۱۳۹۰/۰۱/۰۶

عرب های عزیز! لطفا نوبت را رعایت فرمایید

بنظر من باید یک تابلویی درست کنیم و برویم آن را توی منطقه خاورمیانه و حومه نصب کنیم که رویش نوشته شده باشد « عربهای عزیز! لطفا نوبت را رعایت کنید. خیلی وقت است که  نوبت سید علی است. چرا اینقدر میزنید توی صف؟»
اول تونس بعد مصر بعد لیبی بعد یمن با زرنگی از ته صف آمدند و رفتند جلوی صف.
حالا سوریه هم از راه نرسیده زرتی رفت وایساد جلو.
 آخه این چه وضعیه؟

۱۳ نظر:

  1. taghsire khodemone , khososan javonaye bozdele pain shahr ke faghat edea daran va jorat va madonegi ro be oun ghiyafe va tip haye javadeshon midonan , sharmande ke haghighat talkhe

    پاسخحذف
  2. hameeshe az arabha bad gofteem hala ke deedim az ma ba jorat tar va fahmeedeh tar hastand be ma bar khordeh ast,
    moosavi va karoubi ham gonahkarand jonbehs ra ba in omeed ke nazameh eslami bemanad , akhteh kardand

    پاسخحذف
  3. سلام خواهشا خبر ضرب و شتم خبرنگار نود را تو وبلاگت قرار بده تا در سایت بالاترین قرار بگیره


    http://www.goal.com/iran/news/1825/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/2011/03/27/2413362/%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%AE-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D8%B6%D8%B1%D8%A8-%D9%88%D8%B4%D8%AA%D9%85-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D9%88%D8%AF

    لینک خبر ضرب و شتم خبرنگار نود در اصفهان اس از سایت گل

    پاسخحذف
  4. دلت خوشه‌ها . اگه اونا بخوان به امید این بشینن که ما کارمون تموم بشه بعد شروع کنن که موهاشون مثل دندوناشون سفید میشه

    پاسخحذف
  5. آقا دمت گرم کلی خندیدم!
    اما عربا میدونند که ما فارس ها بی بخاریم، ۱۴۰۰ سال بامون کردند آنچه خواستند! مارو خوب میشناسند ! برا همین منتظر من و تو نموندند !
    به اندازه ۱۰% ایرانی ها هم از وبلاگ و اینترنت بهرمند نیستند ، ما تو اینترنت انقلاب کردیم، زدیم، کشتیم و انتخاب کردیم و تموم شد رفت ، تو خیابون اما ؟ تو بدی بدی بد، بد و فرار ! یه بنر از پل اویزون میکنیم، ۲ ماه میریم خونه حال میکنیم، شب که شد ۲ میلیون رفتند خونه شام بخورند !
    آزادی گرونه ، بها داره ، ما هنوز بهاشونمیدونیم و یا نمیخواهم پرداخت کنیم !
    عربا حرف زدند ، روش وایسادند، بهاشو پرداختند و بدست آوردند و یا در حال بدست آوردند ، ما هنوز اندر خم یک کوچه یم که آیا آقای پهلوی یا شاهزاده ؟ کروبی عمامه داره، مجاهد قاتله، کمونیست وطن فروشه، اصل ولایت فقیه اره یا نه ؟
    اون میگه سبزم ، شلوارش اما آبیه ! پس کی میمونه؟ رژیم و حال میکنه و میدزده و به ریش من و تو میخنده !
    هنوز تا آزادی فاصله داریم !

    پاسخحذف
  6. آملا صبر کن ببین وضع اینها چی میشه بعد نوبت ما!
    صبر کن ببین چندتا از این کشورهای اسلامی بشوند تازه بدتر از دولت ما. یکی از کسانی که با القاعده با تمام قدرت مبارزه کرده همین رئیس جمهور مادام العمر یمن هست حالا صبر کن او را وقتی بیرون انداختن القاعده با چه سرعتی در آنجا قدرت خواهد گرفت. وضع مصر، تونس، سوریه و لیبی هم بهتر از یمن نیست. دیدی هنگامی که البرادعی اعتراض کرد چطور با سنگ همین طرفداران اخوان السلمین او را از پای صندوق رای راندند! اینها قدرت اسلام در خاورمیانه است!
    خلاصه اینکه من بسیار نگران هستم شاید اگر اول سیدعلی سرنگون می‌شد وضع این بیچاره ها هم بهتر میشد.
    اگر خریت عبدالله صالح، مبارک و قذافی نبود و ریاست جمهوری های مادام العمر راه نینداخته بودند شاید هنوز بدون درسر بر قدرت می ماندند! خریت شاخ و دم که ندارد که!

    پاسخحذف
  7. کیر 40 سانتی مشکی و کلفتم لا درز کس ننه محمد پیغمبر که این بی ناموس بچه باز را پس انداخت و 12 جاکش بعد از خودش . کیر مشگیم لا درز کس فاطمه زهرا و منیم تو دهانش که حسین کسکش را پس انداخت . ریدم تو دهان هر چی اخوند و ایت الله است و شاشیدم بر تک تک ایه های قران این کتاب جهل و جنون . نابود باد اسلام این دین خون و خونریزی . مرگ و نفرین بر عرب و حامی عرب . پاینده و جاوید باد ایران و ایرانی

    پاسخحذف
  8. کیر 40 سانتی مشکی و کلفتم لا درز کس ننه محمد پیغمبر که این بی ناموس بچه باز را پس انداخت و 12 جاکش بعد از خودش . کیر مشگیم لا درز کس فاطمه زهرا و منیم تو دهانش که حسین کسکش را پس انداخت . ریدم تو دهان هر چی اخوند و ایت الله است و شاشیدم بر تک تک ایه های قران این کتاب جهل و جنون . نابود باد اسلام این دین خون و خونریزی . مرگ و نفرین بر عرب و حامی عرب . پاینده و جاوید باد ایران و ایرانی

    پاسخحذف
  9. mola jan tamame motahedine akhonda daran kale pa mishan bad mirese nobate akhonda

    پاسخحذف
  10. به نظر من حرکت بعدی باید راه پیمایی پیوسته به مدت یک ماه باشد.برای دوباره زنده کردن خاطرات خرداد باید برای شروع راه پیمایی پیوسته به مدت یک ماه که از اول خرداد شروع شود دوباره تبلیغات کنیم.فشار روانی این حرکت اگر از الان شروع کنیم و با توجه به تحولات منطقه روی حکومت خیلی زیاد خواهد.

    پاسخحذف
  11. قابل توجه ملت شریف ایران خلایق هر چه لایق ایا فکر میکنید بیشتر از این لایق و سزاواید به یزدان پاک سوگند که هرگز .

    پاسخحذف
  12. #

    قابل توجه ملت شریف ایران خلایق هر چه لایق ایا فکر میکنید بیشتر از این لایق و سزاواید به یزدان پاک سوگند که هرگز .

    پاسخحذف
  13. باید یه کاری کرد آخه. آملا مردم خیلی ترسو شدند اگه مثل 88 بریزیم توی خیابون کار رو تموم می کنیم. حتی یکروزه ... میریم صدا و سیما رو میگیریم و همونجا اعلام می کنیم!

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا