۱۳۹۰/۰۲/۲۹

شکایت بازرسان آژانس بین المللی از سرقت لب تاب شان در ایران

در خبرها امده که عده ای از بازرسان آژانس نظارت بر فعالیتهای هسته ای بعد از سفر به ایران شکایت کرده اند که وقتی به دست به آب رفته بودند برادران اطلاعاتی و سپاهی از فرصت استفاده کرده و لب تاب آنها را دزدیده اند و داخل جیب کت آنها را نیز به جالباسی آویزان بوده خالی کرده اند و خودکار و مقداری پول خرد و یک دستمال اندماغی را به سرقت برده اند.
امروز رئیس آژانس به ایران اعتراض کرده که این چه وضعش است؟ ما جرات نداریم از دست شما یک مستراح برویم. از این به بعد بازرسان مان را پن پرز می پوشانیم که دیگر مجبور نباشند در طول مدت سفرشان به دست به آب بروند.

۲ نظر:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=1reqOGEmuig&fmt=18

    پاسخحذف
  2. بسم الله غاصم الجبارین

    لازم است به اطلاع امت شهید پرور برسانیم طبق اطلاعات واصله از سازمان اطلاعات و امنیت سپاه عده ای از دانشمندان معلوم الحال سازمان هواشناسی اروپا به محاربه با خدا برخواسته از نزول باران در بلاد اسلامی ممانعت به عمل آورده اند.

    طبق اظهارت فرمانده عملیات تجسس سپاه مدت مدیدی بود که علما ، روحانیون و مداحان خاندان عصمت و طهارت به خواندن نماز ودعای نزول باران و تضرع به درگاه حضرت حق مشغول بودند ولی از نزول باران خبری نبود که موضوع جهت بررسی به ستاد خبری اداره اطلاعات سپاه گزارش شد و سر انجام مشخص شد که جمعی از کارشناسان و دانشمندان بلاد کفر از نزول باران بر بلاد مسلمین ممانعت میکنند و به محاربه با خداوند تبارک و تعالا برخواسته اند.

    لذا از امت شهیدپرور تقاضا می کنیم جهت عملیات استشهادی علیه سازمان هواشناسی بلاد کفر داوطلب شده مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بکوبند.

    نصر من الله و فتح قریب

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا