PC was in contempt of the parliment....

    که این یعنی‌، گور بابای دموکراسی...

    خلاصه اگه ایمیلتو برام بدی برات چند تا مقاله میفرستم در موردش....

    ولی‌ امیدوارم که به هارپر(pc) رای ندی!
    moj97@yahoo.com

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا