۱۳۹۰/۰۲/۱۷

ای کاش من هم به احمدی نژاد رای داده بودم

من اگر میدانستم این احمدی نژاد اینقدر جیگر دارد که جلوی خامنه ای می ایستد و نمیخواهد فقط تدارکچی باشد حتما به او رای میدادم!
اما من شرمنده اخلاق ورزشی خودم هستم بخاطر چند چیز:
- اول اینکه من خیلی شرمنده ام که سی سال پیش در رفراندوم سال 58 به جمهوری اسلامی رای آری دادم. همیشه از این کار خودم مثل سگ پشیمانم. اما خیلی خوشحالم که در همه پرسی قانون اساسی بخاطر گنجانیده شدن ولایت فقیه در آن رای منفی دادم.
همچنین خیلی خوشحالم که در هیچ دوره ای به رفسنجانی و خاتمی رای ندادم ولی باورتان میشه که در انتخابات ریاست جمهوری سال 60 به همین خامنه ای الدنگ رای دادم؟؟ من واقعا نمیدانم چطوری این اتفاق افتاد. ایشالله حرامش بشود. از گوشت سگ هم حرام تر!
اما خوشحالم که به بنی صدر رای دادم و او هم جلوی خمینی ایستاد. البته نایستاد بلکه فرار کرد. ولی باز هم دمش گرم!
اما هرچی فکر میکنم نمی فهمم من چرا به این وروجک احمدی نژاد رای ندادم. حقش این بود که هر دو دوره به او رای میدادم. واقعا که شرمنده اخلاق ورزشی خودم هستم.

۱۱ نظر:

  1. اطلاعیه مهم
    بسمه تعالی
    نظر به حوادث اخیر که باعث شده است عوامل استکباری جشن تفرقه در پیش گیرند و تبلیغات سو علیه سربازان اسلام به راه اندازند ، ضروریست که جهت تنویر افکار عمومی اقدام نماییم.
    به علت عشق و علاقه وافر امت همیشه در صحنه به آقا امام زمان (عج)، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران با استفاده از زبده ترین کارشناسان و متخصصین ظهور امام زمان (عج) تیم تجسس و رصد یوسف زهرا آقا امام زمان (عج) تشکیل داده و این تیم با تشکیل کمیته حقیقت یاب به این نتیجه رسیده است که آقا امام خامنه ای همان سید خراسانی است فلذا اطاعت از او اطاعت از امام زمان و اقتدا به او اقتدا به امام زمان است.
    اما برای جلوگیری از هرگونه انحراف و شبهه و فتنه ضروریست که در مورد شعیب بن صالح مدارک و شواهد به حد کافی جمع آوری شده و نظر به اینکه در روایات به ریش کم پشت شعیب اشاره شده این احتمال وجود دارد که شعیب بن صالح احمدی نژاد نباشد بلکه حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دارای صلاحیت بیشتر به واسطه ریش کم پشت تر باشد. به هر حال در روایات نقل شده است که سید خراسانی است که شعیب صالح را تبرک می بخشد فلذا تا روشن تر شدن قضایا منتظر تحقیقات تیم تجسس و رصد امام زمان سپاه پاسداران و منتظر بیانات و فرمانهای مقام معظم رهبری هستیم تا حمایت ایشان تکلیف شعیب بن صالح واقعی را مشخص نماید. فلذا از امت حزب الله می خواهیم صحنه را ترک نکنند و در انتظار فرمایشات مقام عظمای ولایت حضرت سید خراسانی به تکالیف واجب خود عمل نمایند.
    یا صاحب الزمان عجل علی ظهورک
    نصر من الله و فتح قریب.

    پاسخحذف
  2. به نفع ملت و کشوره که در این رویارویی احمدینژاد _خامنهای ،احمدینژاد پیروز از کارزار خارج بشه ،از طرف دیگر خشم و نفرت طبیعی مردم علتی شده که در این برهه حساس خیلی از ما متوجه این مسئله نباشیم و خواهان نابودی شعار گونه کلیت رژیمیم بدون داشتن وسائل مورد نیاز ... باید بدانیم جنبش سبز با ابزار موجود هرگز قادر به براندازی نیست ، آلترناتیو دیگری هم که وجود ندارد و در مقابل ،این رژیم در صورت لزوم بیشتر و بدتر از سوریه و لیبی سرکوب خواهد کرد .حال با توجه به این واقعیت ،احمدینژاد را باید یک شانس به حساب آورد که میتواند خامنه ای و بطریق اولی ولایت فقیه را کله پا بکند و پایانی باشد بر انسداد ۳۲ ساله !

    پاسخحذف
  3. يكي بگه نظر شماره1 (پيرو خط رهبر)طنز بود يا جدي.واقعا اين روزها هر چي ميشنويم بايد كلي تحقيق كنيم كه جديه يا شوخي.

    پاسخحذف
  4. امام :
    بعد از من كسي خواهد آمد كه پرچم را به دست حضرت مهدي خواهد داد

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=60:1389-06-01-14-26-04&catid=42:agha-va-mahdi

    پاسخحذف
  5. هاها... خیلی با نمک بود این پیرو خط رهبری!

    پاسخحذف
  6. mage to chand salte??????

    پاسخحذف
  7. please see that :
    http://www.youtube.com/watch?v=rU20yLSgZAI&feature=player_detailpage#t=19s

    پاسخحذف
  8. Dear mollah:just FYI ,US seal navies found some HERBAL VIAGRA from UBL'S med. drawer in her hide place in Abbotabad Pakistan,it was in the news today ,,,good subject to write something about it and post in your blog.

    پاسخحذف
  9. sorry for the mistake I mean his not her. in the second line of my comment.

    پاسخحذف
  10. http://www.youtube.com/watch?v=2RET1gSGRQc&feature=related

    پاسخحذف
  11. ملا واقعن که !!!! من از اولین روز درست کردن وبلاگت خواننده مطالبت هستم. ولی گفتی رای دادی از چشمم افتادی. جدن تو به جمهوری اسلامی رای دادی؟

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا