۱۳۹۰/۰۳/۱۳

باز هم بحث شیرین بمباران هوایی

من هر وقت بخواهم به قول معروف چوب توی لانه زنبورهای ساندیس خور فرو کنم این بحث شیرین حمله هوایی و عملیات نظامی را مطرح میکنم.
این بد بخت ها از ترس اینکه مبادا یک وقت این موضوع از مرحله حرف به عمل برسد فورا مثل مور و ملخ می ریزند اینجا.
یکی می گوید: نخیر آقاجان! با حمله نظامی زیر ساخت های کشور خراب میشود. (مثل اینکه مثلا الان این حکومت دارد کشورمان را آباد میکند و زیر ساخت های کشور را با دستمال کاغذی هر روز تر و تمیز میکند!)
آن یکی میگوید: حمله نظامی مال مجاهدهاست!  اگر تا همه ملت بصورت ریشه ای درست نشوند و به آگاهی کامل نرسند ما به نتیجه نمیرسیم! (مثل اینکه باید  یکی دو قرن دیگر انتظار بکشیم  تا شاید تحول ژنتیکی در مردم ایران بوجود آید و همه مردم بصورت یکدست آدمهای صادق و رو راست و مودب و باتربیت و آگاه بشوند بعد آن وقت بیاییم جلسه بگذاریم ببینیم چگونه باید با این حکومت مقابله کنیم؟ اصولا صلاح هست مقابله کنیم یا خیر؟)

من با این برخوردها بیش از پیش بر نظرم استوارتر می شوم و بیشتر باور می کنم که نقطه ضعف این مزدوران ساندیس خور ارتش سایبری ذوب شده در ولایت کجاست.
دور از جان سگ - اینها مثل سگ  های ولگرد می مانند. اگر ازشون بترسی واق واق کنان دنبالت می دوند تا پاچه ات را بگیرند ولی اگر بطرف شان حمله کنی از ترس قبض روح میشوند. اینها خودشان ما را ترغیب و تشویق میکنند به مبارزه بدون خشونت!
 چرا؟ بخاطر اینکه خودشان مسلح اند و به جنگ یک مشت مردم بی دفاع می آیند ولی همین که کسی حرف از مقابله به مثل و اعمال قدرت به میان آورد فورا میگویند: تو اصلا به فکر مردم بی گناه هستی؟!


من حاضرم با همه خوانندگان این وبلاگ شرط ببندم. این حکومت و این سپاه پاسداران و این بسیج ساندیس خور اگر روزی رودر روی یک عملیات نظامی شوند بیشتر از یک هفته مقاومت نخواهند کرد. همین که سمبه را پر زور ببینند چهره عوض میکنند و انگار از اول ضد حکومت بوده اند!
من این حرف را الکی نمیزنم. بعضی از ما که سن مان بالای چهل سال است رنگ عوض کردن آدمها را بعد از پیروزی انقلاب با چشمان حیرت زده دیده ایم. ما ملت خودمان را خوب می شناسیم. این بسیجی ها و پاسدراها هم از همین مردم و از میان همین ملت هستند. اینها هم خودشان میدانند که این حکومت گند زده است به کشور منتها منافع شان را فعلا در گرو همین نظام می بینند و هر لحظه که احساس کنند که این عمارت دارد فرو میریزد مطمئن باشید اینها زودتر از هر کس دیگر جا خالی میدهند و پشت نظام و ولایت و حکومت را خالی میکنند.
 اینها هارت و پورت شان برای مردم عادی و ضعیف است. آنروز که اولین موشک توی پادگان های سپاه منفجر شد و شما شاهد فرار گله ای برادران رزمنده سپاهی و بسیجی شدید آنوقت حتما به یاد این حرف های من می افتید و به روح پرفتوح من درود میفرستید که: روحت شاد! که واقعا درست میگفتی!

۹ نظر:

  1. برادر بی خیال حمله نظامی! اولین مشکل این است که هیچ کشوری امروز نیست که بتواند با نیروی نظامی حکومت ایران را ساقط کند. نگاه کن به لیبی فکسنی بعد از این همه بمباران گفته می شود تنها 20 درصد از تانک های دیوانه قذافی را توانسته اند معدوم کنند. افغانستان و عراق را هم که شاهدی!
    دوم اینکه یک جنگ می تواند شعله یک جنگ داخلی را شعله ور کند.
    سوم اینکه بردرجان تازه داره بازی خوشمزه می شود، خودشان افتاده اند به جان یکدیگر و دارند خودشان یدیگر را نابود می کنند! یک حمله نظامی آمریا به این معنی خواهد بود که بعد از سرنگون کردن حکومت قدرت را می دهند دست اسهال طلب ها!
    خلاصه بی خیال حمله نظامی!

    پاسخحذف
  2. ملا جان معلوم شد توهم ساندیس خور جان بولتن و فرقه خائن ومزدور فرقه تروریستی رجوی هستی متاسفم برایت توی همین خیال باش وآبجوتو بخور ...

    پاسخحذف
  3. آملا با تك تك كلماتت موافقم و تنها راه نجات ايران از طريق يك حمله نظامی بوسيله نيروهای چند مليتی ميباشد ! چرا كه ملت ما حساسيت شديدی به آمريكا و اسرائيل دارند و ممكنه حمله نظامی فقط توسط اين دو كشور ديگ وطنپرستی مردم ما را پجوش آورده و وارد كارزار شوند در ضمن اگر خلبان يك جت جنگنده بودم با افتخار تمام بمبهای خود را روی سر سپاهيان دزد و قاتل وطن فروش و خائن به ملت ايران ميريختم

    پاسخحذف
  4. گل گفتی ! اگر ازداخل تغییر صورت گیرد با توجه به کثرت آلترناتیوها (مجاهد سلطنت طلب - سبز -ووو) درگیری های بعد از سقوط آخوندهای انگلیسی را هم کمابیش شاهد خواهیم بود ولی یک حمله نظامی زیر نظر سازمان ملل ویک حکومت نظامی یکساله وسپس انتخابات آزاد راه نجات ملت ماست درغیر اینصورت یک قیام ناگهانی مسلحانه با هرسلاحی از چماق تا خمپاره چاره ساز است

    پاسخحذف
  5. ملاخور
    اگر ای بچه ها با هم بشاشید
    بساط این نظام از هم بپاشید
    از این بدتر نمیشه هر چه بود شد
    به قول ملا باید همصدا شید

    پاسخحذف
  6. تقديم به عزيزان در بندمان و به اميد آزادی آنها و همبستگی ملت قهرمان ايران در سرنگون كردن رژيم فاسد و غير مردمی جمهوری اسلامي.

    http://www.youtube.com/watch?v=gELhNbDcLE0&NR=1

    پاسخحذف
  7. چه بخواهیم، چه نخواهیم، چه اصلاح طلب، چه برانداز، چه هر نوع مخالف و غیره؛ این حکومت بارها و به تمام زبانهای زنده و مرده، به روشنی اعلام کرده که تنها راه پائین کشیدنش از قدرت، زور است و به هیچ نحو دیگری موضع قدرت را رها نخواهد کرد. البته چون این آخوندهای رذل و پاسدارهای چاقوکش اصولا ضعیف کش هستند، در برابر قدرت قویتر از خودشان جرات عرضه اندام ندارند و فرار را به آسانی بر قرار ترجیح میدهند. من خودم معتقدم مردم ایران چون توان نظامی سازماندهی شده ای ندارند، خطر فوری و جدی برای این رژیم محسوب نمیشوند و ترس اصلی حکومت از حمله نظامی خارجی به قصد سرنگون کردن رژیم است و بالاخره هم همین خواهد شد چه خوشمان بیاید یا نه. ما مردم بی فکر ایران با گند فرا تاریخی سی سال پیش خودمان و به قدرت رساندن آخونده، همه دنیا را توی هچل انداخته ایم.

    پاسخحذف
  8. همین بسیجیهایی که شما میفرمایید هشت سال تمام با شرق و غرب جنگیندن و مثل بزدلان به کانادا پناهنده نشدن
    جنابعالی هم مطمئن باشید اگر امریکا توانایی ورود به جنگ با ایران رو داشت حتی یک لحظه هم صبر نمیکرد تا نظام جمهوری اسلامی باقی بماند و روز به روز قوی تر شود و به قول شما به سلاح هسته ای دست پیدا کند و قوز بالا قوز شود !

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا