۱۳۹۰/۰۳/۱۰

چرا نباید بگذاریم هواپیمای حامل خانم مرکل از بالای سرمان عبور کند؟

آقا جان ! من قاطعانه از این کار جمهوری اسلامی حمایت میکنم که نگذاشت هواپیمای خانم مرکل صدر اعظم آلمان از آسمان ایران عبور کند. به پنج دلیل این کارشان خوب بود:
اول اینکه اصولا صحیح نیست هواپیمای حامل خانم ها از بالای سر مردم همیشه در صحنه و امت مومن و متعهد ایران عبور کند. ناسلامتی مردم موقع دعا کردن دست هایشان را به سوی آسمان بلند میکنند و از خدا حاجت میخواهند و درست نیست که در همان لحظه  یک خانم با لنگ و پاچه بیرون ریخته از بالای سرشان عبور کند و خدای ناکرده دعاهایشان به جای دیگری اصابت کند.

دوم اینکه این کار باعث میشود آلمان ها و دیگر کشورهای اروپایی مقابله به مثل کنند و مثلا هواپیماهای حامل مقامات جمهوری اسلامی را آنقدر در آسمان علاف کنند تا مجبور باشند بجای عبور از بالای اروپا مسیرشان را عوض کنند و از بالای قطب جنوب و سپس اقیانوس آرام و بعد اقیانوس منجمد شمالی دور بزنند و ممکن است توی این مسافت طولانی پاهای مسولین ایرانی باد کند و یا هواپیمایشان  بنزین تمام کند و سقوط کند و ما از دستشان راحت شویم.

سوم اینکه هرچقدر جمهوری اسلامی از این کارها بیشتر انجام دهد کشورهای خارجی بیشتر به شرارت این حکومت پی میبرند و با یکدیگر علیه این نظام بیشتر متحد میشوند. خدا را چه دیدید. شاید همین کار سبب خیر شد و آسمان ایران را منطقه ممنوعه اعلام کردند و همان بساط قذافی را سر آقایون پیاده کردند.

چهارم -آخ که دلم خنک شد. این آلمان ها حق شان بود که علاف بشوند. یادتون هست برای یک ویزای توریستی  به آلمان چقدر پسر خاله من را در جلوی سفارت شون در تهران علاف کردند؟

پنچم - دلیل پنجم هم یادم رفت.

۷ نظر:

  1. آدلف هيتلر۱۳۹۰/۳/۱۱, ۴:۵۰

    ولي اون قسمتش عقده من هم هست كه جدا پدر پسر خاله من (يعني پسر باجناق بابام، يا به عبارتي پسر شوهر خواهر مامانم ويا همون داداش دختر خاله ام...) را براي ويزاي تحصيلي درآوردند.

    پاسخحذف
  2. فرق ميان حوري بهشتي و صيغه چيست ؟

    اولي در استخدام خداست و دومي در استخدام بنده خدا !!!!!!

    پاسخحذف
  3. ملاجان: باسلام امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشی. غرض فقط عرض سلام و تجدید ارادت است و تشکر از نوشته های خوبی که می نویسی و در این روزگارنحس شادمان می کنی.
    با مهرو ارادت همیشگی
    ایرج

    پاسخحذف
  4. خاک بر سر رژیمی که حتا از تشییع جنازه یک پیرمرد 81 ساله هم می ترسد
    جمهوری اسلامی ترسوترین و بزدل ترین حکومت در تمام جهان است . این رژیم حتا از مرده مخالفانش هم هراس دارد . در خبرها آمده است که مأموران اطلاعاتی ولایت فقیه از خانواده شادروان سحابی خواسته اند که مراسم تشییع را یک ساعت زودتر و در لواسان - و نه حسینیه ارشاد ! - برگزار کنند . این آخرین پرده از نمایشهای بزدلانه جمهوری اسلامی است . رژیمی که از مراسم تشییع ورزشکاران و سیاستمداران مخالف می ترسد ادعا دارد که نقش ژاندارم منطقه را ایفا می کند در حالی که توان برقراری یک امنیت توأم با آرامش را حتا در خیابانهای پایتخت خود هم ندارد !
    برای همین است که باید گفت : خاک بر سر رژیمی که حتا از تشییع جنازه یک پیرمرد هم هراس دارد ..

    پاسخحذف
  5. در پیدا کردن واژه برای توصیف علت مرگ هاله بمن کمک کنید ...



    می‌خواهم بگویم جنایت ، می‌بینم کم است . خیلی کم است برای وصف این ماجرا . بگویم فاجعه ، باز می‌بینم حرفم را درست حسابی نزده‌ام . نمی‌دانم ، شاید هم از بس در تمام این روزها درباره جنایت و فاجعه و قتل حرف زده‌ایم دیگر معنی‌هایشان برایمان کمرنگ شده . واژه‌هائی که یکروز بکار بردنش مو به تن هر بنی بشری راست می‌کرد حالا امروز اینقدر عادی و راحت و هر روزه ، جا و بی‌جا از دهنمان درمی‌آید که نه انگار به معنائی که پشتش خوابیده . شاید هم بعد از شنیدن خبر مرگ دختر در تشییع پدر هنوز آنقدر شوکه‌ام که ذهنم واژه‌ای پیدا نمی‌کند برای وصف ماجرا ...

    گاهی اتفاقی می‌افتد که از قبل توی ذهنت زمینه‌اش را داری . مثلاً حداقل یکسال هر روز در ضمیر ناخودآگاهمان انتظار دستگیری موسوی را داشتیم . وقتی که دستگیر شد اتفاقی بود که مدتها قبل توی ذهنمان رخ داده بود . چیز جدیدی نبود . شاید برای همین هم از واژه‌ها و عبارتها راحت استفاده کردیم . دستگیری‌اش برای جنبشمان یک اتفاق روزمره بود . ده روز بعد از شکل گیری جنبش وقتی در تجمعات شهید می‌دادیم هم همینطور شد . شهید دادن هم برایمان روزمره شد . و استفاده از واژه‌ها راحت . اما امروز یک دفعه پا می‌شوی می‌بینی دختر را در مراسم تشییع پدر کشته‌اند . چه فرقی می‌کند که با چی ؟ با مشت ، با لگد ، با پنجه بوکس ، با هرچی ؛ کشته‌اند . سی سال ات که همه می‌گویند از این جمهوری اسلامی هر کاری برمی‌آید ها ، ولی انگار نمی‌توانیم باور کنیم . واقعاً همه کار ؟ هر کاری و فقط برای بقا ؟

    من نمی‌دانم اسم این ماجرا را چه بگذارم . نمی‌دانم از چه صفتی برای وصفش استفاده کنم . ولی ماجرائی که بر هاله گذشت همانی نبود و نیست که به سیاق معمولمان فقط گوشه‌ی عکسش را روبان سیاه یا سبز بزنیم و بگذاریم در صفحاتمان . نمی‌دانم ، شاید برویم قدری نفس بکشیم بعد دوباره به ماجرا نگاه کنیم بهتر باشد . نفس‌های عصبانی . دیروز برای مطلبم دنبال عکس سحابی می‌گشتم ، امروز برای دخترش ، فردا برای ... ؟؟؟ و بمن می‌گویند فحش نده . حالم بد است ...

    پاسخحذف
  6. یک مشت گدای عرب از راه رسیدند

    در میهن پر رونق ما خانه گزیدند

    با روضه و با روزه در این باغ پر از گل

    چون گاو دویدند و چریدند و خزیدند

    با چوب و چماق وقمه و دشنه و چاقو

    سر ها بشکستند و شکمها بدریدند

    گفتند که این منطق ؛ اسلام عزیز است

    اینان که سیه کار تر از شمر و یزیدند

    بستند ز نفرت در دانشکده ها را

    استاد و مبارز همه در بند کشیدند

    آنگاه به صحن چمن دانش و فرهنگ

    هر جمعه چنان گلهء بز غاله چریدند

    با چرک و شپش لشگر جرار گدایان

    از سامره و کوفه و بیروت رسیدند

    روزیکه جوانان وطن در صف پیکار

    لبخند زنان ذائقه مرگ چشیدند

    امروز سرافراشته درعین وقاحت

    این مرده خوران مدعی خون شهیدند

    اینک همه با غارت این مردم بدبخت

    گویی شرف گمشده را باز خریدند

    با زور و ریا کاری و دزدی و تقلب

    بر قامت دین جامهء تزویر بریدند

    موسیقی شان شیون مرگ است و گدایی

    این کوردلان دشمن شادی و امیدند!

    کوته نظران قاصد دوران توحش

    بر سقف جهان تار خرافات تنیدند

    جز مفت خوری مرده خوری نوحه سرایی

    مردم هنر دیگری از شیخ ندیدند

    اکنون که سفیهان همه در مسند جاهند

    اکنون که فقیهان همه چر منگ و پلیدند

    در میهن ما . منطق اسلام . چماق است

    دزدان همگی پیرو این دین مبین اند

    پاسخحذف
  7. آگهى استخدام ...

    وزارت اطلاعات جمهورى اسلامى ، بمنظور تحقق جامعه مدنى ، تخصص هاى مشروحه ذيل را ، با حقوق و مزاياى مكفى ، به همكارى دعوت مى نمايد :
    1-- متخصص بيهوشى
    داوطلبان بايد حد اقل داراى درجه فوق ليسانس در رشته چماقدارى باشند ، كسانى كه داراى ده سال تجربه مفيد در بيهوش كردن دگر انديشان و انتقال آنان به خانه هاى امن ونيز كسب اقارير لازم باشند، ارجحيت خواهند داشت .

    2 -- كابوى اسلامى
    فوق ليسانس طناب دارى از مدرسه عالى طناب دارى ، با حد اقل دوازده سال تجربه مفيد و عملى در ربودن و خفه كردن فعالين سياسى و نويسندگان و عناصر ضد انقلاب .
    تبصره : داشتن سوابق چاقو كشى و التزام عملى به ولايت فقيه براى كليه داوطلبان الزامى است
    واجدين شرايط مى توانند در خواست خود را بانضمام مدارك لازم و چهار قطعه عكس ريش دار ، به واحد امور ادارى و استخدامى وزارت اطلاعات ، ارسال دارند . سر پرست واحد امور ادارى و استخدامى : الاحقر : سيد چنگيز

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا