۱۳۹۰/۰۲/۱۲

عظما جون! اسامه بن لادن هم کشته شد

فقط جهت اطلاع عرض کردم و منظور دیگه ای نداشتم!

۷ نظر:

  1. اولا به تخمم ! كه كشته شد ! دوما از همين حالا منتظر فرار جانيان و دزدان پول و ثروت ملت فلك زده ايران با فك و فاميل به كشور های دوست و برادر جمهوری اسلامی باشيد !

    پاسخحذف
  2. بسمه تعالی.

    از نظر الله و پیروان الله اصولا سنی ها شایستگی رهبری جنود اسلام را ندارند فلذا اقدامات اسامه از نظر ما حزب اللهی ها محکوم و مرگ او را تبریک می گوییم .

    فقط شیعیان تحت رهبری آقا امام زمان به نیابت سید خراسانی و شعیب بن صالح و سید یمانی شایستگی رهبری جنود اسلام را دارند.

    از همین تریبون اعلام می کنم کلیه بمب هایی که یاران اسامه ترکاندند و کلیه سرهایی که بریدند در راه عمر و عثمان و ابوبکر و سفیانی بوده و ذره ای ثواب نداشته و اکنون آنها می گویند کاش این بمب ها را در راه شیعه ترکانده بودیم کاش این سرها را در راه آقا امام زمان بریده بودیم ... کاش امام عصر خویش را شناخته بودیم ... کاش از جنود شعیب بن صالح بودیم...کاش مثل سربازان گمنام آقا امام زمان مخالفان فتنه گر سید خراسانی که همانا محاربان الله هستند را به قتل می رساندیم...کاش...

    انشالله به زودی آقا امام زمان ظهور کرده و کل بلاد کفر توسط شعیان آل علی و منتظران یوسف زهرا با خاک یکسان، مردانشان را سربریده و زنانشان را به کنیزی مسلمین می بریم.

    پاسخحذف


  3. hoshyaresmaeil@yahoo.com

    از امام جعفر قوواد پرسیدند : پدر و مادرش به فدایت .....خروس شیعه است یا سنی ؟ و امام کمی مثلا فکرکرد و گفت : سنی است چون روزی 5 بار اذان میگوید ، یعنی قوقولی قوقول میکنه ! شیعه است چون ساعتی یک... بار صیغه میکنه !

    به این می گویند خبر یا نقل قول و حدیث 5 ستاره . دیروز که خبر کشتن بن لادن توسط کماندوهای امریکایی را تیتر زدند تازه متوجه شدم که چرا عمده سناریوهای هالیوود از کاخ سفید نشات میگیرد !

    http://www.bbc.co.uk/persian/world/2011/05/110430_u03_osama_dead.shtml

    و بعد اخبار ادامه داشت هزاران نفر در کاخ سفید جشن گرفتند . همه انگشت حیرت به دندان گزیدند که پس بالاخره کاخ سفید به وعده خودش عمل کرد و قولی را که 10 سال پیش از زبان بوش داده بود بن لادن را از سوراخ بیرون کشید و کشت...! البته اوباما اعلام کرد با مرگ بن لادن مبارزه با القاعده ادامه پیدا میکند ....و من در فکر این بودم که بالاخره خروس شیعه است یا سنی ؟!

    انواع خروس به ترتیب قیافه و اهمیت از عقب :
    خروس ارتجاعی
    خروس گفتمانی
    خروس انقلابی
    خروس لاری
    البته فراموش نکنید که از نظر پزشکی کلا گوشت خروس از هرنوعی باعث سردی میشود !

    پاسخحذف
  4. در سال 2001 بود که اون یارو جورج بوش بارها و رسما اعلام کرد : هدف امریکا از ورود به افغانستان پیدا کردن و مجازات تروریست است ! الان 2011 است و به مدت 10 سال و با تلاش تمام سرویسهای اطلاعاتی غرب و شرق وجنوب و شمال و........این جستجو ادامه داشت کسی ناامید نشد و بالاخره بعد از بلعیدن عراق و افغانستان و باز هم تلاش و تلاش.... در روز جهانی کارگرو اول ماه مه 2011 و بعد از نماز مغرب و عشاء از مسجد کاخ سفید اعلام شد : بن لادن را یافتند و زدند و کشتند و پیروز شدیم !

    مبادا فکر کنید که به دائی جان ناپلئون سور زدم و همه کهکشان راه شیری را ناپلئونی میبینم . ولی با تیتر خبر خیلی خندیدم ، به خصوص که اوباما بر ادامه مبارزه با القاعده تاکید کرده است . و همزمان مذاکره با طالبان را هم دارند . یادم نرفته که چند روز قبل از11 سپتامبر، نماینده رسمی همین بن لادن و طالبان از کشور ایالات متحده بازدید رسمی کرد با فرش قرمز در زیرپایش !

    ولی خب دنیای سیاست تابع قانون خاصی نیست به جزمنافع . اهمیت موضوع برای ایالات متحده و غرب نه در نام و شکل بن لادن و نه در عدم توانایی شان طی یک دهه برای پیدا کردن بن لادن بود . موضوع ساده تر ازهرتیتر احمقانه ایی است . دوران بن لادن تمام شد . بن لادن لازمه دوران بوش و سیاستی بود که باید توسط نئوکان ها اجرا میشد . نئوکان ها یعنی محافظه کاران نوین جناح کم تعداد ، اما با نفوذ در داخل حزب جمهوریخواه ایالات متحده آمریکا ..... این گروه در اواسط دهه 1990 در پی رویکرد لیبرالیستی بیل کلینتون اعلام موجودیت کردند. بیانیه پروژه قرن جدید ایالات متحده که در ژوئن 1997 منتشر شد انجیل محافظه کاران نوین در ایالات متحده آمریکا به شمار می‌آید.

    محافظه کاران نوین همانند جناح‌های سنتی حزب جمهوریخواه از دولت حداقل و تقویت پایه‌های تجارت آزاد جانبداری می‌کنند اما نگرش انزواطلبانه جناح سنتی حزب را رد می‌کنند. آنان همچنین با رویکرد بین‌الملل گرایانه جمهوریخواهان میانه رو که جورج هربرت واکر بوش سمبل آن به شمار می‌آید مخالف هستند. بکار گیری از ابزار قدرت و جنگ در مسیر منافعشان و تحمیل مشروط نظرات جهانی آمریکا از جمله اصول اصلی محافظه کاران نوین در عرصه سیاست خارجی و امنیتی است.

    اعلام مرگ بن لادن درشرایط کنونی نشانه هیچ چرخشی نیست جزسرپوش گذاشتن بر نقطه چینی از نقاط ضعف سیاستهای دولت امریکا در منقطه... دولت امریکا به این پیروزی ضد و نقیض و دهان پر کن نیاز داشت . والا چطور توجیه کنند که به عراق دیرتر از افعانستان وارد شدند و زودتر دموکراسی پیاده شد و افغانستان هنوز کار دارد...چنین خبری حتی بار سیاسی هم ندارد خبر فقط جنجال برانگیز و هالیوودی است و نکته ایی مثبت برای اوباما در دور بعدی انتخابات . آیا جهان بعد از بن لادن امن است ، یا اوباما به دور بعدی کاخ سفید وارد میشود

    پاسخحذف
  5. جنازه بن لادن هم اکنون در اختیار امریکاست اما..... آسوشیتدپرس گزارش داد یک مقام آمریکایی از انداختن جسد بن لادن در دریا پس از کشته شدن وی خبر داده است . خبری که سئوالات و تردیدهای بسیاری را درخصوص صحت ادعای اباما مبنی بر حذف بن لادن در ذهن ...ایجاد خواهد کرد . ولی این هم مهم نیست !

    طبق گفته اوباما اواخر روز یک شنبه عملیات شروع میشود . فرض کنیم ساعت یازده ونیم شب . من شخصا تیتر خبر را ساعت 6 صبح دوم ماه می دیدم . یعنی کل حمله و کشتن و حمل جسد برای شناسایی به امریکا و....فقط 7 ساعت زمان برده است ، مسافت بین پاکستان تا امریکا حداقل 8 تا 10 ساعت است ، از محل عملیات تا فرودگاه هم تخفیف میدیم . تنها عکس موجود در تمام جهان هم این است .

    بن لادن با لبخندی بر لب هنگام شهادت ، و محاسنی تمیز که یحتمل قبل از عملیات امریکا غسل شهادت کرده است ! اوباما هم قول مردونه داد که قوانین اسلامی را در مورد جنازه رعایت کند !

    ای که حلق و حناق بگیرید هیییییییییییییییییی! این هم مهم نیست اصلا هیچ چیز مهم نیست جز پیروزی امریکا و جشن گرفتن... در مبارزه با آدم بدااااا

    هالیوود تا همین الان چهار سناریوی مهیج در دست مطالعه دارد . دوستی نوشته بود یکی از سناریوها ممکن است دلیل انتخاب زدن بن لادن در روز جهانی کارگر باشد و یا چرا این روز ....؟ و این خبر دستاورد مهمی است که قرن بیست و یک را به تابلوی حماقت بیشتر تزئین میکند . تیتر خبر گویای همه چیز است وقتی نوشتند که "امریکا بن لادن را کشت " ...یعنی کسی حواسش پرت نشود و فکر نکنید که در این کار انگلیس یا ژاپن هم دست داشته اند ! انگیس هنوز مشغول شمارش سود ناشی از ازدواج سلطنتی است و ژاپن مشغول محاسبه ضررهای سونامی است . پس قهرمان فقط امریکا است که آدمای بد را مثل همشیه مجازات میکند و خودش پرچم دار پیروزیهای خروس لاری است !

    http://www.youtube.com/watch?v=cmN2cVOr5W4&feature=player_embedded

    پاسخحذف
  6. در پی اعلام کشته شدن بن لادن توسط دولت امریکا ، رهبر مسلمین جهان علی خامنه ای برای کاخ سفید پیامی دو منظوره ، هم تسلیت و هم تبریک ارسال کرد متن پیام به شرح زیر است :

    السلام و علیک یا اوبی و یا عمی و یا کاخ ابیضی الحسین شاسکول

    فتا البارکاالله احسن الخالقین . در مسیر مبارزه با بنیاد گرایی و ایجاد سدی برای آنجا..... ما جمیع مسلمین به برادردینی خودمان در واتیکان و اورشلیم و بقیه بلاد حماقت خیز دینی ......دست اتحاد و دوستی میدهیم و مرگ آن عزیز دل شکسته نظم نوین و پرسود را به کاخ سفید و کاخ سلطنتی باکینگهام و عروس و داماد 200 میلیون دلاری و خودمان تسلیت و به بقیه خوانندگان تبریک میگوئیم ! موجود حرف گوش کنی بود از همان روزی که همراه با سیا با شوروی اشغالگر درافتاد تا روزی که حکومت محمد ابن عبدالله را زنده کرد و تا روزی که به نظم نوین لبیک گفت .....! درست است که به قول حسین آقا رهبر مسلمین نبود ولی مسلمان که بود حالا بحث اصلی باید سر این باشد که شیعه یا سنی ......؟

    سید علی خامنه و برادران شیعه و شرکاء.....
    تهران . تاریخ قمری دست خر شوال منهای 1000

    و آخرین خبر اینکه ، سازمان مجاهدین به دنبال تحصن پرشکوه درجلوی سازمان ملل برای حفظ شرف در اشرف ، دوان دوان به روز جهانی کارگر پیوست تا سد بنیاد گرایی در عراق را با ماندن در اشرف تا آخرین نفر محکم کند . مراسم با تلاوت آیاتی از قران عجیب در کنار سرود کوبنده انترناسیونال قدیم شروع شد ..... بای الزنبق القتلت.....به کدامین گناه با فرغون کشته شد ؟

    علمای دینی جهانی هنوز مشغول تحقیق هستند که مرگ با فرغون را چه کسی سزاوار است ؟ چون خبر کشته شدن آن اسامه " مظلوم " بعد از نماز مغرب و عشاء روز جهانی کارگر از بلند گوی مسجد کاخ سفید اعلام شد و حتی تاریخ سوم و شب هفت و چهلم و سال و.....را هم اعلام کردند . حاضرین لطفا به غایبین اطلاع رسانی کنند ! پس هدف و سوژه ایی وجود ندارد .

    بدین ترتیب سوسیالسیم توحیدی ثابت کرد که اسلام چپ مارکسیسم است و رهبرعقیدتی چپ خودش .....! تازه این آخر عاقبت اسلام ارتجاعی بود وای به روزی که خروس گفتمانی هم دیگر کارائی نداشته باشد و جنس انقلابی وارد شود و یا خارج........ !

    اسماعیل هوشیار

    12 اردیبهشت 1390
    02.می . 2011
    ژنو
    http://www.tipf.info/See More

    پاسخحذف
  7. مردن بن لادن به تخم چپ رهبر وکشته شدن رهبر هم به تجم چپ تمام ضد انقلابها

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا