۱۳۸۹/۱۲/۲۴

پیش بینی وقوع زلزله همزمان در تهران و ژاپن

دوستان ! مدیریت بحران را در زلزله ژاپن دیدید؟
حالا فرض کنید خدای ناکرده زبانم لال یکروز توی تهران و ژاپن بطور همزمان زلزله ای به قدرت 8 ریشتر بیاید میخواهیم پیش بینی کنیم که اوضاع و احوال مملکت چگونه میشود:
اولین اقدامی که حکومت انجام میدهد قطع اینترنت و سیستم های مخابراتی و موبایل و ارسال پیامک است. آنها تلاش میکنند از انعکاس خبر زلزله در رسانه ها جلوگیری کنند. سخنگوی وزارت خارجه وقوع زلزله را بشدت تکذیب میکند و آنرا یک دروغ خنده دار مدیای غرب اعلام میکند. 
در حالی که مردم در زیر آوار خرابی ها گیر کرده و نیاز به کمک فوری دارند سپاه پاسداران ضمن انتشار اطلاعیه ای به بازماندگان و کسانی که خانه شان را از دست داده اند هشدار میدهد با آنها برخورد کوبنده خواهد شد و همه افرادی که گول دشمن را خورده و در زیرآوار مانده اند را دستگیر و ضمن ضرب و شتم اسلامی انها را تحویل دستگاه قضایی خواهد داد.
هیئت دولت ضمن تصویب مصوبه ای سازمان هلال احمر را در سپاه پاسداران ادغام میکند چون اصولا کار را باید به اهلش سپرد.
وزیر اطلاعات در یک برنامه تلویزیونی ضمن تکذیب هرگونه زلزله ای از دستگیری دو سه نفر راننده تریلی و جوشکار اسکلت ساختمانی خبر میدهد که  از سوی بی بی سی ماموریت داشتند محموله های تیرآهن را در خیابان تخلیه کنند و در نتیجه سر و صدای مهیب تخلیه تیرآهن موجب توهم وقوع زلزله را در اذهان مردم ایجاد کنند و بدینوسیله براندازی سخت نمایند.
در حالیکه مردم درگیر زلزله شده اند و نمیدانند چه خاکی سر خودشان بریزند احمدی نژاد  یک نامه ای به نخست وزیر ژاپن می نویسد و از وی  دعوت میکند برای تعطیلات نوروز بیاید ایران. او همچنین در نامه اش تاکید میکند که : غصه نخورید که راکتورهای هسته ای تان در اثر زلزله خراب شد. ما حاضریم برایتان بسازیم از اولش هم بهتر!
علما و فضلای قم هم می نشینند و روی این موضوع مباحثه میکنند که اگر مردی در اثر زلزله از طبقه بالا به روی خانمی در طبق پایین بیفتد  و در اثر این سقوط آزاد دودولش دقیقا به محل مورد نظر فرو رود آیا غسل جنابت بر آنها واجب میشود با خیر؟

۴ نظر:

  1. ملا جان باور كن اين حرومزاده ها بدون اينكه خجالت بكشند تمام اين كارهائی را كه گفتی كمابيش انجام خواهند داد ! در ضمن ای تو روح پدر سيمكش ! احمدی نژاد ملعون كه به پينوكيو سه تا سور زده !!!

    پاسخحذف
  2. ملاحسنی عزیز
    طنز زیبای شما به واقعیت پیوست! خبر مبنی بر «آمادگی ایران برای تامین سوخت مورد نیاز ژاپن» رو بخوانید و به وقاحت این تخم و ترکه های تازی پی ببرید :))

    http://www.asriran.com/fa/news/159797

    پاسخحذف
  3. حکومت اسلامی سنجه خوبی برای میزان پررویی در طول تاریخ بشر است. یعنی بیشینه‌ی آن.

    هیچ: میزان پرویی صفر
    حکومت اسلامی: ماکزیمم

    حالا کافی است درجه بندی کنید و همه را با آن بسنجید.

    پاسخحذف
  4. ملای عزیز
    سال نو مبارک
    سالی به دور از عبا و عمامه برای ایران و همسایگان زیبا برای تو آرزو میکنم

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا