۱۳۹۰/۰۲/۰۳

اطلاعیه مراجع تقلید در مورد حوادث سوریه

اینجانب به نمایندگی از طرف همه مراجع تقلید اطلاعیه ای صادر میکنم که در آن علت سکوت کردن ما علمای اعلام در برابر کشته شدن مسلمانان سوری تشریح شده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت شهید پرور ایران
در پاسخ به انتقادات و اعتراضات غیر شرعی برخی عناصر سست ایمان که از مراجع تقلید خواسته اند در برابر کشته شدن مسلمانان سوری اعلام موضع کنیم باید بعرض برسانیم که اولا ما از کجا بدانیم که این خبرها صحت دارد؟ ما فقط خبرها را از طریق صدا و سیما دریافت میکنیم و گاهی هم خادم مسجد که اکثرا در مورد گرفتگی کانال فاضلاب مسجد حرف میزند و گم شدن کفش نمازگزاران.
خب. ما از کجا بدانیم که در سوریه دارند مسلمانان را می کشند. ما فقط در مورد بحرین میدانیم که خیلی دل مان خون است. ما در مورد مصر و سوریه و تونس و بورکینافاسو میدانیم که عمیقا نگران هستیم. ما فقط در مورد کشف حجاب یک دختر مسلمان در یکی از روستاهای جنوب فرانسه میدانیم که عزادار آن هستیم.
ثانیا بفرض اینکه اینگونه خبرها صحیح باشد. خب. ما را سننه؟ مگر ما مرجع تقلید مسلمانان سوری هستیم؟ به ما چه مربوط؟ این مسلمانان سوری حق شان است که کشته بشوند. اینها اصلا خیرشان به بیوت ما نرسیده و توی این سالها هیچگونه مواجب شرعیه از آن بلاد به ما نرسیده و لذا ما در این مورد دخالتی نمیکنیم.
ثالثا فرض کنید ما در برابر کشته شدن انسانها واکنش نشان میدادیم. خب. مرد مومن! تو فکر نمی کنی که بلافاصله بعد از موضع گیری ما توی ایکی ثانیه برادران اراذل و اوباش به بیوت ما حمله کرده و خاک اینجا را با توبره میبرند؟ فکر قلب ضعیف ما را کرده اید که این حرفها را میزنید؟ فکر کارخانجات و املاک و مستغلات ما را کرده اید که بعد از دستگیری ما چه بر سر آنها خواهد آمد؟ فکر متعه ها و ضعیفه های مظلوم ما را کرده اید که بعد از ما معلوم نیست چه کسی آنها را به معراج خواهد برد؟ همینطوری یک حرفهایی میزنید و عواقب آن را توجه نمیکنید. آقاجان! درست است که ریختن خون انسان گناه دارد ولی در اسلام هر چیزی راه دارد. گاهی ریختن خون انسان حرام است و در صورتیکه مصلحت باشد ریختن خون انسان نه تنها حرام نیست بلکه واجب هم هست. این چیزها در اسلام هست و خوبی دین ما این است که خیلی گل و گشاد است و مثل تنبان ننه سکینه همه چیز در آن جا می شود. بنابر این اصلا نگران نباشید و خون خودتان را کثیف نکنید و بروید حالتان را بکنید ولی وجوهات شرعیه را فراموش نکنید.
والسلام
از طرف جمع کثیری از مراجع تقلید

۲ نظر:

  1. به خدا مسخره تر از دینه اسلام تو عمرم ندیدم. که هر جا که به منفع هست قواننینه خودش رو عوض میکنه و میگه نه اصلان هچ اشکالی نداره و واجب هم هست. یک دینی که همش در مورده آب کشی , تنفر، چه جوری کردن هست. مرگ بر اسلام . خوشحالم که فهمیدم که اسلام یک دینه مزخرف هست و خودم رو از دسته این دینه تخمی راحت کردم.

    پاسخحذف
  2. محشر بود آقا!
    از خنده مُردم

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا