۱۳۹۰/۰۳/۱۱

این رژیم فقط با زور اسلحه و بمباران هوایی از بین میرود نه با الله اکبر گفتن

تا زمانی که مردم به این نتیجه نرسند که با یک مشت حیوان درنده بی رحم و وحشی و قاتل و جانی و زبان نفهم و شرور طرف هستند و نه یک حکومت دیکتاتوری معمولی وضعیت همین است که هر روزه می بینیم.
 هر روز یک جنایت هولناک را مرتکب میشوند و مردم فقط بر بام پشت بامها الله اکبر میگویند. بابا جان چرا با خودتان تعارف میکنید. اینها گوششان به این حرفها بدهکار نیست. اینها صدای اعتراض خیابانی و متینگ و تحصن و این جور چیزها را نمی فهمند. اینها فقط حرف زور را خوب متوجه میشوند. باور کنید فقط با بمباران هوایی پادگان های سپاه این حکومت عقب نشینی میکند. تا زمانی که  چند تا موشک کروز به بیت رهبری نخورد وضع مملکت همین آش است و همان کاسه. 
با تداوم  وضعیت فعلی شما هر روز بیشتر قربانی میدهید و این حکومت وحشی عطش بیشتری برای شرارت احساس میکند.  به چه زبانی بگوییم که تظاهرات خیابانی جواب نمیدهد. این حکومت وحشی تر از ان چیزی است که شما تصور میکنید. کدام نظام دیکتاتوری را سراغ دارید که فرزند داغدار را در مراسم تشییع جنازه پدرش با لگد و ضربه آرنج بکشند؟ واقعا در کجای تاریخ چنین چیزی را سراغ دارید؟  باید شمشیر را از رو بست و این غده سرطانی را ازبین برد.

۲۹ نظر:

  1. amol een ja ye like bezar mesl facebook een matlab emrooz shoma sad ta like dareh

    پاسخحذف
  2. ملا جان دارم ازت نا امید میشم. پرسید کدام نظام دیکتاتوری فرزند را در هنگام مرگ پدرش بقتل میرسانند.به اسلام عزیز مراجعه کن فاطمه را چطوری به پهلوش زدند و کشتند.این هم فاطمه زمان ماست روز وفات این فاطمه را باید روز وفات رژیم اخوندی جشن بگیریم وتولدش را روز زن.

    پاسخحذف
  3. رژیم قبلی را هم همین طوری از بین بردند نتیجه اش چه شد؟تا وقتی که فرهنگ مردم اصلاح نشود نسل های کهنه از بین نروند و روح دموکراسی خواهی رواج پیدا نکند شاید شکل رژیم ها عوض شود مثلا از شاهی به جمهوری اسلامی اما همین آش و همین کاسه خواهد بود.حالا شما میخوای به بیت موشک بزن به ذهن مردم کهنه پرست و خشک مذهب هم میتونی موشک بزنی؟میتونی ایدوئولوژی را از بین ببری؟نه تا وقتی کار فرهنگی و سیاسی نشود و مردم خود روحیه ی دموکراسی پیدا نکنند ایران همین است که هست!

    پاسخحذف
  4. یعنی شما میگی چیکار کنیم؟بریم موشک کروز تهیه کنیم یا جنگنده بمب افکن یا باید بریم به ناتو التماس کنیم توروخدا بیایید رو سر ما بمب بریزید؟در وحشی بودن اینا شکی نیست اما بجای بمب و موشک باید یک کم هم نه یک عالم شهامت و احساس مسئولیت و اراده برای خودمون دست وپاکنیم.چیزایی که فعلا تو ایران نایابه مگر در اوین و گوهردشت و زندانهای دیگه.

    پاسخحذف
  5. جنبش سبز ایران دارای خطای استراتژیک است!
    هفته پیش نپال بودم و دیدم که این مردم ابتدایی و عموما بی سواد نپال از ما خیل ایرانیان فرهیخته و دانشگاه دیده بسی جلوتر بودند!آنها دقیقا می دانستند که چکار دارند می کنند! گویا قرار بوده هیئت حاکمه قدرت را پس از دو سال تحویل دهد ولی اینکار را نکرده و الان هشت سال است که بر مسند مانده است. مردم نپال هر هفته یکی دو روز را در اعتصاب و تظاهرات بسر می برد. یکی دو روز قبل از روز اعتصاب , توسط احزاب و گروه های مخالف توسط اعلامیه و یا حتی بصورت شفاهی تاریخ اعتصاب و یا بقول خودشان "استرایک" به مردم کوچه بازار اعلام می شود.در روز اعتصاب هیچ تاکسی و وسیله نقلیهای حتی موتور سیکلت حق تردد در خیابان های اصلی و فرعی شهر را ندارد و الا با بازخواست گروه های مردم که در سر چهار راه ها و معابر جمع شده اند مواجه می شود. تمام مغازه ها بسته می شوند و آنهایی که مشکل مادی دارند به احترام اعتصاب, کرکره مغازه خود را تا نیمه پایین می کشند. کارمندان دولت همه بر سر کار های خود می روند ولی بخش خصوصی فعالانه از فعالیت خود داری می کند. یک روز موتور سیکلتی را کرایه کردم تا با آن به گشت در کوههای اطراف بروم. اولا که صاحب موتور سیکلت از کرایه موتور به من امتناع کرد ولی عاقبت چون توریست بودم با عنوان این که مسئولیت آن بر عهده خود توست آن را به من کرایه داد. نیروی ضد شورش جابجای شهر پخارا حضور داشت ولی هر جا که پلیس بود مردم نبودند و هرجا مردم بودند پلیس نبود! ولی در عوض همه جا پر از اعتصاب بود! باری در مسیر کوتاهی که از خیابان های شهر می گذشتم در سه نقطه توسط جوانان و مردم خشمگین متوقف شدم ولی آنها بعد از اینکه من برایشان لبخند می زدم و با نشان دادن علامت پیروزی به آنها می گفتم که توریست هستم با احترام و شادی به من اجازه می دادند تا عبور کنم. این برنامه دو الی سه سال است مه همچنان بدون خستگی ادامه دارد. آنها مانند آقای خاتمی نبودند تا بجای مردم از هیئت حاکمه بخاطر جنایت های انجام شده عذر خواهی کند! نمی دانم ایشان کی این ملت را بحال خود خواهند گذاشت! بنظر می رسد آقای خاتمی با اینبار با ماسک شورای هماهنگی پنهانی بیانیه می دهند


    ما کشوری دیکتاتور خیز داریم. هر گروهی که بر سر کار بیاید ولو سبز هم باشد با شنیدن بوی نفت فیلش یاد هندوستان می کند و دیکتاتوری را آغاز خواهدکرد. در چنین کشوری اگر قرار باشد برای مبارزه با دیکتاتور به خیابان بیاییم باید هر روز خدا را در حال تظاهرات و درگیری های خیابانی باشیم!

    شما فرض کنید آن پانصد هزار نفری که در روز 25 بهمن بیرون آمده بود دست به اعتصاب زده بود, یعنی جنبش سبز تنها در شهر تهران پانصد هزرا نفر نیروی میدانی دارد و نیروهای نیمه فعال را خدا عالم است!. حال اگر این نیرو دست به اعتصاب زده بود با توجه به اینکه با اعتصاب یک نفر کار دو نفر دیگر هم می خوابدببینید چه نیروی عظیمی و با چه قدرت شگرفی وارد عرصه سیاسی ایران می شد. جنبش سبز دارای خطای استرتژیک است. هفته پیش نپال بودم چنان این مردم نپال با انجام اعتصابات برنامه ریزی شده و با چاشنی تظاهرات خیابانی قشنگ دولت نپال را بستوه می آوردند که من حظ کردم. ولی در ایران فقط تظاهرات پر هزینه را چسبدهاند و ول هم نمی کنند! جین شارپ می گوید بابا !آنچه در ایران انجام می گیرد جنگ نرم نیست! مردم ایران باید بسوی روش های نیرومند و کم هزینه مبارزات مدنی بروند و تظاهرات خیابانی نمی تواند تنها راهکار جنبش سبز باشد.
    آقایان توقع دارند که یک نفر بیاید و حقوق اعتصاب کنندگان را بدهد تا آنها مردم را دعوت به اعتصاب کنند!دریغ از یک روز اعتصاب عمومی که در طول این مدت مدید اعلام شده باشد. در عوض تهییج احساسی مردم وصدور بانیه های پر از آه ناله و شیون و نفرین در دستور کار بوده است. حالا هم که یک شورای بی نام و نشان تازه دارد دنبال دوران طلایی امام راحل می گردد!

    پاسخحذف
  6. حق با ملاست ،این رژیم اهریمنی و خونریز ،به غیر از یک حمله نظامی توسط ناتو از هیچ راه دیگری از پا در نمی اید و هر روزی که بماند ضررش به مراتب بیش از حمله نظامی است .این صدماتی که این رژیم منحوس به ایران زده کدام نیروی خارجی قادر بود این همه آسیب به ایران برساند؟ .چپاول ثروت ملی ،کشتن مردم ،ویرانی مملکت ...

    پاسخحذف
  7. برادر جان کسی که بعد از 32 سال حکومت آخوندی هنوز برای اعتراض می‌رود پشت بام الله اکبر می‌گویند شعورش بیشتر از این نیست که لیاقت حکومت بهتری داشته باشند. برادر جان این گاگول‌ها هنوز وقتی اعتصاب غذا می‌کنند نامش را می‌گذارند "روزه سیاسی"! آخه تو کسی رو که تا این حد گاگول تشریف دارد لایق حکومت بهتری می‌دانی!؟

    پاسخحذف
  8. ملا حسنی خارج نشین جرات داری بیا ایران زندگی کن و حرف از حمله نظامی به ایران رو بزن اینجا ایرانه و هر کسی بخواد به کشور من تعرض کنه دستشو قطع میکنم وطنم ای هستیه من شورو سر مستیه من ...........

    پاسخحذف
  9. بخدا از روز اول به همه گفتم اینا رو فقط باید کشت ولی مگه سوسولها میفهمند تازه منو متهم میکردن که از عوامل رژیم هستم و میخوام جنبش رو به خشونت بکشم حقشوونه بزار بزنن تو اون سر سوسول الکی دمکراتشون تا بفهمن که واقعیت دنیا اینه نه خیال بافیهای یه مشت کسخل دمکرات که رفتن آمریکا لب ساحل فلریدا دارن حال میکنن و واسه ما خیال بافی میکنن بابا اینجا ایرااااانه سر زمین طالبان نه آمریکااااا

    پاسخحذف
  10. ناشناس 3 حرف شما که باید فرهنگ مردم درست شود کاملا صحیح است اما یک مانع بزرگ دارد: رژیم جمهوری اسلامی که هر روز بیشتر این فرهنگ را به انحطاط میکشاند. با یک غده سرطانی که به خیلی جاها متاستاز داده مواجه هستیم، شیمی درمانی تنها دیگر اصلا چاره ساز و کافی نیست. این غده حتما باید جراحی شود حتی با دادن هزینه گزاف. وضع روحی روانی مردم و کشور بسیار خرابتر از آنی است فکر میکنیم. بر روی بسیاری مشکلات هنوز سرپوش هست و خبر نداریم که آب خیلی از سرمان گذشته. استثنائا با این ملا موافقم، نباید گذاشت ترس از بدتر شدن وضع ما را هرچه بیشتر در مرداب فرو ببرد و عاقبت کارمان را بدتر و بدتر کند. مرگ یکبار، شیون هم یکبار

    پاسخحذف
  11. in akhondaro bayad ba selah sarnegoon kard va bas......

    پاسخحذف
  12. سلام ملا جان

    صحبتهای آقای مشیری در این باب شنیدنی هست.ایشون با شما هم عقیده هستند
    لینک را براتون میزام
    http://www.bahrammoshiri.com/home/Audio/BMoshiri_060111.mp3

    به امید آزادی

    پاسخحذف
  13. جناب ملا درکانادا نشستن وآرزوی حمله نظامی به ایران کردن کار سختی نیست ولی چنین درخواست ونظری بسیار غیرواقعی واحساسی است وشمارا درکنار افرادی چون جان بولتن از رده خارج وفرقه رجوی قرار می دهد .. البته این راهم نشان می دهد که شما به ازواقعیات تاریخی کاملا بیخبر هستید.... این رژیم جنایتکار وسرکوبگر راتنها می توان با جنبش متداوم مدنی مجبور به عقب نشینی کرد وچنین هم خواهد شد ولی چه زمانی؟ سیرتحولات تاریخی را نمی توان پیش بینی کرد.. بهرصورت از اینکه شما جنایت اخیر رژیم را فرصتی یافتید که به دل مانده هایتان را بروز دهید خود جای خرسندی است ونشان دهنده این واقعیت که جنایعالی درزمره اندک طرفداران سرنگونی هستید..... بفرمائید این گوی واین میدان...... بمباران کنید ومردم بکشید.. البته به شخص شما ودوستانتان چیزی نمی ماسه پس زیاد هم خوشبین نباشید وسعی کنید نوشته هایتان اینقدر از واقعیت ها به دور نباشد... موفق باشید

    پاسخحذف
  14. جناب آقای ملا حسنی خارج نشین بی ناموس بی وطن دفعه آخرتان باشد که شکر اضافی تناول میفرمایید و واژن مادر گرامیتان را به یاده ما میاورید
    مردم این سرزمین در طول تاریخ با شکوه خودشون هرگز سر جلوی بیگانه خم نکردند و نخواهند کرد

    پاسخحذف
  15. هر طرف که به قضیه نگاه کنیم سرنگون کردن این نظام از اصلاح کردن آن کم هزینه تر است


    براستی ۲۰ سال هزینه و وقت برای اصلاح نظامی که در مدت سی و دو سال از عمر نکبت بار خود ، دستانش به صد ها جنایت علیه بشریت آلوده است کافی نیست ؟ حکومتی که اگر فقط و فقط در یکی از جنایات کشتار ۶۷ ، قتلهای زنجیره ای ، کوی دانشگاه ، قتلهای برون مرزی ، تجاوز در زندانها ، قتل و عام معترضين در خیابانها ، فسادهای گسترده مالی ، در یک دادگاه صالحه محاکمه شود باید انحطاط آن از صدر تا ذیل اعلام شود .
    .
    در این ۲۰ سالی که ما در مرگ مغزی بسر میبردیم و هوس اصلاح نظامی را در سر می پروراندیم که خودش بارها نشان داده که نه تنها اصلاح پذیر نیست ، بلکه روز به روز حلقه ی جنایت و رعب و وحشت را تنگتر میکند ، بیش از ۲۰ کشور به آزادی ، دموکراسی و مردم سالاری رسیدند !!
    .
    در جایی که فقط خود سوزی یک جوان جرقه انقلاب عظیمی را میزند و نظام جابر را سرنگون میکند ، شوراهای اپوسیزیون نمای ما بیانیه میدهند و از دوران امامی میگویند که در زندانهایش برای اعتراف گرفتن از یک متهم ، به زنش در جلو چشم بیش از ۴۰ نفر تجاوز شده است ! بدون شک اگر مماشات و سهل انگاری ما نبود هیچ شورایی به خود جرات نمیداد که بعد از ۲ سال تجاوز و قتل و زندان ، در بیانیه هایش از دوران امام بگوید و یا در نامه هایش از خامنه ای جنایتکار طلب بخشش نماید .
    .
    یک بار برای همیشه باید باور کنیم جای مرده در قبرستان است ، آیا بوی لاشه گندیده ی نظام دستاربندان را حس نمیکنید ؟ این مرده را دم عیسی هم روح نخواهد بخشید . تا بیش از این فضا را آلوده نکرده باید دفن شود .
    .
    بیش از چند ماه است که میشنویم چرا مصر و تونس توانستند اما ما نه ؟ ما که بنیانگزار جنبشهای نوین خاور میانه بوده ایم همچنان در حال درجا زدنییم ؟ دلیلش بسیار ساده است ، آنها به مانند ما اپوسیزیون هایی نداشتند که هنوز بعد از گذشت ۲ سال نه در سایتهایشان و نه در تلویزیون هایشان نامی از شعارهای واقعی مردم در کوچه و خیابان را نبردند که هیچ ، بلکه شعار مردم را به میل خود تغییر هم بدهند ، نداشته اند .
    .
    دوستان ، عزیزان ، هموطنان . زیاد دور نیست رسیدن به آن مرحله که وقتی آیندگان تاریخ پر از محنت ما را مرور کنند ، بر مماشات و تعلل ما با دشمن خانگی لعنت نفرستند . چه بخواهند و نخواهند ، به دست ما یا بدست غیرتمندان بعد ما این نظام سرنگون خواهد شد ، اما روسیاهی برای نظامی میماند که شهروندانش را میکشت و مردمی که کنار دست ظلم نشسته بودند و لب خاموش داشتند !
    .
    باور کنیم سرنگون کردن این نظام به همانقدر که اصلاح آن سخت است ، ساده است . فقط باید بخواهیم ، اگر بخواهیم اگر …

    پاسخحذف
  16. تنها راه پیشبرد و پیروزی جنبش سبزفراگیر شدن مبارزه به عموم مردم و در نتیجه مبارزات قدرتمند مدنی و بویژه اعتصابات سراسری است بنابراین فعالین جنبش سبز باید در کنار کارهای وبلاگی و اینترنتی با تمام توان ایده های جنبش را با گسترش شعار نویسی، گفتگو با مردم در محیط های مختلف خصوصی و عمومی، پخش اعلامیه و تراکت و نشریات اینترنتی و غیر اینترنتی جنبش و امثالهم، به میان مردم بجان آمده ایران ببرند تا هم تبلیغات سراپا دروغ حکومت رذل ولایت فقیه را خنثی کنند و هم مردم را برای مبارزات موثر مدنی بسیج و متشکل کنند. این همان خط مشیی است که موسوی عزیز نیز بارها در بیانیه هایش بر آن تاکید کرده است. باور کنید که حتی جنگ مسلحانه هم که میتواند یکی از اشکال مبارزه با حکام درنده خو و فاشیست باشد تا پشتوانه قوی و گسترده نداشته باشد منجر به پیروزی نخواهد شد. عدم ارتباط و پیوند فعال و ثمربخش با اکثریت مردم یکی از مهمترین ضعفها و دلائل جنبش مبارزاتی در ایران بوده وهست. بیائید همانطور که سایر جنبش های منطقه از ما الگو گرفتند ما هم ازاتحاد گسترده و خشم با شکوه مردمی و شیوه های مبارزاتی آنها الگوبگیریم دست همت و غیرت مندی به هم بدهیم و رژیم سفاک و خون آشام ولایت فقیه را سرنگون و میهن عزیزمان را از اینهمه درد و رنج و فلاکت رها کنیم! دیگر مجالی برای سکوت و انتظار نیست، با تمام توان بپا خیزیم! ایمان دارم که ما هم میتوانیم!

    پاسخحذف
  17. ظنز خیلی سیاه واقعی-
    انواع بازی های اسلامی-

    بازی اسلامی شماره ۱ـ
    این بازی از جمله جالبترین و سرگرم کننده ترین بازیهای اسلامی است. در این بازی که جسد کِشی نام دارد ( مشابه بازی بز کِشی در افغانستان) طرفین به دو گروه تقسیم شده و یک طرف سعی می کند جسد را برباید و طرف دیگرسعی می کند مثلا آداب اسلامی را بجا آورد. در این بین جسد چندین بار کشیده شده و چند بار هم به زمین می افتد تا اگر احیاناً جسد سکته ناقص کرده باشد از مرگ او صد در صد مطمئن شوند. معمولاً جسد توسط تیمی که اسلامی تر است ربوده شده و در غیاب تیم دیگر دفن می شود و تیم دیگر هم بخاطر دلبستگی خود به اسلام ددمنشانه از شکایت خود و اعلام خطای وحشیگری تیم مقابل صرفنظر نموده و بازی بخوبی و خوشی پایان می یابد.
    گفته می شود منشا این بازی متعلق به قبایل آدمخوار ساکن عربستان بوده که عادت به ربودن و خوردن جسد داشته اند.
    در این بازی حقوق بشرو پزشک قانونی و دانشکده های حقوق و دادستان ودادگستری کلاً تعطیل بوده زیرا این موارد کلاٌ مربوط به جوامع متمدن بوده و ارتباطی با اسلام ندارد.

    بزور مسلمان شده زاده سابق

    پاسخحذف
  18. رهبر شما خودش از صد ها طالبان کثیف تر و رذل تر و خون آشام تر است! سگ طالبان شرف دارد به این رهبر شما! در جواب ناشناسی که از رهبرش دفاع کرده باید بگویم که خودتان را بیشتر این گول نزنید همه آتشها از زیر عمامه این رهبرتان بلند میشود. خودش در نماز جمعه دستور حمله و قتل عام مردمی را که فقط خواستار رای و حق انتخابشان بودند را صادر کرد. البته با رذالت هرچه تمامتر و مظلوم نمایی روباه صفتانه اش! رهبر شما خودش از صد ها طالبان کثیف تر و رذل تر و خون آشام تر است! سگ طالبان شرف دارد به این رهبر شما!

    پاسخحذف
  19. دوستان بهيچوجه روی لينكی كه اين حرومزاده بی ناموس اينجا گذاشته كليك نكنيد چرا كه امكان هك كردن و دزديدن اطلاعات شخصی شما توسط هكر های مادر ..نده رژيم وجود دارد . مرگ بر رژيم منفور و متعفن اسلامی .


    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=93:1389-10-08-06-19-44&catid=45:nazar-bozorgan

    پاسخحذف
  20. آگهى استخدام …

    وزارت اطلاعات جمهورى اسلامى ، بمنظور تحقق جامعه مدنى ، تخصص هاى مشروحه ذيل را ، با حقوق و مزاياى مكفى ، به همكارى دعوت مى نمايد :
    1– متخصص بيهوشى
    داوطلبان بايد حد اقل داراى درجه فوق ليسانس در رشته چماقدارى باشند ، كسانى كه داراى ده سال تجربه مفيد در بيهوش كردن دگر انديشان و انتقال آنان به خانه هاى امن ونيز كسب اقارير لازم باشند، ارجحيت خواهند داشت .

    2 — كابوى اسلامى
    فوق ليسانس طناب دارى از مدرسه عالى طناب دارى ، با حد اقل دوازده سال تجربه مفيد و عملى در ربودن و خفه كردن فعالين سياسى و نويسندگان و عناصر ضد انقلاب .
    تبصره : داشتن سوابق چاقو كشى و التزام عملى به ولايت فقيه براى كليه داوطلبان الزامى است
    واجدين شرايط مى توانند در خواست خود را بانضمام مدارك لازم و چهار قطعه عكس ريش دار ، به واحد امور ادارى و استخدامى وزارت اطلاعات ، ارسال دارند . سر پرست واحد امور ادارى و استخدامى : الاحقر : سيد چنگيز

    پاسخحذف
  21. آگهى مناقصه …

    بسمه تعالى
    وزارت اطلاعات جمهورى اسلامى ، در نظر دارد ترور و قتل تعداد قابل ملاحظه اى از انديشمندان ، نويسندگان ، شاعران ،استادان دانشگاهها ، و روشنفكران مرتد و خود فروخته و وابسته به استكبار جهانى و صهيونيزم بين الملل را ، كه به عمل لواط ، شرب مسكرات ، و اعتياد به ترياك و هروئين و كوكائين نيز اشتغال دارند ، به مناقصه بگذارد .
    از پيمانكاران متعهد و واجد شرايط ، در خواست ميشود ، مدارك خود را در اسرع وقت ، به واحد سياسى — عقيدتى اين وزارتخانه تسليم ، و بجاى رسيد ، ليست اسامى را دريافت نمايند .
    واحد سياسى — عقيدتى

    پاسخحذف
  22. ملا ازت ناامید شدم بدطور. اول فکر کردم این نوشته رو یکی از سرهنگ های آریامهری نوشته. ظاهرا مرگ هاله سحابی این قدر احساساتی ات کرده که عواقب «حمله هوایی» رو فراموش کرده ای. عراق با خاک یکسان شده رو در نظر داشته باش. سرطان خون در عراق بعد از حمله «آزادی بخش» آمریکایی الان دو برابر نرخ متوسط جهانیه. می دونی چرا؟ چون حمله هوایی فقط موشک کروز به لانه خامنه ای نخواهد بود بلکه گوله های اورانیومی در جان بچه های ایرانی و تخریب تمام زیربنای مدنی هم جزو ناگزیر این «عملیات آزادی بخش» خواهد بود. از یک بلاگر معروف انتظار می ره مسئولانه تر از ژنرال های لس آنجلسی حرف بزنه.

    پاسخحذف
  23. خبر فوری . رئيس جمهور يمن به اتفاق ۴ نفر از محافظانش در يك حمله از طريق مخالفان رژيم يمن با‏پرتاب نارنجك در مسجد كاخ رياست جمهوری كشته شدند .

    پاسخحذف
  24. خبر فوری . قابل توجه رئيس جمهور منتخب و محبوب ايران جناب آقای ان و شركاء!!! ساعاتی قبل رئيس جمهور ديكتاتور يمن به اتفاق چهار نفر از محافظانش توسط مخالفانش توسط پرتاب نارنجك به درك واصل شدند .

    پاسخحذف
  25. مرگ بر مزدور رژیم آخوندی . (ناشناس شماره ۲۴) تداوم رژیم آخوندی از بمب اتمی هم بدتره .فرهنگ و تمدن و اقتصاد و صنعت و کشاورزی و اخلاق جامعه ،همه بدست رژیم آخوندی از بین رفته .ای مزدور کثیف حالا از حمله نظامی ترسیدی وبر خودت و رهبر الدنگت ریدی ؟

    پاسخحذف
  26. http://www.youtube.com/watch?v=TbvStbaahkU&feature=player_embedded#at=289

    mollah in linko hatman e hatman bebinid

    پاسخحذف
  27. برای این رژیم به زور موافقم وانهم نوع داخلیش .یعنی دسترسی مردم به اسلحه از طریق یک عملیات هماهنگ مردمی به یکی از پادگانه خواه تهران ویا یک شهر کوچکتر همان گونه که در جریان انقلاب انفاق افتاد ویا هم اکنون یمن و لیبی در ایران جواب داد در یمن ولیبی هم بزودی شاهد سرنگونی خونخواران خواهیم بود

    پاسخحذف
  28. خداپرست
    خدا را دیدم از خنده بریده
    از او پرسیدم از مردم چه دیده
    بگفتا خنده از ملا کنم من
    که بر دین محمد پاک ریده

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا