۱۳۹۰/۰۲/۲۶

راهکار شوهر پیدا کردن


۵ نظر:

  1. آی که خدا بیامرزد اموات جنابعالی را جناب ملا. من هم می روم و همین طوری گریه می کنم و گریه می کنم و گریه می کنم تا یک شوهری قسمتم شود و بختم باز شود و به جان عزیز شما هم دعا کنم که راه پیداکردن شوهر را بر این بنده سراپا تقصیر باز کردی
    آی خاک توی سر این دو تا زن

    پاسخحذف
  2. سلام ملا جان .
    یک چیزی هم در مورد این بنویس:
    http://www.tabnak.ir/fa/news/165220/%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%84-%D9%82%D9%85-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D9%86%D8%B4%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-+%D8%B9%DA%A9%D8%B3

    پاسخحذف
  3. ایا حماقت حدی دارد ؟

    پاسخحذف
  4. خبرگزاری فارس: نماز جمعه های آيت الله صديقی بليطی ميشود

    آيت الله صديقي، امام جمعه ي موقت تهران اعلام كرد از اين پس نماز جمعه هايي كه به امامت او برگزار خواهند شد، بليطي خواهند شد.

    به گزارش خبرگزاري فارس، امام جمعه ي موقت تهران درباره علت اتخاذ چنين تصميمي گفت: «بنده تنها امام جمعه اي در كشور هستم كه حتي افراد غير مسلمان نيز مشتاق شركت در نماز جمعه هايش هستند و اين استقبال گاهي چنان شديد ميشود كه عليرغم صفوف بهم فشرده باز هم جاي نشستن براي همه پيدا نميشود.»

    «اين موضوع نشان ميدهد كه سخنان بنده براي حضار و مخاطبين شديدن شيرين و نشاط آور است. خوب چه ايرادي دارد، مردم همانطور كه براي ديدن يك فيلم كمدي بليط تهيه مي كنند و بهاي آن را مي پردازند، براي شركت در نماز جمعه هاي بنده نيز چنين كنند؟ مگر هنر بنده بي ارزش تر از هنر آقاي دهنمكي است ؟ ايشان لبخند را بر لبان مردم جاري ميكند اما سخنان بنده علاوه بر لبخند، گاهن قهقهه ي حضار و مخاطبين را نيز به دنبال دارد.»

    «البته بنده قبل از اتخاذ اين تصميم، دستور دادم تا آمار تماشاگران فيلم اخراجي هاي 3را از بدو اكران تاكنون برايم بياورند. شايد باورتان نشود اما تعداد شركت كنندگان در دو نماز جمعه ي اخير بنده، سه برابر كل تماشاگران فيلم اخراجي هاي 3 بود و اين در حالي است كه اين فيلم ماه هاست كه بر روي پرده ي اكثر سينماهاي كشور است حال آنكه بنده در طي اين اين مدت فقط دو نماز جمعه اجرا كرده ام.»

    امام جمعه موقت تهران در پايان افزود: «خوب با اين تفاصيل آيا روا نيست كه بنده نماز جمعه هايم را بليطي كنم؟ البته قصد بنده از بليطي كردن نماز جمعه، اندوختن مال نيست بلكه بخش اعظمي از درآمد حاصل از فروش بليط صرف بهبود كيفي خطبه ها خواهد شد و من مطمئن هستم كه هموطنان عزيز در قبال خريد بليط، لحظات شاد و مفرحي در نماز جمعه خواهند داشت و چيزهايي خواهند ديد و سخناني خواهند شنيد كه در فيلم هاي دهنمكي كه هيچ، حتي در آثار كمدين هاي بزرگ سينماي جهان نيز چارلي چاپلين و جري لوئيس و لورل و هاردي نيز نخواهند يافت.»

    پاسخحذف
  5. نوشته های زنی که از همه مردها کیر خورده


    سکسولوژی زنانه: انواع مرد
    2011 بدست نسوان

    مرد دوست داشتنی، کودک ، دلقک: این دسته شما را می خندانند و گوله نمکند.نمی خواهند به شما تسلط داشته باشند و خودشان را بالاتر از شما نمی بینند،هیچ حمایتی هم نمی کنند حتی ممکن است مجبور شوید خرجشان کنید. اما این کار را با اشتیاق خواهید کرد، چون این مردها دوست داشتنی هستند. نگهداری از این مردها مثل داشتن یک توله سگ پشمالو است که در برابر دزد از شما دفاع نمی کند اما اگر توپ را پرت کنید با شما بازی می کند. این مرد برای زنهای ضعیف و آویزان اصلا مورد مناسبی نیست.

    مرد زندگی ، آقا ، پدر ، معلم ، حامی: این گونه ی رو به انقراض از مردها مثل آینه دق می مانند. همیشه برای اصلاح کردن اشتباهات شما آماده اند. دانای کل هستند، شما را هم زیاد داخل آدم به حساب نمی آورند.به شدت حوصله سر بر ولی قابل اطمینان هستند، داشتن آنها مثل داشتن سگ های اسکیمویی است که در سرما و برف بار را می کشند . اگر خیلی میخواهید ازدواج کنید و همه ی بار تان را روی دوش کسی بیاندازید این مردها مورد مناسبی هستند

    مرد عاشق، زخم خورده، پریشان : خسته و ضعیفند. چشمها از حدقه بیرون آمده و هر لحظه ریق رحمت را دارند سر می کشند. به شدت احساساتی . می توانند ساعتها توی چشم شما نگاه کنند و دوستت دارم بگویند و آنقدر که استفراغتان بگیرد.این مردها اصولا به هیچ دردی نمی خورند اما می توانند برایتان یک دفترچه شعر بگویند. داشتن اینها مثل داشتن یک سگ بیمار و رو به موت حس انسان دوستی شما را ارضا می کند

    مرد فرهیخته، لاغر، عینکی : بسیار ظریف و دانشمند است. می توان با او در مورد دکارت و رنه مگریت ساعت ها صحبت کرد. به جز گیجی فلسفی ( و گاه انزال زود رس) مشکل خاصی ندارد. البته گیجی فلسفی اش همان قدر که شما را مجذوب می کند در نهایت هم ممکن است شما را از زندگی او حذف کند. چون این مرد نمی داند دنبال چه چیزی می گردد و بین اسپینوزا و میشل فوکو و عمه بلقیس نوسان می کند. او خوب حرف می زند. داشتن این مرد مثل داشتن سگی است که آواز می خواند.

    مرد وحشی ، نر ، سکسی، راننده کامیون: این مردها فقط یک موجود نر هستند. کلا نه اهل شعر و شاعری اند و نه علم و دانش سرشان می شود اما عضلات خوبی دارند. مغزشان تعطیل است ولی تستسترون خونشان فرمان را در دست دارد. توی رختخواب محشر هستند حتی اگر آدم را درد بیاورند. اگر کسی به شما نگاه چپ کند چانه اش را پایین می آورند . اما ممکن است این کار را با خود شما هم بکنند. داشتن آنها مثل داشتن یک سگ ژرمن شپرد خوب و درنده می ماند

    مرد اسطوره ای ، مرد رویاها، مرد کامل :تمامی مشخصه های مردهای بالا را بطور همزمان دارد. گاهی دلقک است وگاهی فرهیخته ، پایش بیفتد شعر هم می گوید. شب توی گوشتان زمزمه می کند و روز نمی گذارد آب توی دلتان تکان بخورد. بر خلاف سایر مردها او هیچ کم وکسری در هیچ زمینه ای ندارد.این مرد مردی است که وقتی می بینید بلافاصله می فهمید که مرد آرزوهای شما ست. تنها مشکل این است که او همه ی این نقشه ها را چیده که شما را خر کند و در نهایت هم می گذارد می رود ، یا زن و بچه دارد و یا اساسا وجود خارجی ندارد و شما خواب دیده اید.

    آهان .. درمورد سگ… این مرد هیچ شباهتی به هیچ گونه ای از سگ ندارد. اما شما معمولا

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا