۱۳۹۰/۰۱/۳۱

اطلاعات ورزشی حضرت آقا بی‌نظیر است

بجای طنز نوشتن بهتر است اصل خبر را لینک بدهم. 
خدا پدرتان را بیامرزد که کار ما را راحت می کنید.
لامصب عجب اعجوبه ایه این مقام عظما.
توی همه چیز تکه!
فقط عیبش این است که یک کمی خنگ و احمق است و الا حرف ندارد!

۴ نظر:

  1. برادر دارند رهبر معظم را خراب می‌کنند! این سایتهای جدیدالتاسیس برای همین دایر شده‌اند و بیشتر خبرهایی که دارند یا مستقیما تخریب این یا آن روحانی است یا نوشتن اخبار و تفسیرهای قلو آمیز برای خراب کردن حضرت آقا!

    پاسخحذف
  2. SALAM MOLA JAN .INHA HAMSH AZ MOJEZATE RAHBARE DIGE.KHSH BE HALE SAADATESH.HAHAHAHAHA

    پاسخحذف
  3. اما در آخر قرآن واقعا معجزه است چرا؟


    1ـ تنها کتاب مذهبی ا ست که توسط ميليون ها مسلمان بدون فهميدن کلمه ای ازآن، بزبان عربی وغالبأ از حقظ قرائت می شود.

    2ـ تنها کتابی است که با وجود تعدد تناقضات و خلاف گوئی ها، سخنان تکراری و زائد و غلطهای فاحش، اکثر مسلمانان حتی جرات بزبان آوردن اين کاستی ها را نداشته چرا که بلافاصله گناهکارمحسوب می شوند.

    3ـ تنها کتابی است فاقد شرح وقايع به ترتيب زمانی وبخش بندی روشن موضوعات و مطالب.

    4ـ تنها کتابی است که اغلب آيه های آن بدون ا رتباط با يکديگرو هيچيک از سوره ها به موضوع ويژه ای اختصاص نيافته بلکه موضوعات مختلفی را برحسب اتفاق شامل می شود.

    5ـ تنها کتابی است که ميليون ها مسلمان به غلط براين باورند که درزمان پيامبر تدوين، درحالی که تقريبأ بيست سال پس ازمرگ او گردآوری شده است.

    6ـ تنها کتابی است که تعداد زيادی اشتباه گرامری داشته وبارها دستخوش تغيير بوده امــّا مؤمنين متعصب براين باورند که هرگز عوض نشده وخالی از هرگونه اشتباه است.

    7ـ تنها کتابی است فاقد هرگونه تئوری واقعی علمی، با وجود اين متعصبين نابينا مدعی پيش بينی تعداد زيادی از تئوريهای علمی توسط آن هستند.

    8ـ تنها کتابی است که توسط خشک مغزان متعصب به تمامی به خدای دانا و آگاه و قادر مطلق منسوب می شود درحالی که حتی ده درصد بندگان اين خدا براستی از صددرصد دستورات آن پيروی نمی کنند.

    9ـ تنها کتابی ا ست که ادعا می شود به انسانی ترين بودن، درحالی که درآن الله بارها دستورکشتن انسانی توسط انسان ديگر را صادر می کند

    پاسخحذف
  4. the link doesn't work!

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا